Citat:
Ursprungligen postat av
theshade
Jag är inte speciellt insatt och har inte läst tråden men med tanke på vilken total mental kollaps som FF drabbats av i samband med detta så undrar jag om han inte själv varit inblandad i något brottsligt som han är rädd ska komma fram.
Två(?) av hans bekantskaper är dömda för våldtäkt mot barn. Han släpper in den ena i sitt hem efter avtjänat straff och vet om vad han är dömd för.
Att "endast" ha haft samröre med en dömd pedofil är ju förkastligt och så klart big no-no som högt uppsatt i politiken. Men leder det verkligen till en sådan total kollaps i sig själv? Det handlar ju egentligen om något som kan skyllas på bristande omdöme, förälskelse eller vad som helst och det hela skulle vara överspelat på några månader om han inte gömde sig och sköt upp det hela.
Jag kan liksom se framför mig att FF har något mer som han är rädd ska komma fram i den här soppan och omständigheterna i att hela hans kompisgäng knullar barn antyder ju vad det kan handla om.
OBS mina egna spekulationer.
Detta är min teori också. Som jag skrev i tråden tidigare, innan det blev bekräftat att FF vetat om sambons brott under en längre tid, så beror FFs stressreaktion, som fick honom sjukskriven, inte på sambons brott utan något annat. Jag tror också att den beror på något som FF är rädd för ska bli offentligt vilket i sin tur kommer att ödelägga hans politiska karriär och göra honom till paria.
Jag tycker det är väldigt konstigt att FFs intresse och känslor för sambon inte direkt svalnade i samma ögonblick som han fick veta vad sambon gjort. Ingen kan vara så förälskad att våldtäkt av barn passerar obemärkt. Att FF dessutom varit vän med flera pedofiler gör att man ofrånkomligen ställer sig frågan om inte FF själv är pedofil. Fömodligen är det bevis för detta som gjort FF så illa däran att han inte kan utföra ett arbete.