Citat:
Ursprungligen postat av
Baradino
Än så länge har den dömande makten skött det vettigt. Det de har sagt är väl att de kräver bevis för att komma med krav och att inga bevis har lämnats.
Där är vi inte ens lite överens. Jag tycker att de har visat på en enorm ängslighet, samt en stor portion korruption.
Bevis finns visst det. I form av vittnesmål samt ganska ordentliga statistiska "märkligheter". Problemet har ju varit att de inte ens har fått presentera detta i rätten.
Och om man tror att Trump-teamet i detta skede ska kunna ha mängder med forensiska bevis i form av falska valsedlar, hackade valmaskiner eller förfalskade poströster så är man nog lite tappad bakom vagnen är jag rädd. För att få dessa bevis så måste de ju få granska röster, kuvert och valmaskiner. Detta har de ej fått gjort. Varför?
Tycker inte du att det finns det minsta bevis för att något extremt annorlunda, för att inte säga misstänksamt har skett i detta val?
Citat:
Ursprungligen postat av
Baradino
Att komma med en 45 minuters video utan kommentar är inte seriöst. Vad säger professorn som är så bra? Jag kanske kollar i efterhand..
Sorry, trodde att du skulle förstå att videon var relaterad till det vi diskuterade.
Men i vilket fall som helst, vare sig du tror att det har skett rejäla valfusk i detta valet eller ej så är klippet minst sagt värt att se. Extremt lärorikt om man är intresserad av hur konstitutionen i USA fungerar relaterat till elektorsval m.m.