2020-12-05, 08:22
Medlem
ColinRobinsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edolf
Ny fungerande länk: https://www.youtube.com/watch?v=3a22kacFSjU dock så är denna video klippt, men man ser det man behöver se om man säger så!
Wow, kolla vid 2:55

Flickvännen som bär hans barn är död. Och han fejkgråter samtidigt som han speglar sig, fixar frisyren i webbkameran och tittar vad folk skriver till honom.

Sen när hon ligger död på soffan. Absurt.

Den här killen måste slå högt på psykopati. Tycks inte ha några känslor överhuvudtaget för henne.

Så som Rotebro-Conny ser på akademiker, så ser jag på dessa trendmänniskor.

Citat:
Ursprungligen postat av SanktPeter
Han kommer få det svårt inne på kåken. Vilken jävla idiot
Nej, inte mer än någon annan fånge.
Senast redigerad av ColinRobinson 2020-12-05 kl. 08:26.
Citera
2020-12-05, 08:34
Medlem
fbmorres avatar
Jävlar vilka brallor. Gissar mig fram till att såna fortfarande är inne i Ryssland då.

Annars så var kommentarerna på youtube lite roliga. Tydligen är han ett monster för att ha dödat sitt ofödda barn...
Citera
2020-12-05, 08:53
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColinRobinson
Wow, kolla vid 2:55

Flickvännen som bär hans barn är död. Och han fejkgråter samtidigt som han speglar sig, fixar frisyren i webbkameran och tittar vad folk skriver till honom.

Sen när hon ligger död på soffan. Absurt.

Den här killen måste slå högt på psykopati. Tycks inte ha några känslor överhuvudtaget för henne.

Nej, inte mer än någon annan fånge.

Det här är på många sett mer obehagligt än mycket man hittar inne på mgb. Han sitter vid datorn när hon ligger död, och halsar emellanåt skumpa ur flaska😱

Riktigt obehaglig människa
Citera
2020-12-05, 08:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av janneballe
Nä fy i helvete va äcklad jag blir. Vem fan går tillbaka till sin jävla dator och fortsätter sitt liv som vanligt i ens 1 minut när man är anledningen att sin flickvän och barn dött. Jävla fittnylle asså. Känns som att han har nån grav diagnos eller hamnade i chock. Troligen inte och det är verkligen ingen ursäkt.
Och att han får 2 jävla år? Lika jävla korrupt rättssystem som i Sverige. Det är fan en skam för mänskligheten.

Är det någon som vet hur länge hon stod där ute?

Detta är den nya generationen av psykiskt instabila ungdomar som växer fram runtom i världen. ALLT för uppmärksamhet online, det är den nya guden.

Helt galet, borde inte ens ha kollat på videon...
Citera
2020-12-05, 08:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av blagylta
Finns sinnessjuka galningar överallt. Enda anledningen till att Aftonkloaken & Schibstedt tar upp detta är att det inträffat i Ryssland.

Bra sagt, det stämmer. Allt för att smutskasta det land som stått emot psykopaterna som styr.
Citera
2020-12-05, 09:02
Medlem
Sesambiffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Detta är den nya generationen av psykiskt instabila ungdomar som växer fram runtom i världen. ALLT för uppmärksamhet online, det är den nya guden.

Helt galet, borde inte ens ha kollat på videon...

Kunde inte se den.
Bortplockad?
Citera
2020-12-05, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Har tyvärr inte sett nån textad version än men är det verkligen ambulanspersonal? Känns mer som en jourläkare som har tillkallats för dödförklaring.

Mycket möjligt. Gick på det man skrev i inlägget jag citerade.

Men frågan kvarstår är det inte lite märkligt att någon polis varken syns eller verkar nämnas.

Citat:
Ursprungligen postat av ColinRobinson

Då har vi ju något gemensamt. Dumt dock att dra alla över en kam oavsett om det är du eller jag som gör det. Finns fantastiskt mycket vettigt också på Youtube som aldrig kommit fram om inte plattformen funnits.

Citat:
Ursprungligen postat av Sesambiff
Kunde inte se den.
Bortplockad?

Den här funkar men är barnförbjuden = kräver att du loggar in

https://m.youtube.com/watch?v=3a22kacFSjU
Senast redigerad av rotebro-conny 2020-12-05 kl. 09:22.
Citera
2020-12-05, 09:20
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Men frågan kvarstår är det inte lite märkligt att någon polis varken syns eller verkar nämnas.

Nja, nu är jag fördomsfull... Men jag gissar att dödligheten bland unga missbrukare är hög i Moskva och att polis och ambulans därför inte alltid sänds till platsen utan endast någon med behörighet att dödförklara vilket jag tror har skett i det här fallet. Sen ansåg väl personen att något var skumt och kontaktade polis i efterhand.

Är det nån som hittat någon textad version?
Citera
2020-12-05, 09:29
Medlem
Hamsterbolls avatar
Hemskt. Men båda var nog rätt drogade och fulla.

Syns ju på ljuset att det var natt när hon slängdes ut, och sen morgon när hon släpades in, död. Han kanske glömde bort henne och hon somnade och frös ihjäl.
Citera
2020-12-05, 09:30
Medlem
swebarbs avatar
ryssar är ju fan helt störda. wtf ? ge han samma straff låt han stå naken utomhus o frysa pitten av sig enda lämpliga straff.
Citera
2020-12-05, 09:34
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Det här är på många sett mer obehagligt än mycket man hittar inne på mgb. Han sitter vid datorn när hon ligger död, och halsar emellanåt skumpa ur flaska😱

Riktigt obehaglig människa

Tror den här verklighetsfrämmande beteendet kommer att synas mer och mer... Skärmen är IRL för dem, de förlorar helt kontakten med verkligheten.
Citera
2020-12-05, 09:36
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Tror den här verklighetsfrämmande beteendet kommer att synas mer och mer... Skärmen är IRL för dem, de förlorar helt kontakten med verkligheten.

Jag tror att du har rätt i det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in