2020-12-04, 17:44
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
BREAKING - Fulton County board of elections just re-certified its results in the presidential election after the recount despite the CCTV video footage that was presented at the hearing in #Georgia, yesterday

I Fulton kör man allt eller inget, ett desperat handlande för att försöka cementera vinsten
Inte för att det kommer hjälpa dom, nu visar dom bara ännu tydligare att inget ligger rätt till och att dom myglar. Hur kan man va så dum?
+
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Synd bara att delstatens myndigheter har huvudet i sanden och omcertifierade valresultaten.
Ja, vilken var meningen med det? Är den första omräkningen nyligen avklarad där? "After the recount" står det ju.

Är det bekräftat att en forensic audit är på G i Georgia eller finns det bara krav på en än så länge?

Georgia är en jävla komedi.
Senast redigerad av Blot-Sven 2020-12-04 kl. 17:46.
2020-12-04, 17:44
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Går alldeles utmärkt enligt din egna källa

Nja, du skulle nog ha kopierat paragrafen tidigare:

(b) The Governor shall convene the General Assembly in special session for all purposes whenever three-fifths of the members to which each house is entitled certify to the Governor in writing, with a copy to the Secretary of State, that in their opinion an emergency exists in the affairs of the state. The General Assembly may convene itself if, after receiving such certification, the Governor fails to do so within three days, excluding Sundays.

Det du citerade handlar om en tidsbegränsning OM en "special session" kallats (samlats; convene)
2020-12-04, 17:45
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Och USB-minnen har det talats om en hel del i tråden. Men de måste ha scannat också?

Antingen så är datan in-scannad tidigare eller så skapas detta vid behov. Rent fysiskt så måste böckerna "kokas"

https://twitter.com/TyCardon/status/1334347227154804736?s=20
2020-12-04, 17:48
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Det har fuskats på andra sätt, men datan kan komma visa att Trump gynnats.(

Reglerna är ju sådana att har Trump gynnats så vinner Biden. Eller är lagen ensidig?

Roligt om Trump får rätt att det fuskats men på honom. Mycket jobb för Rudy, svettigt.

Mike Pence
2020-12-04, 17:50
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Antingen så är datan in-scannad tidigare eller så skapas detta vid behov. Rent fysiskt så måste böckerna "kokas"

https://twitter.com/TyCardon/status/1334347227154804736?s=20
Alright. Det skulle iofs. inte förvåna mig om man hinner scanna också på nästan en och en halv timme. Åtminstone om det rör sig om 25 000 röster och inte 324 000. Det verkar ju smått oklart vilken data man bör titta på där.

Twitter-länken går till klippet med den glasögonprydda pinglan i Michigan, men det var kanske meningen.
2020-12-04, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Har du och jag haft en tidigare diskussion om twitterlänkar? Hur som helst är det två länkar. En från twitter och sen direkt till dokumentet i fråga.

Här har du resten, det är bara att gå in och jämföra med det jag postade:

Case 2:20-cv-01771-PP Filed 12/02/20 Page 1 of 1 Document 8

Dec 2, 2020
NOTICE of Appearance by Sidney Powell on behalf of All Plaintiffs. Attorney(s) appearing: Sidney Powell (Powell, Sidney)
https://www.courtlistener.com/docket/18702085/feehan-v-wisconsin-elections-commission/#entry-8

Drar det igen då. Och jag har tagit bort mitt svar gällande "twitterlänkar". Men ni fick mig! Får se om det blir en varning av det hela eller om det snarare är ni som står för tramset i denna tråd.

https://justiceconnect.org.au/wp-content/uploads/2018/07/Fact-Sheet-Preparing-Documents-for-Court.pdf

Har deadlinen runnit ut redan eller behöver man bara "refile" sina dokument?

Du vara så bussig och ta reda på det innan du kör vidare på ditt spår.
Senast redigerad av Tankevurpan 2020-12-04 kl. 17:55.
2020-12-04, 17:52
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Nej, fusket är litet och lite i kluster, tveksam om det påverkar så mycket så att det tippar över.
Biden blir president med ett litet minus i kanten. Guldstjärnan till DJT.

Mike Pence

Ja, förut hette det att det till 100% inte fanns något fusk till nu att det kanske finns pyyyyytttteeeliiiiite fusk men är absolut inget som kommer påverka valet.

Har du sett något av det? I Georgia räcker videon och de 24.000 röster som tabulerades på natten till att vända staten till röd.
2020-12-04, 17:55
Medlem
Haddock93s avatar
https://youtu.be/hNic6A4E1E4

Dessa två herrar förklarade vikten av vattenläckan för en vecka sedan och hur det kan påverka hela valet, vilket vi tydligt kan se nu efter övervakningsfilmen.

De är grymma!
2020-12-04, 18:02
Medlem
GoldFinger100s avatar
Bara en demokrat kan göra sig rolig över 5000 vittnesmål, videobevis och statistiska bevis, liberalernas ignorans har inga gränser. Tur att högsta domstol finns, annars ser jag inget syfte med att staterna är i en union. Vi kan ta Emma18 som ett exempel, igår fick hon se videon med sina egna ögon och erkände att det inte såg bra ut alls. Idag är hon tillbaka och tjaffsar, vevar med någon fake förklaring hon läste i någon vänsterblaska och griper efter halmstrån.
2020-12-04, 18:04
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Alright. Det skulle iofs. inte förvåna mig om man hinner scanna också på nästan en och en halv timme. Åtminstone om det rör sig om 25 000 röster och inte 324 000. Det verkar ju smått oklart vilken data man bör titta på där.

Twitter-länken går till klippet med den glasögonprydda pinglan i Michigan, men det var kanske meningen.

Hon har bevittnar vad hon anser bevisar kokning av böckerna. Helt ärligt så såg jag inte hela hennes vittnesmål, men det hon säger prickar anledning till att det kan finnas en syfte att koka skiten.
Senast redigerad av Tok-Frans 2020-12-04 kl. 18:23.
2020-12-04, 18:05
Medlem
Citat:
Hur fan har man gjort för att hinna med hundratusentals? Kan de bara ha laddat upp data?

USB minne?
2020-12-04, 18:07
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Hon har bevittnar vad hon anser bevisar kokning av böckerna. Helt ärligt så såg jag inte hela hennes vittnesmål, men det hon säger prickar syftet med att det kan finnas en syfte att koka skiten.
Och den skallige mannen där framme ser ut som han ska skita på sig vilken sekund som helst. Redan en klassiker. Nåväl, nåväl. Jag är intresserad av detta för att jag försöker förstå hur det kan ha gått till rent praktiskt den där natten i Georgia. Datan tycks tala sitt tydliga språk, oavsett om det är 25 000 eller 324 000 röster i batchen vi ska fokusera på.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in