2020-12-07, 03:00
Medlem
FF gråter i Riksdagen, FRA-lagen. Showtime.
https://www.youtube.com/watch?v=iyfL4hSL-9E
Citera
2020-12-07, 03:09
Medlem
Intressant att läsa hur många bloggare som försvarar FF. En av många är Andreas Magnusson på Magasinet paragraf. Magnusson ondgör sig över små Tweets som KD politiker skriver samtidigt som han försvarar FF med att man måste ha överseende med dennes kärlek till en pedofil. Fast det är klart FF har ju delat herr Magnussons alster så de kanske förenas i någon form av kärlek till barn, vad vet jag...
Citera
2020-12-07, 03:10
Medlem
Så Federlej visste om att partnern var pedofil Hur länge?
Citera
2020-12-07, 03:11
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Så sant !
Och varför tar inte Annie Lööf avstånd och sparkar Pedofil Federley ??
Det är heeeelt sjukt .

Hon kan inte sparka Federley mer än vad hon kan sparka USA:s president. Hon kan utesluta honom ur partiet, men där tar hennes makt slut.
Citera
2020-12-07, 03:19
Medlem
Citat:
Så sant !
Och varför tar inte Annie Lööf avstånd och sparkar Pedofil Federley ??
Det är heeeelt sjukt .
Jasså Federley är också pedofil.!

Jag tycker annars också extremt illa om marknads liberala centern.
Så klart att en pedofil som blir dömd inte kan vara kvar i EU eller riksdagis under fängelsetiden.
Citera
2020-12-07, 03:21
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
Hon kan inte sparka Federley mer än vad hon kan sparka USA:s president. Hon kan utesluta honom ur partiet, men där tar hennes makt slut.

Vad tror du jag menade ?
Citera
2020-12-07, 03:56
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Vad tror du jag menade ?

Jag tror du menade att hon skulle få honom att sluta jobba i EU-parlamentet. Det beslutet kan han bara ta själv.
Citera
2020-12-07, 04:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
Jag tror du menade att hon skulle få honom att sluta jobba i EU-parlamentet. Det beslutet kan han bara ta själv.
Inte i praktiken. Som välkänd pedofilvurmare är de svårt att mingla i parlamentet. Efter att han har attackerat Polen m.fl. som inte köper Pride, oönskad helt enkelt. EU-projektet 'Renew Europe' ter sig nu som ett skämt med en avgående vice ordföranden som gömmer sig i en stuga i Dalarna.
Citera
2020-12-07, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Provenzano
Belgien (Bryssel) verkar vara ett gammalt tillhåll för pedofiler. Drar mig till minnes skandalen med Marc Dutroux som var någon form av pedofilleverantör till eliten. Är detta den egentliga anledningen till att FF har dragit sig ner till bryssel?

https://en.wikipedia.org/wiki/Marc_Dutroux
Gränsen mellan fransktalande och nederländsktalande går mitt igenom Belgien och de vill sällan prata med varandra. Isolerade från detta finns invandrarghetton

Därför fungerar belgiska myndigheter väldigt ineffektivt och korruptionen är utbredd.
Citera
2020-12-07, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodDog
Jasså Federley är också pedofil.!

Jag tycker annars också extremt illa om marknads liberala centern.
Så klart att en pedofil som blir dömd inte kan vara kvar i EU eller riksdagis under fängelsetiden.

Med tanke på hans umgänge så skulle jag bli mäkta förvånad om FF INTE är pedofil. Det är ju välkänt att pedofiler har en förmåga att söka varandras sällskap. För hans dotters skulle så borde socialen borde göra en snabbutredning.
Citera
2020-12-07, 07:27
Medlem
StefanHeterJags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breakaway1
Redan postat och diskuterat för över ett dygn sedan...läs tråden
Använde sökfunktionen och fick inte fram något resultat, sorry.
Citera
2020-12-07, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CKCS
Med tanke på hans umgänge så skulle jag bli mäkta förvånad om FF INTE är pedofil. Det är ju välkänt att pedofiler har en förmåga att söka varandras sällskap. För hans dotters skulle så borde socialen borde göra en snabbutredning.

Nej, det här kan han inte snacka bort varken med sin "godhet" eller sitt "alterego"..

Nu åkte han dit så att det sjöng om det och det tackar vi Nyhlén om..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in