Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Affidavit är inte alls det samma som edsvurna vid en rättegång, det är ungefär som skillnaden mellan att skicka in en random ansökan till en elitutbildning och att faktiskt komma in där.

Men man riskerar 2-5 års fängelse om man ljuger i en affidavit. Varför sådant straff om man ändå kan strunta i att tala sanning, enligt dig? En affidavit intygas för det mesta av en notarius publicus.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tok-Frans
Har tanken slagit dig att Trump kan sitta på avgörande bevis. Att han håller på dessa är för att syna hela statsapparaten inklusive media, Big Tech, Demokrater och republikaner mm. Detta skulle vara svårt att göra utan att gillra en fälla för allt att trilla ner i.
The best is yet to come.😎
Det tror jag också. Ska vi gissa på årundradets magplask för MSM?
Citat:
Ursprungligen postat av
Snullerux
När dokumenten lämnas in i rättegången så har de samma bevisvärde som när någon vittnar.
Så har jag också förstått det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Stig-Britt
Nu har jag plöjt igenom 15+ timmar med förhör + massa annat material och jag har landat där också. Jag har varit neutral och försökt vara skeptisk, men det är så mycket konstigheter som kommit fram nu (fusk eller ej, men det är enormt mycket problem med valet, och många tidigare val utan att det uppdagats såhär) att jag har svårt att se något annat än vad du skriver ovan.
Roligt att höra. Välkommen. Vilket/vilka vittnesmål tyckte du var starkast. Vilka andra detaljer, tex IT-säkerhetsmannen i Texas osv tyckte du var mest vederhäftigt?
1. Biden/Harris kastar in handuken.
2. Inbördeskrig
Kan inte en tredje punkt vara att team Trump vinner genom att få 270 electorsröster eller att house röstar in Trump? Det kan ju ske utan att Biden ger upp.
Frågan är om nu CIA, FBI och DoJ tillhör Deep State, vilka möjligheter har då Trump att vinna detta utan att riskera en konflikt mellan dessa och militären?