2020-12-07, 00:00
Medlem
Pyronostalgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av assraell
Anledningen är att man har ett annat rikt liv en dig. Tragiskt bara sitta tänka smällare 12 månader om året.

Fick läsa några gånger innan jag fattade vad du skrivit. Ta paus i ditt rika liv i typ juli och släng iväg en beställning. Kan ju lägga in i kalendern redan nu 👍🏻
Citera
2020-12-07, 10:13
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av assraell
Anledningen är att man har ett annat rikt liv en dig. Tragiskt bara sitta tänka smällare 12 månader om året.

Så är det naturligtvis
Citera
2020-12-07, 13:48
Medlem
Kallad på förhör idag av tullen
Citera
2020-12-07, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToivoN
Kallad på förhör idag av tullen

Tråkigt att höra, åker nog på samma tyvärr :/
Citera
2020-12-07, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davelito
Tråkigt att höra, åker nog på samma tyvärr :/

Får ”svar” på mitt förhör nästa vecka om de blir rättegång eller inte
Citera
2020-12-07, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pyronostalgi
Blir så nyfiken på hur folk som har 11 månader på sig att handla under bättre omständigheter men lik väl skall vänta till december resonerar. Berätta gärna.

En del shoppar erbjuder så mycket som 20% rabatt på hela beställningen varje år under Black Friday.

Citat:
Ursprungligen postat av ToivoN
Får ”svar” på mitt förhör nästa vecka om de blir rättegång eller inte

Jag föreslår att du säger att du inte har beställt något och inte säger ett ord mer. Oavsett vad dom säger. Du klarar dig.
Citera
2020-12-08, 10:42
Medlem
RostigHyvels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moppestroke
Tjena, Beställde från pyromaniax för ungefär 1 vecka sen. Paketetet kom till Koge Pakkecenter (Danmark) idag och på postnord står det nu att beräknad leverans är imorgon. Tror ni att paketet gick igenom tullen?
Ja men Svenska tullen är kvar. Vad folk inte förstår är att om du beställer tex från Tjeckien då måste ditt paket klara sig igenom Polsk, tysk, dansk och svensk tull och en av dessa kan ta ditt paket när som helst under transporten. I ditt fall tror jag paketet har gått igenom men svenska tullen kan ta det i sista sekunden speciellt nu när de är på hugget eller så kommer de göra ett exempel hemma hos dig!
Citera
2020-12-08, 15:21
Medlem
Pyronostalgis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yesw
En del shoppar erbjuder så mycket som 20% rabatt på hela beställningen varje år under Black Friday.

-20% pris....+200% risk?
Citera
2020-12-09, 12:11
Medlem
Nekro.s avatar
Jag tror som Pyronostalgi att de är extra vaksamma just nu så min rekommendation är att inte göra några beställningar mer i år.
Citera
2020-12-09, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nekro.
Jag tror som Pyronostalgi att de är extra vaksamma just nu så min rekommendation är att inte göra några beställningar mer i år.

Alright, är extremt sugen på att lägga en beställning från fajerwerkibiegun nu till nyår. Är det någon som har fått hem paket på sistone? :/
Citera
2020-12-09, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snigzang
Alright, är extremt sugen på att lägga en beställning från fajerwerkibiegun nu till nyår. Är det någon som har fått hem paket på sistone? :/
Nope 50/50
Citera
2020-12-09, 17:20
Medlem
Nekro.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snigzang

Ja en bekant till mig fick hem från PF i början på December men de har plockat bort Sverige från listan nu dit de skickar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in