2020-12-05, 20:13
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franke88
Kvinna filmar sig själv när hon fuskar med rösterna i Georgia. Sedan erkännande på Facebook.

Film (räknar röster utan övervakning samt kuvert utan adresser eller signaturer): https://youtu.be/Zx1TBzLqmf4
Erkännande av valfusk: https://i.4cdn.org/pol/1607186721474.jpg

Skönt erkännande.
"Min dotter skrev ut Biden rösterna och de scannade in fint!"

dags för en arrestering där va..
2020-12-05, 20:13
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Trodde du hade högre anseende om Republikanska valobservatörer än att de skulle vara så korkade att de när de var närvarande i rummet inte protestera mot att icke-verifierade valsedlar packas ner i lådor.

Vart befann sig republikanernas valobservatör när röstsedlarna packas ner i lådan? Jag fick för mig att det var 4 lådor, men i filmen som du hävdar debunkad allting ser jag bara en. Är det samma låda dessutom? Vet vi det här?
2020-12-05, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Men sedan när de kör valsedlarna i maskinerna, var det valobservatörer närvarande då?
Valobservatörernas jobb är att kontrollera att röstsedlarna är giltiga. De har rätt att närvara men måste inte det och behövs inte när röstsedlar matas in i maskinerna.
2020-12-05, 20:14
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Skönt erkännande.
"Min dotter skrev ut Biden rösterna och de scannade in fint!"

dags för en arrestering där va..

Undrar hur många som tagit en nöd-batch med sig till jobbet.
2020-12-05, 20:15
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Det där måste vara fake. Soros är djävulen, men jag tror inte han är direkt korkad.

Edit: Nej, vad fan! Det är ju Soros som själv skriver om det på sin Twitter.

Dominion är på väg att upphöra, såldes till kineserna och alla anställda har flytt fältet.
Det där var för att belöna han för sitt jobb
2020-12-05, 20:16
Medlem
HipToBeSquares avatar
Ett av största problemen med poströsterna är att om man dyker upp i valdagen i vallokalen och röstar trots man poströstat innan så triumfar ens valdagsröst poströsten som man har lagt tidigare. Det system är fullkomligt idiotiskt eftersom då kan man inte upptäcka per person om något organiserat valfusk har skett genom att någon annan spökröstat för en annan person.

Vet man inte om att man poströstat innan kommer man vara lägga sin röst utan att veta att någon annan har röstat åt en. Registret finns förhoppningsvis så man kan se hur många som kommer in och röstar trots en tidigare lagd poströst. Den statistiken på de titta på. Om just "valångrare" har skjutit i höjden så är det ett tydligt mått på valfusk.

De måste ta bort att man postörsta och sen rösta under valdagen för det är som gjort att fusk med. Egentligen borde poströsterna tas bort helt.
Medlem
fasligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
BREAKING - Pentagon blocks visits to military U.S. intelligence agencies by Biden transition team (WaPost).

Biden team has not been able to engage with leaders at the National Security Agency, the Defense Intelligence Agency, and other military-run spy services with classified budgets and global espionage platforms.

https://twitter.com/disclosetv/status/1335247968941846530?s=21

Förhoppningsvis kommer inte det gamla skräckkabinettets skråpukar närmare än så heller.

Här finns två filmklipp som - om de är vad de utges för - måste anses oerhört bestickande för Mr Biden och resten av fulfiskarna till mutkolvar han omgett sig med i alla år. Mellan 1992 och 2016 gick alla mellanhavanden med USA väldigt smooth tydligen, utifrån ett kinesiskt perspektiv. Sedan hände visst något ...
https://twitter.com/leticialqs/status/1335015670506004482
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Valobservatörernas jobb är att kontrollera att röstsedlarna är giltiga. De har rätt att närvara men måste inte det och behövs inte när röstsedlar matas in i maskinerna.

Jag skulle definitivt påstå att när rösterna räknas i maskiner är ett kritiskt moment som måste övervakas.
2020-12-05, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Vart befann sig republikanernas valobservatör när röstsedlarna packas ner i lådan? Jag fick för mig att det var 4 lådor, men i filmen som du hävdar debunkad allting ser jag bara en. Är det samma låda dessutom? Vet vi det här?
Den är i rummet det ser du själv. Det finns inget under bordet när man drar in det det ser du på filmen. Menar du att de 3 andra lådorna trollades fram ur tomma luften när alla lämnat? Kändes väl redundant att visa samma sak för alla lådor göra samma ska för reportaget.
2020-12-05, 20:19
Medlem
Lagerthas avatar
Man måste ändå ge media lite respekt. Att de så här hårt kan mörka och vinkla i princip all form av rapportering och få det att verkar som om oliktänkande är i absolut minoritet utan att folkmassorna gör uppror är fanimig beundransvärt.

Man bagatelliserar rollen som president i USA och de befogenheter DJT faktiskt har. Man får leta väldigt rejält om man ska hitta några alternativa nyheter.

Kan de verkligen fortsätta att nonchalera utveckligen även om DJT använder Martial Law? Vad tror ni att det resulterar i, nyval eller vad?
2020-12-05, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Jag skulle definitivt påstå att när rösterna räknas i maskiner är ett kritiskt moment som måste övervakas.
Vad du tycker är irrelevant då detta inte är ett lagstadgat krav.
2020-12-05, 20:21
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Den är i rummet det ser du själv. Det finns inget under bordet när man drar in det det ser du på filmen. Menar du att de 3 andra lådorna trollades fram ur tomma luften när alla lämnats? Kändes väl redundant att visa samma sak för alla lådor göra samma ska för reportaget.

Att någon hanterar en låda i rummet det ser jag, men hur menar du att detta debunkat och gör rösterna i de 4 lådor vi ser räknas utan observatörer giltiga?

Kom igen nu, bättre än så här kan du.

98%Biden, jo tjena.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in