2020-12-06, 00:03
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whistlehead
Jag tycker det är bra att folk i demokrati får reda på vem de EGENTLIGEN röstar på....det är en slags grej jag har....det där med öppna kort.
Hahaha lycka till.
Citera
2020-12-06, 00:06
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Fredrick Federley får barn – med bästisen
...
Till slut sökte de hjälp på en privat klinik och inledde IVF-behandling. Egentligen är det olagligt att hjälpa kompisar som vill bilda familj – bara gifta och sambor har rätt till assisterad befruktning i Sverige.

Men Fredrick Federley och hans vän fick aldrig några kontrollfrågor om de var ett par och han är övertygad om att många inom sjukvården ser mellan fingrarna.

https://www.aftonbladet.se/relationer/a/vm3bBL/fredrick-federley-far-barn--med-bastisen
Bögar ska inte ha barn! Hela jävla västvärlden har blivit liberala ända in i arslet, fan Nord Korea är snart sundare..
Citera
2020-12-06, 00:12
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Har jag missuppfattat något? Federley har bott tillsammans med och haft ett förhållande med en man som suttit fängslad i 6-7 år för bl a våldtäkt av två små flickor.

Federleys dömde kärleksvän gillar alltså småflickor men även vuxna män? Gör det honom till pedofilbisexuell?
Senast redigerad av Bajjamannen87 2020-12-06 kl. 00:29.
Citera
2020-12-06, 00:21
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Har jag missuppfattat något? Federley har bott tillsammans med och hagt ett förhållande med en man som suttit fängslad i 6-7 år för bl a våldtäkt av två små flickor.

Federleys dömde kärleksvän gillar alltså småflickor men även vuxna män? Gör det honom till pedofilbisexuell?
Jag har inte sett något som får mig att tro eller ens att misstänka att Federley och pedofilsambon skulle haft sex med varandra.

Pedofilsambon släpptes villkorligt, i början av året, efter att ha avtjänat 6 utav 9 års fängelse för bl a 22 våldtäkter på sin dåvarande sambos 6 och 9-åriga döttrar.

Bara för att dom råkade flytta ihop i somras så betyder det inte att denna pedofil plötsligt skulle ha blivit bög och intresserad av att ha sex med medelålders män i klänning. Det kan istället ha funnits en mer uppenbar orsak till samboendet.
Citera
2020-12-06, 00:25
Avslutad
Citat:
Jag har inte sett något som får mig att tro eller ens att misstänka att Federley och pedofilsambon skulle haft sex med varandra.

Pedofilsambon släpptes villkorligt, i början av året, efter att ha avtjänat 6 utav 9 års fängelse för bl a 22 våldtäkter på sin dåvarande sambos 6 och 9-åriga döttrar.

Bara för att dom råkade flytta ihop i somras så betyder det inte att denna pedofil plötsligt skulle ha blivit bög och intresserad av att ha sex med medelålders män i klänning. Det kan istället ha funnits en mer uppenbar orsak till samboendet.

Och vad skulle den orsaken vara?
Citera
2020-12-06, 00:28
Medlem
Thelonegunmans avatar
Spontant tänker jag att Federleys umgänge med pedofiler inte är en slump, utan att han nätverkar med dem av en anledning. Det som för det flesta av oss är något stötande verkar ligga på pluskontot hos Fredrik. Det mest störande i denna soppa är att han blir partner och sambo med en sadistisk och samvetslös pedofil, släpper in honom i sitt hem och exponerar sin egen dotter för detta monster. Eftersom Fredrik är EU-parlamentariker borde han givetvis spendera en del tid i Bryssel så den obekväma frågan blir givetvis om Fredriks partner fått vara barnvakt?
Citera
2020-12-06, 00:28
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:

han kanske upptäckte sin blomstrande homosexualitet i duschen.
Citera
2020-12-06, 00:29
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Och vad skulle den orsaken vara?
Vad tror du själv att det gemensamma intresset kan ha varit om det inte var att baka med varandra?

Ledtråd: Den ena dras till pedofiler och den andra är pedofil.
Citera
2020-12-06, 00:30
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Har jag missuppfattat något? Federley har bott tillsammans med och haft ett förhållande med en man som suttit fängslad i 6-7 år för bl a våldtäkt av två små flickor.

Nej, pedofilbimegastördsadist.

Pedofili är en diagnos på en psykisk-sexuell störning.
Citera
2020-12-06, 00:31
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
han kanske upptäckte sin blomstrande homosexualitet i duschen.
Ja, det går inte att utesluta. Men det skulle betyda att svensk fångvård medför någon slags rehabilitering och det kan i sin tur nästan helt uteslutas...
Citera
2020-12-06, 00:34
Avslutad
Citat:
Vad tror du själv att det gemensamma intresset kan ha varit om det inte var att baka med varandra?

Ledtråd: Den ena dras till pedofiler och den andra är pedofil.

Jag var mer inne på att de byggde lego tillsammans, men nu när du säger det trillar poletten ner.
Citera
2020-12-06, 00:41
Medlem
STOR POLISINSATS VID FREDRICK FEDERLEYS HUS

Citat:
Men allt är inte som vanligt för Fredrick Federley – polisbilar har siktats vid hans hus. Polisen har gjort någon form av aktion, grannarna är osäkra på vad som pågått. Insatsen skedde nyligen.
– Det har varit flera polisbilar och även bilar som har sett ut som civila polisbilar på gården. Jag har inte hört något om varför de är där. Det har varit en massa fordon som rullat in på gården, säger en invånare i Björbo till Stoppa Pressarna.

Exakt vad det är för typ av polisinsats som har skett har Stoppa Pressarna inte lyckats utröna. Det kan handla om huruvida Fredrick Federley behöver något slags skydd från polisen då det är väldigt många personer som är upprörda.

Snart är det två veckor sedan Stoppa Pressarna avslöjade pedofil-skandalen och för de boende i Björbo är ingenting sig likt. Det finns de som talar om att flytta från den lilla orten i Gagnefs kommun då de tycker det är obehagligt att pedofilen fortfarande är kvar i byn.
– Det är en tryckt stämning i Björbo, alla tycker det är jättejobbigt. Det finns några få som ”håller på Federley” men de flesta är rejält förbannade, de känner sig lurade av honom. Folk blir ovänner över det här, berättar en bybo.

STOR POLISINSATS VID FREDRICK FEDERLEYS HUS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in