Citat:
Ursprungligen postat av
KlartSur
Han har rätt i sak, att godkänna pedofili och homofili har ändrats under åren. Att han tar upp detta i den här tråden tyder självklart på att han själv har pedofil läggning. Jag har, innan pridehysterin, inget emot bögar, men hade det varit förbjudet hade jag bara lyft historiens vingslag om jag själv varit bög. Därav slutsatsen.
Att pedofili åter verkar vara på tapeten beror enbart på hjärntvätten HBTQ-sekten pådyvlat oss, reaktionen (beröringsskräcken) mot Fedofilen visar dock att det inte finns något stöd för detta tänk utanför propagandamaskinen. Det känns lika sannolikt att pedofili blir avkriminaliserat som att trycka in bögar i ugnen åter får en revival (såvida Sverige inte blir islamiserat, men det är ämne för en annan tråd).
Jag menar, jag ser inga likheter mellan pedofili och bögeri. Mitt stora problem är att bögbubblan inte lynchar dessa peddosvin som befinner sig i deras led, vilket gör bögarna till enablers. Jag vet att det alltid är extremisterna som har megafonen men det är inte min uppgift att bättra på bögarnas anseende, vill de bli accepterade som normala människor måste de städa undan Ursulatyperna eller hoppa tillbaka in i garderoben illa kvickt. Man kan inte äta kakan och ha den kvar.