Citat:
Ursprungligen postat av
Smaka-mig
Tycker dessa hearings med Giuliani har varit intressanta specielt den i Georgia där man visade klippet från övervakningskameran. Men Sidney och Linn är ju bara två knäppgökar, går ju inte ta dessa två seriöst.
Du lär få ett bryskt uppvaknande. Misströsta inte. Du är inte ensam och miljoner har gjort det innan dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
GoldFinger100
BREAKING - Pentagon blocks visits to military U.S. intelligence agencies by Biden transition team (WaPost).
Biden team has not been able to engage with leaders at the National Security Agency, the Defense Intelligence Agency, and other military-run spy services with classified budgets and global espionage platforms.
https://twitter.com/disclosetv/status/1335247968941846530?s=21
Han har väl inte fyllt i GSP-formuläret om jävssituationen till främmande makt, eller inte fyllt i den på ett sätt som Pentagon anser trovärdigt.
Biden kommer aldrig bli POTUS. Det finns inte på kartan.
För övrigt. Tack för allt du postar och länkar till. Fantastiskt bra arbetat!! Du höjer tråden enormt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tok-Frans
Vart befann sig republikanernas valobservatör när röstsedlarna packas ner i lådan? Jag fick för mig att det var 4 lådor, men i filmen som du hävdar debunkad allting ser jag bara en. Är det samma låda dessutom? Vet vi det här?
Det var ju en svensk kvinna från moderaterna utsänd av OSSE som övervakade valet. Hon verkade helt jävla blåst. Jag gissar att OSSE kommer behöva gå igenom ett stålbad.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lagertha
Man måste ändå ge media lite respekt. Att de så här hårt kan mörka och vinkla i princip all form av rapportering och få det att verkar som om oliktänkande är i absolut minoritet utan att folkmassorna gör uppror är fanimig beundransvärt.
Man bagatelliserar rollen som president i USA och de befogenheter DJT faktiskt har. Man får leta väldigt rejält om man ska hitta några alternativa nyheter.
Kan de verkligen fortsätta att nonchalera utveckligen även om DJT använder Martial Law? Vad tror ni att det resulterar i, nyval eller vad?
MSM, även i Sverige kommer dö sotdöden. De sumpar sitt förtroende gång på gång på gång på gång. För varje gång försvinner det tusentals/tiotusentals läsare och unga väljer inte MSM. De genomgår "kodak-revolutionen". Istället för att granska politiker, myndigheter och korruption har man blivit en propaganda och uppfostringsmegafon. Det håller inte långsiktigt. När MSM sannolikt i USA krossas så krossas även europeisk och svensk MSM.
Läs det här inlägget. Helt underbart. Om det stämmer så är det detta man väntat på i väst i decennier och framför allt senaste 10-15 åren.
(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.
Citat:
Ursprungligen postat av
fasligt
Tanken bakom är kanske att göra Smartmaticlordens och hans smutsiga byk untouchable genom att sättas som president över Organisationen Som Inte Får Ifrågasättas.
5. Saving Israel for last. Jag utgår från att inget är off the table när kvasten komer gå. Soros och hans organization kan mycket väl avrättas och konfiskeras. Det vore inte oförtjänt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tok-Frans
Visar det sig att 98% av rösterna i lådorna gick till Biden blir det omöjligt att kalla valet rättvist.
Georgia är skyldiga att hålla Demokratiska val.
Redan nu inser allt fler att de just bevittnat det mest korrupta valet i väst sedan Hedenhös. Det ska bli roligt att få uppleva cresendot.