2020-12-04, 22:29
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RepentNow
Visste ej att Fredde var håmo-sexuell, det var nyheter.

Minns när han stod och grät när han "tvingades" rösta igenom FRA. Det kommer jag aldrig glömma. Man kokar ju när man ser dessa politiker som helt viker sig I sista stund och röstar helt tvärtemot det de kampanjat för. Snacka om att svika folket!!! Att Sen ha mage att stå och fälla tårar för att få sympatier!!!!

Annie Lööf var den andra personen som röstade emot sin övertygelse, så att FRA-lagen kunde klubbas igenom!

Bägge två fick sedermera raketkarriärer som "tack för hjälpen"...
Senast redigerad av Död o återfödd 2020-12-04 kl. 22:34.
Citera
2020-12-04, 22:30
Medlem
-DaRude-s avatar
Jag visste faktiskt inte att svenskar var så perversa och pedofila av sig. För det är verkligen otroligt och förvånansvärt många som inte ser något problem med att Fredrik dejtar en av de värsta pedofilerna vi läst om. Då pratar jag inte ens om anonyma troll på Flashback, utan om PK-människor på Aftonbladet och sociala medier. Svenskar är sjuka i huvudet.
Citera
2020-12-04, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fylld
Tror du misstar dig grovt. Med fri jakt på Annie och C skulle jag gladeligen skadeskjuta med fmj. Pederlay skulle drunkna i sitt eget blod medans laget ger oseriös pedofilandning.
Jag håller med dig. Helt och hållet! Men jag tror att skribenten du citerar har rätt, i att det finns väldigt få som hatar C. Faktum är ett att vi bor i ett land som befolkas huvudsakligen av idioter, som förtjänar allt ont. Min teori är att situationen hade varit bättre utan Stockholm, för där försvinner ett par miljoner av idioterna. Det finns få personer jag tycker så synd om, som vettiga människor i Stockholm.
Citera
2020-12-04, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Lugna dig för bövelen. Det hemska är ju att Federley är förälder och dessutom har han umgåtts med 2 pedofiler till varav den ena velat ha sex med spädbarn dvs Normannen. Och varför skriver Norsk press 0 om detta??
Ja det är väl lika vidrigt det!
Att dessa människor ska vara "folkvalda" är ju ett enda stort skämt!
Citera
2020-12-04, 22:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Jag tror inte att dom som röstat på Ursula bryr sig särskilt mycket om vem han suger av. Det är först om (när) det kommer fram att dom umgicks i helt annat syfte än att snaska på varandra som några av dom kan förväntas tveka.
Det är ungefär vad jag menar, folk bryr sig inte för Ursula är lite som Mellon, ett kramkalas för heteros som vill visa sig vara jättejättetoleranta och applådera kvinnor med mustasch och högklackade gubbjävlar. Om uppgifterna om Fedofilens förehavanden sjunker in utan Annies filtrerande lär ingen rösta på honom och hans parti igen, förutom de andra pedofilerna. Att inte Fedofilen halstras över sakta eld beror på att väljarna marinerats i regnbågssoppan och inte längre har förmågan att skilja på våldtäktsmän och dragqueens, de har dock tränats att vid tvivel uteslutande tro på transvestitens oskyldighet.

Att en del fortfarande hårdnackat försvarar Fedofilen trots denna nya kunskap sorterar jag in under fliken ”de vill inte acceptera att de haft fel om HBTQ-sekten”. Vem vill erkänna för sig själv att man levt i en lögn? Sådant lär ta en stund att smälta.
Senast redigerad av SuperViting 2020-12-04 kl. 22:37.
Citera
2020-12-04, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Jag visste faktiskt inte att svenskar var så perversa och pedofila av sig. För det är verkligen otroligt och förvånansvärt många som inte ser något problem med att Fredrik dejtar en av de värsta pedofilerna vi läst om. Då pratar jag inte ens om anonyma troll på Flashback, utan om PK-människor på Aftonbladet och sociala medier. Svenskar är sjuka i huvudet.
Stämmer, vi är idioter. Det finns inga förmildrande omständigheter, utan standard-svensken är en idiot, som jag önskar skall försvinna, inom en snar framtid. Vi förtjänar att försvinna.
Citera
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag håller med dig. Helt och hållet! Men jag tror att skribenten du citerar har rätt, i att det finns väldigt få som hatar C. Faktum är ett att vi bor i ett land som befolkas huvudsakligen av idioter, som förtjänar allt ont. Min teori är att situationen hade varit bättre utan Stockholm, för där försvinner ett par miljoner av idioterna. Det finns få personer jag tycker så synd om, som vettiga människor i Stockholm.
Då är det vår uppgift att upplysa människor vilket löske C består. Kan inte vara så svårt när man ser på hycklarna.
Citera
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo det har säkert en massa gjort i det här fallet. Skickar orosanmälningar. Men soc kan göra nada om de inte har något som tyder på att ungen ifråga far illa. Att ha en dömd pedofil som styvfarsa borde vara anledning nog men de har inga rättigheter att bryta in om inga bevis för att ungen far illa just nu.

Det där är inte riktigt sant...

Socialtjänstlagen är lite märklig i sin defintion av kännedom. Det som är en lögn eller som i många andra sammanhang skulle beskrivas som hörsägen kallas kännedom i Socialtjänstlagen.

Om en anonym anmälare gör en orosanmälan till socialnämnden så räknas det, enligt lagen, som att nämnden fått kännedom. Även om anmälaren ljuger eller sprider hörsägen.

https://lagen.nu/2001:453

Se bl.a.:
11 kap, 1 §
14 kap, 1 c §

I det här fallet blir det lite knivigt att utreda om Fredrik Federley utsatt sitt barn för risk genom att låta den dömde pedofilen som ännu inte avtjänat sitt straff bo hos sig och dottern. Om nu inte dottern blivit utsatt för övergrepp. Flera i tråden har framfört misstanke om att så är fallet och att det är därför som Fredrik Federley mår så dåligt som han gör nu. Då är ju bara frågan, om det nu är så, om det kommer att komma fram?

Kan det vara så att Fredrik Federley och flickans mamma har delad vårdnad och att det som nu hänt fått mamman att begära ensam vårdnad? Det borde hon väl få i så fall?

Citera
2020-12-04, 22:40
Medlem
Citat:
Jag tror inte att dom som röstat på Ursula bryr sig särskilt mycket om vem han suger av. Det är först om (när) det kommer fram att dom umgicks i helt annat syfte än att snaska på varandra som några av dom kan förväntas tveka.
Stämmer. Hbtq-etc kommer att se till att FFs politiska framtid är säkrad. Jag skulle bli myvket förvånad om inte C växer, i nästa opinionsundersökning.
Citera
2020-12-04, 22:42
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Att en del fortfarande hårdnackat försvarar Fedofilen trots denna nya kunskap sorterar jag in under fliken ”de vill inte acceptera att de haft fel om HBTQ-sekten”. Vem vill erkänna för sig själv att man levt i en lögn? Sådant lär ta en stund att smälta.
Ja, det är troligen enklare att bara blunda och spela ovetande. Skulle det misslyckas så kan man intala sig att det var en isolerad händelse och att man därför måste satsa ännu hårdare på att föra fram hbtq-rörelsen för att visa att inte Alla som lider av bokstavskombinationer är pedofiler.
Citera
2020-12-04, 22:44
Avslutad
Citat:
Ja, det är troligen enklare att bara blunda och spela ovetande. Skulle det misslyckas så kan man intala sig att det var en isolerad händelse och att man därför måste satsa ännu hårdare på att föra fram hbtq-rörelsen för att visa att inte Alla som lider av bokstavskombinationer är pedofiler.
Enig med dig.
Citera
2020-12-04, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fylld
Då är det vår uppgift att upplysa människor vilket löske C består. Kan inte vara så svårt när man ser på hycklarna.
Åter igen, du tror att svensken kan övertalas. Du har fel, för det är omöjligt. Det finns inget hot eller våld som kan förmå idioter att ändra åsikt. Du kan upplysa till 200% de närmaste tio åren, men det påverkar inte idioterna. En idiot är en idiot! Och jag anser att idioter skall försvinna, på ett eller annat sätt, för mänsklighetens framtid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in