2020-12-07, 01:28
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
När de matchar underskrifter, vad matchar de emot egentligen? Dokumentet när de registrerar sig?
Hört kuverten nämnas, att de ska ha signatur?
2020-12-07, 01:30
Medlem
Danneliuss avatar
Agents Raid Home in Maricopa County in Voter-Data Theft Investigation — Confiscate 8 Hard Drives, 3 Computers and a Bag of USB sticks..
https://twitter.com/cjtruth/status/1335743121909542918?s=20

https://www.forbes.com/sites/thomasbrewster/2020/12/04/exclusive-the-fbi-is-investigating-voter-data-theft-in-this-key-2020-election-battleground/?sh=7767578d34a4

The warrant, discovered by Forbes this week, reveals investigators have been looking into a computer intrusion at an unnamed “victim office,” which occurred from October 21 to November 4. At the Kerwin residence, they were looking for any evidence within the seized computers that showed they’d been used to access the IT network at the office, as well as “protected voters’ information” and any indication that it had been disseminated to other people.
Senast redigerad av Dannelius 2020-12-07 kl. 02:03.
2020-12-07, 01:33
Medlem
spindrifts avatar
Citat:
När de matchar underskrifter, vad matchar de emot egentligen? Dokumentet när de registrerar sig?
Ja, det är vad som är brukligt vad jag förstår, och som normalt även sker vid ursprungliga räkningen.

I GA har man inför nya regler vad man kan matcha mot, vilket ska vara okonstutionellt enligt professor Eastman på deras hearing häromdagen, utan det måste vara just mot aktuell röstregistering.
2020-12-07, 01:34
Medlem
spindrifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius
Hört kuverten nämnas, att de ska ha signatur?
Kuverten har signatur som ska matchas mot röstregistering.
2020-12-07, 01:35
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spindrift
Så vad det, tack..
2020-12-07, 01:40
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spindrift

Då kommer frågan hur röstregistreringen är sparad, som dokument eller digitalt. Får valfuskare tag på den listan så har de mycket stora frihetsgrader. Fortfarande så tror jag att de försökt filtrera ut personer som inte registrerat sig. Då kan de i stort sett hitta på en namnteckning och registrera för den personen. Så jämföra namnteckningar hjälper heller inte. Vad de måste göra är att gå igenom "nyröstarna" åka hem till personerna som röstat, fråga dem om de har röstat och om de känner igen sin egen namnteckning.
2020-12-07, 01:46
Medlem
GoldFinger100s avatar
Arizona republican party.

We have APPEALED to the Arizona Supreme Court!

https://twitter.com/AZGOP/status/1335730937032634369?s=20

Supreme court i Arizona består av 7 republikaner och inga demokrater.
Blir intressant att se vad som händer här.
2020-12-07, 01:47
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Då kommer frågan hur röstregistreringen är sparad, som dokument eller digitalt. Får valfuskare tag på den listan så har de mycket stora frihetsgrader. Fortfarande så tror jag att de försökt filtrera ut personer som inte registrerat sig. Då kan de i stort sett hitta på en namnteckning och registrera för den personen. Så jämföra namnteckningar hjälper heller inte. Vad de måste göra är att gå igenom "nyröstarna" åka hem till personerna som röstat, fråga dem om de har röstat och om de känner igen sin egen namnteckning.
In Georgia Alone, sworn testimony alleges:

2,056 felons illegally voted
66,248 under 18 voted
2,423 weren’t registered
1,043 used a PO Box to register
10,315 died before the election
395 voted in 2 states
15,700 moved out of GA
40,279 changed county & didn’t re-register to vote
https://twitter.com/charliekirk11/status/1335720116202303489?s=20
2020-12-07, 01:49
Medlem
Citat:
The Pennsylvania legislative leaders in both Republican-controlled chambers confirmed “legitimate and credible issues” in the 2020 American election in their state, but they are not planning to send pro-Trump electors to the Electoral College.
Ungefär det jag sagt hela tiden. Republikaner ger ifrån sig ljud om att de stöder Trump och hans försök att avslöja fusket, men innerst inne så är de lika ivriga att bli av med Trump som demokraterna, och detsamma tror jag gäller HD.

Om det har skett storskaligt välplanerat valfusk, vilket jag tror, så är det mest sannolika att republikanerna och demokraterna har samarbetat, och det är därför det bara är Trump som ser ut att ha lidit skada av fusket och inga republikaner down ballot.

https://nationalfile.com/pennsylvania-gop-leaders-confirm-legitimate-and-credible-issues-but-still-let-down-trump/
2020-12-07, 01:53
Medlem
GoldFinger100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Ungefär det jag sagt hela tiden. Republikaner ger ifrån sig ljud om att de stöder Trump och hans försök att avslöja fusket, men innerst inne så är de lika ivriga att bli av med Trump som demokraterna, och detsamma tror jag gäller HD.

Om det har skett storskaligt välplanerat valfusk, vilket jag tror, så är det mest sannolika att republikanerna och demokraterna har samarbetat, och det är därför det bara är Trump som ser ut att ha lidit skada av fusket och inga republikaner down ballot.

https://nationalfile.com/pennsylvania-gop-leaders-confirm-legitimate-and-credible-issues-but-still-let-down-trump/

Om det stämmer som jag tvekar att det gör så kan alla republikaner hälsa hem, de har inget folkligt stöd mer efter detta val om de inte ställer sig bakom Trump.
2020-12-07, 01:53
Medlem
goseigens avatar
Citat:

Det skulle synas på de reggade addresserna, eller så får man ha övervakning vid alla postlådor för personer man vill rösta för, så att man kan sno deras post.

Man skulle behöva ha en mycket stor organisation.
Senast redigerad av goseigen 2020-12-07 kl. 02:16.
2020-12-07, 02:05
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Nej, handräkningen i Georgia var inte förutbestämd. Den beslutades as Secretary of State efter att Trump-gänget la fram massa anklagelser om valfusk.

Vad jag förstår så blev den tidigarelagd, men den var likväl förutbestämt. Dessutom så framkom det oacceptabelt många "Glitchar" och röster som i de flesta fall tillfalligt Biden.
Nu när registret av poströster däremot efterfrågas så verkar det inte så självklart att något sådant finns kvar. Filmen från arenan ska du inte glömma heller.

Tycker du fortfarande att misstankar om fusk är ogrundade?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in