Citat:
Ursprungligen postat av
LionQueen88
Jaså, vad är det som är skevt? Kollar inte killar på porr och har därmed sett massa nakna tjejer?
Är killar änglar som minsann aldrig är otrogna?
Nej man är inte extremfeminist för att man inte tycker män är guds gåva. Inte ens feminist.
Och? Vad får jag ut av att sitta som en 32-årig oskuld och drömma om ett förhållande? Det dyker inte upp en kille som aldrig tittat porr, är oskuld och som inte har en möjlighet att vara otrogen för det.
Tror du inte jag ser vad mina jämnåriga kompisar som har andra värderingar än jag har fått?
Hur träffar man inte på dessa killar? Varför skulle dom inte finnas på jobbet? Synas på ICA? Hos kompisar som inte tänker som mig?
Det är ganska många killar som börjat vakna upp och lever i celibat. Kolla bara vad populär nofaprörelsen är, otroligt många som joinar i tråden här i forumet.
Många bra killar hamnar i ensamhet och porrberoende pga att tjejer idag har din åsikt och knullar runt med bad boys. Ni förtjänar inte ens de bra killarna och de vill inte ha er heller.
Du pratar mycket om otrohet verkligen. Kvinnor är lika mycket otrogna som män.
Varför ingen av er stöter på bra killar är för att ni inte är bra själva, svårare än så är det faktiskt inte. Pratar du med alla på Ica? Specifika arbetsplatser drar till sig en viss personlighetstyp. Du drar till sig skräp också som sagt eftersom skit dras till skit och tvärtom.
Vad jag försöker förklara är att ni med ert porrskadade, ytliga sexuella levnadssätt alltid kommer att känna såhär eftersom det är eran verklighet.
Jag vet att många killar är förstörda idag och har samma åsikt som du men ni har ju skapat det själva!! Det är ju det hela jävla tråden handlar om. Jag ifrågasätter just varför de flesta är som du. Samhället är förstört.