2020-12-05, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Filmen från Fulton County verkar inte leda någonstans, de som har sett på råvideon (fyra timmar) intygar att det var flera andra valgranskare och funktionärer som kom, gick och befann sig i rummet under de här timmarna. Med andra ord: videoklippet på 90 sekunder är hårt redigerat.

Vet man hur rösterna fördelades under de här timmarna, som ägde rum då man officiellt gått ut med att rösträknandet tagit paus ?

Citat:
Later in the night, Regina Waller, the Fulton County public affairs manager for elections, told ABC News that the election department sent the State Farm Arena absentee ballot counters home at 10:30 p.m. despite earlier intentions to complete processing Tuesday night
https://abcnews.go.com/Politics/pipe-bursts-atlanta-arena-causing-hour-delay-processing/story?id=73981348
2020-12-05, 20:02
Medlem
Franke88s avatar
Kvinna filmar sig själv när hon fuskar med rösterna i Georgia. Sedan erkännande på Facebook.

Film (räknar röster utan övervakning samt kuvert utan adresser eller signaturer): https://youtu.be/Zx1TBzLqmf4
Erkännande av valfusk: https://i.4cdn.org/pol/1607186721474.jpg
Senast redigerad av Franke88 2020-12-05 kl. 20:04.
2020-12-05, 20:02
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Man kan tydligt se i full kontext att valobservatörer var närvarande i rummet när valsedlarna, som redan blivit verifierade med observatörer närvarande packades ned i lådorna. Man ser tydligt hur bordet med den svarta duken dras in i rummet utan några gömda lådor under den.

Detta börjar bli patetiskt. Dags att lägga ned och gå vidate.

Men sedan när de kör valsedlarna i maskinerna, var det valobservatörer närvarande då?
2020-12-05, 20:03
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Man kan tydligt se i full kontext att valobservatörer var närvarande i rummet när valsedlarna, som redan blivit verifierade med observatörer närvarande packades ned i lådorna. Man ser tydligt hur bordet med den svarta duken dras in i rummet utan några gömda lådor under den.

Detta börjar bli patetiskt. Dags att lägga ned och gå vidate.

Det här såg inte jag på filmen som visade att det gjordes. Bara för att lådan befinner sig i rätt rum betyder det inte att rösterna är godkända.
Sen var de ju 98%Biden, inte så lite misstänkt.
2020-12-05, 20:06
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Nästa vecka, nästa vecka, det kommer osv. Har det inte ofta varit så? Obamagate, hunter bidens hard drive from hell, hrc osv osv. Bevis kommer nästa vecka säger man, hoppas man på eftersom man desperat försöker hitta bevis för vad man påstår.

Hoppas inte på för mycket, hade man haft något att komma med hade man lagt fram det redan. Speciellt när Trump gått ut med exakt hur många röster det ska ha fuskats med men inte ett ord om hur man kom fram till det.
Nu var det andra, riktigt stora grejer än det du verkar tänka som jag hade i mina tankar. Kan sträcka mig så långt som att säga att det t o m är fantasier, för det här är så spännande. Men det bygger på allt jag har har sett, hört och läst de här veckorna.

Har möjligen även lyckats bli lite konspiratoriskt lagd under samma period, till min egen förvåning. Har inte låst mig på att detta handlar om galenskap från Trump o co som en del helt klart har gjort och som vägrar ens överväga något annat. Försöker vara kritisk och ta del av bägge sidors syn här men någonting stinker verkligt ruttet om det här valet är vad jag såg rätt omgående och det är fortfarande min övertygelse.

Men visst, vi kanske blir besvikna allihop. Lär överleva det också i så fall.

Kan inte bestämna mig för riktigt om jag tror på det som sipprar ut som halkvädna visor och att det ör större saker på gång eller om det bara är försök att skrämma fram folk att erkänna för att de tror att det är bättre för dem och att Trump o co egentligen inte vet så mycket. Något rejält fuffens pågår i alla fall, frågan är exakt vad och om vi får reda på allt. Bör hända något snart i alla fall om det ska bli något/ om det finns något större att hitta.
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
[...]
Vilket jävla spektakel. Hoppas republikanerna kan shejpa upp och ta kollektivt avstånd från dom här galenskaperna. Trump bör konfronteras och ställas till svars för detta. Han har kommit undan länge nog.
Skulle det visa sig att allt detta bara är bogus så är jag fullständigt enig om att DJT med kumpaner bör ställas rejält till svars. Känns nästan otroligare än motsatsen att det skulle vara så ändå. Även det vore en megagrej i så fall.

💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣💣

Om man tänker att en massa människor inom försvarets cybersäkerhetsenheter - eller andra - har lyckats spåra data, och spara, från valet. Hur mycket kan de då ha? Allt? Litegrann? Bl a tänker jag på de här avbildningarna av röstsedlarna som finns i maskinerna - kan de även ha alla dessa? Om vi tänker oss att det har spanats alltså.
2020-12-05, 20:06
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franke88
Kvinna filmar sig själv när hon fuskar med rösterna i Georgia. Sedan erkännande på Facebook.

Film (räknar röster utan övervakning samt kuvert utan adresser eller signaturer): https://youtu.be/Zx1TBzLqmf4
Erkännande av valfusk: https://i.4cdn.org/pol/1607186721474.jpg

Det är ett fakekonto som skrivit erkännandet.
2020-12-05, 20:07
Medlem
Franke88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Filmen från Fulton County verkar inte leda någonstans, de som har sett på råvideon (fyra timmar) intygar att det var flera andra valgranskare och funktionärer som kom, gick och befann sig i rummet under de här timmarna. Med andra ord: videoklippet på 90 sekunder är hårt redigerat.

Du kan se mycket mer av filmen om du kikar på hearingen. Det var inte bara 90 sekunder som visades för allmänheten i Georgia häromdagen.

Georgia kommer att gå till Trump.
2020-12-05, 20:08
Medlem
Franke88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Det är ett fakekonto som skrivit erkännandet.

Ok. Även om så skulle vara fallet så finns inga adresser på kuverten.

https://i.4cdn.org/pol/1607187591354.jpg
2020-12-05, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Det här såg inte jag på filmen som visade att det gjordes. Bara för att lådan befinner sig i rätt rum betyder det inte att rösterna är godkända.
Sen var de ju 98%Biden, inte så lite misstänkt.
Trodde du hade högre anseende om Republikanska valobservatörer än att de skulle vara så korkade att de när de var närvarande i rummet inte protestera mot att icke-verifierade valsedlar packas ner i lådor.
2020-12-05, 20:11
Medlem
Rufoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
BREAKING - George Soros just appointed Smartmatic Voting System's chairman, Lord Mark Malloch-Brown, as President of his Open Society Foundations.

https://twitter.com/disclosetv/status/1335294111818125314?s=21
Det där måste vara fake. Soros är djävulen, men jag tror inte han är direkt korkad.

Edit: Nej, vad fan! Det är ju Soros själv som skriver om det på sin Twitter.

"I applaud Patrick Gaspard's leadership of the Open Society Foundations in a world beset by illiberalism. Mark Malloch-Brown will be Open Society's new president. He is deeply familiar with its work and shares my vision of philanthropy."

What!?
Senast redigerad av Rufos 2020-12-05 kl. 20:16.
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franke88
Du kan se mycket mer av filmen om du kikar på hearingen. Det var inte bara 90 sekunder som visades för allmänheten i Georgia häromdagen.

Georgia kommer att gå till Trump.
Precis så och det är 14 timmar film och inte 4 som den du svarade skrev. Men försöka duger ju, alltid är det någon det fastnar på kan tänkas han tänker.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Av ni två skulle jag nog hålla dig som den mentalt svaga som kränger ur dig såna kommentarer.
Hon förklarade förra veckan i en tv intervju att stämningarna är bara början, de byggs på med bevis till högsta instans.
hon är väll en av de mest erfarna åklagarna med 500 vunna fall bakom sig så hon har koll på stegen ska du se

Men snälla vän, det är ju 30 år sedan hon jobbade med det du pratar om.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in