2020-12-04, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Nej, valresultatet kommer att stå fast, men det är ingen avundsvärd uppgift att vara president i ett land där mer än halva befolkningen tror, med rätta, att du fuskade dig till segern.
Fast det är ju inte fusk och halva befolkningen tror inte på det heller. Inte ens många republikanska representanter högt upp tror det.

Det här bevisar ju bara hur in i h-vete indoktrinerade Trumpsupportrarna är. Lägg ned det där. Det är inget systematiskt fusk mer än i ekokammare.
2020-12-04, 21:05
Medlem
https://www.democracydocket.com/wp-content/uploads/sites/45/2020/12/Pepper-Order.pdf

Vad fasen är det som pågår här då. Restraining order i det hela nu också.
2020-12-04, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Men hur får man siffrorna att stämma?
Man vet hur många poströster man har tagit emot (=kuvert).
Man vet hur många som har röstat i lokalen.
Så det måste vara en diff någonstans på röster som man då har smugglat in "utanför" vanliga proceduren!?
Eller tänker jag fel?

Det man behöver är även någon, (helst några) av den stora mängd människor som måste ha varit inblandad i att trycka, samordna beräkning, paketera, transportera, smuggla in och räkna dessa falska röster, som träder fram.

I hearingen i Michigan berättade ju den där översten att de hade ljudinspelningar på konversationer där folk beställde valsedlar från ett tryckeri i Kina. Vad jag vet har det inte sagts rent ut någon annanstans. Det finns ju också uppgifter om ett tryckeri i New York som skickat lastbilar via UPS. Det finns en UPS anställd visselblåsare som påstår det.

Tycker nog själv att det börjar bli för stort och för självklart att det kommer att avslöjas då dock. Troligare är nog att de tagit valsedlar som trycks på det officiella tryckeriet och fyllt i så många de bara hunnit med och lagt i lådor som sedan smugits in bland övriga färdigräknade. Därav de mängder valsedlar med enbart Biden röster men inget annat. Det bör ju tryckts gott om extra valsedlar eftersom man inte kan vara säker på hur många som verkligen dyker upp.

Det är för mycket desinformation ute tycker jag för att kunna välja vilken av alla teorier som är mest trolig. Det är bara att vänta och se vad som avslöjas
2020-12-04, 21:07
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag var väldigt skeptisk till de första bevisen. Men nu när jag såg videon så ger jag Trump Team här på Flashback ett 👌

Vilket är helt ok med alla, men bevis är det inte.

Vi tycker alla olika och har bara vår egen verklighet att tillgå.

I förlängningen av det kommer förstås tanken att inte ens rättegångar alltid skapar rättvisa.
2020-12-04, 21:07
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Jag ögnade snabbt. Inga som helst nyheter om att valresultat i någon delstat håller på att ändras. Så fort jag slänger ut den frågan här så får jag länkar om påstådda bevis om valfusk, men det är ju inte det jag frågar efter.

Jag frågar efter framgångar Trumps eller hans hundars juridiska ärenden.

Det är måste nog lassas som ett bevis på framgång, eller?

https://twitter.com/disclosetv/status/1334941188340789249?s=20
2020-12-04, 21:09
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Affidavit är inte alls det samma som edsvurna vid en rättegång, det är ungefär som skillnaden mellan att skicka in en random ansökan till en elitutbildning och att faktiskt komma in där.

Men man riskerar 2-5 års fängelse om man ljuger i en affidavit. Varför sådant straff om man ändå kan strunta i att tala sanning, enligt dig? En affidavit intygas för det mesta av en notarius publicus.

Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Har tanken slagit dig att Trump kan sitta på avgörande bevis. Att han håller på dessa är för att syna hela statsapparaten inklusive media, Big Tech, Demokrater och republikaner mm. Detta skulle vara svårt att göra utan att gillra en fälla för allt att trilla ner i.

The best is yet to come.😎

Det tror jag också. Ska vi gissa på årundradets magplask för MSM?

Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
När dokumenten lämnas in i rättegången så har de samma bevisvärde som när någon vittnar.

Så har jag också förstått det.

Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Nu har jag plöjt igenom 15+ timmar med förhör + massa annat material och jag har landat där också. Jag har varit neutral och försökt vara skeptisk, men det är så mycket konstigheter som kommit fram nu (fusk eller ej, men det är enormt mycket problem med valet, och många tidigare val utan att det uppdagats såhär) att jag har svårt att se något annat än vad du skriver ovan.

Roligt att höra. Välkommen. Vilket/vilka vittnesmål tyckte du var starkast. Vilka andra detaljer, tex IT-säkerhetsmannen i Texas osv tyckte du var mest vederhäftigt?

1. Biden/Harris kastar in handuken.
2. Inbördeskrig
Kan inte en tredje punkt vara att team Trump vinner genom att få 270 electorsröster eller att house röstar in Trump? Det kan ju ske utan att Biden ger upp.

Frågan är om nu CIA, FBI och DoJ tillhör Deep State, vilka möjligheter har då Trump att vinna detta utan att riskera en konflikt mellan dessa och militären?
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Är det fortfarande bara krav på en "audit" eller har man verkligen gått med på en nu?
I dokumentet står det bara att the Maricopa County Board är positivt inställd till en "forensic audit" av Dominion-utrustningen. Det är väl tre republikanska representanter i delstatsförsamlingen i AZ som står bakom detta initialt. Låter som det blir av. Bra med tanke på att Jody Hice som nämnts påstår att en liknande undersökning i ett county i Georgia avslöjade saker.

(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Är det fortfarande bara krav på en "audit" eller har man verkligen gått med på en nu?

Forensic audit betyder att datorexperter kommer plocka isär dem totalt, mjukvara och hårdvara och göra en analys på hur de är konstruerade. Alla sätt att fuska via dem kommer komma fram. Men utan USB stickorna så är det inte säkert att det kan bevisas att de HAR fuskat, bara att man KAN. Detta vet vi iofs redan, både att man kan och att man har.

Legislatorerna blev iallafall övertygade av alla bevis på valfusk.

"A significant number of people believe fraud has taken place, and it is easy to understand why." Skriver dom. Skönt att se att det finns de som tar tag i saker någonstans iaf.
2020-12-04, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Det är måste nog lassas som ett bevis på framgång, eller?

https://twitter.com/disclosetv/status/1334941188340789249?s=20
Det ar ju samma grupp an Republikaner igen som har kravt detta sen lange. Det ar inte att det rostats igenom eller nat, detta betyder noll. Samma grupp gick till domstol och forlorade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
https://www.democracydocket.com/wp-content/uploads/sites/45/2020/12/Pepper-Order.pdf

Vad fasen är det som pågår här då. Restraining order i det hela nu också.

Det ska ingå i Kraken på något sätt.
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Lyssna på det här Emma.

https://rumble.com/vb8dkx-acting-secretary-of-defense-chris-miller.html

Hur är dina tankar kring det här?
Jag har inga tankar kring det där, det är totalt orelaterat till vad vi diskuterade och faktiskt totalt orelaterat till hela denna tråden.
2020-12-04, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldOneKnows
Forensic audit betyder att datorexperter kommer plocka isär dem totalt, mjukvara och hårdvara och göra en analys på hur de är konstruerade. Alla sätt att fuska via dem kommer komma fram. Men utan USB stickorna så är det inte säkert att det kan bevisas att de HAR fuskat, bara att man KAN. Detta vet vi iofs redan, både att man kan och att man har.

Legislatorerna blev iallafall övertygade av alla bevis på valfusk.

"A significant number of people believe fraud has taken place, and it is easy to understand why." Skriver dom. Skönt att se att det finns de som tar tag i saker någonstans iaf.
Jag förstår inte varför så mycket fokus riktas mot maskinerna. Det har ju ändå räknats manuellt på sina ställen och aldrig diffat i närheten av att kunna pekas på något systematiskt fusk.

Ja, de där maskinerna är korkade att använda och det är därför vi inte har maskiner i Sverige. Det är alldeles för lätt att fuska.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in