2020-12-04, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Dock så måste man bevisa att bevis har förstörts vilket kan bli problematiskt om man inte kan göra det.

Ser att ni är tillbaka och cirkusen är igång igen. Men ändå roligt att se att du har kommit in i matchen ändå, för du inser väl att du indirekt bekräftar att ett valfusk har skett när du argumenterar troligheten huruvida man kan bevisa att bevis har blivit förstörda.

Med det sagt så kan jag svara på den frågan väldigt lätt:

Om man skulle ha rensat alla dessa maskiner på uppgifterna man behöver för att kunna se hur man har fuskat så är det i sig självt en bekräftelse på att man bryter mot valreglerna då dessa uppgifter enligt lagen ska sparas i 22 månader.

Om man däremot har gått in och rensat bort alla bevis gällande valfusk så visar maskinerna att Trump har vunnit och då kan man ställa sig frågan: Varför visade maskinerna ett resultat efter valnatten och ett helt annat idag?

För om Trump INTE vinner då så kan man fråga sig varför man fuskat till en början.

Så hur mycket ni en vrider och vänder på detta så står ni där med arslet bakåt.
Senast redigerad av Tankevurpan 2020-12-04 kl. 13:08.
2020-12-04, 13:07
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Framför allt vet dom att det är riskfritt att stå och påstå vad som helst utanför rättssalarna/plenum, men att uppsåtligen eller av oaktsamhet introducera falsk bevisning i en rättsprocess är ett allvarligt brott och påföljden blir därefter - både för s.k "vittnen" och kärande parts ombud.

Advokaterna kommer inte att göra det då även Giuliani som inte har jobbat i rättegångar på runt 30 år även vet att medvetet falsk bevisföring leder till att man mister licensen som advokat i USA och utan licensen så får du inte ens kalla dig för advokat i närheten av en domstol.

Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Jag betvivlar inte ett ord på att de vittnen so vittnar ljuger. Men frågan om det är bevis på valfusk eller bara polarisering mellan de som arbetar. Att peka på en GOP valobserverare och skrika "Covid!" har inget med valfusk at göra bara polarisering och hat. Men jag tror det varit fusk, jag kan inte i min värld förstå hur Sleepy Joe fått mest röster av alla presidenter i USAs historia. För mig är det helt omöjligt.

Det är inte så konstigt, den sittande presidenten har gjort bort sig rörande hanteringen av Covid-19 ovanpå att han redan innan det var riktigt illa omtyckt, Biden var mellanmjölkskandidaten som inte förargade så värst många.

Hade det varit ett normalt valår utan Covid-19 så hade Biden förlorat mot Trump men nu gav han bort vinsten till Biden genom sin urusla hantering av pandemin.
2020-12-04, 13:07
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Ja det är frågan varför de gör så. Om man tittar på valnatten så kommer valresultaten in rullande och varför skulle ett distrikt vänta med att rapportera in tills hela distriktet är färdigt? Inga counties verkar göra så utan de uppdaterar rullande.
Det är de här storstadsdistrikten, vilket stärker mig i mina misstankar. Vi har sett samma fenomen i Michigan och Wisconsin, om jag inte missminner mig.

Det som framför allt sticker ut är dock de skeva proportionerna jämfört med omkringliggande siffror, fast mängden räknade röster är uppseendeväckande i sig. Detta är en "spik", helt klart.

Jag kan inte se någon annan förklaring än att man tillfört falska röster. En flagga för att Trump också får 99 000 röster i nämnda batch.
Senast redigerad av Blot-Sven 2020-12-04 kl. 13:17.
2020-12-04, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spindrift

Men eftersom han är så pålitlig i sin politiska roll enligt dig, kan du berätta mer om denna roll?
Vad är en "voting system implementation manager" och vad ansvarar denna för och vilken insyn har han?
Namnet implicerar att han jobbar med att leda organiseringen med röstsytemet i Georgia och han nömner att han jobbar under Secretary of State Raffensberger, detta och med tanke på att han höll presskonferenser när det räknades röster har han nog bra mycket mer insyn i hur rösträkningsprocessen går till än dig och andra random Trumpers eller Trumps clowner till advokater.

För övrigt var han inte den enda som uttalade sig utan även den som är ansvarig för granskningar för Secretary of State.
2020-12-04, 13:09
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Audit. Sen räknar man om under hög övervakning. Men kuverten med namnteckningen är bortkastade.

Kuverten med namnteckningar måste sparas i 2 år. Utgår från att det är solklart bevis till valfusk i sammanhanget om så skett.

Citat:
Ursprungligen postat av WolfmanJackSr
Nej under hearingarna vittnar man inte under ed. Det är inga rättegångar. Under en hearing tröttnade en ordförande på tramset och tyckte att vittnena skulle vittna under ed men det protesterade Rudy mot och sa att det här är ingen rättegång. Lite senare när en medlem i panelen ställde en obekväm fråga till ett vittne skrek Rudy ”Objection” varvid ordföranden påpekade att det inte var någon rättegång och att Rudy inte kunde protestera mot frågorna.

Var det den här du tänkte på?
https://www.youtube.com/watch?v=fgBwW0FpMeE
Läs kommentarerna. Tex denna
Citat:
Imagine destroying almost every mob in New York just to have an entitled kid with a high school hair cut tell you that you don't understand the United States justice system.

Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Lägg ner, du är så färgad av din kommunism att du fortsatt inte kan se sanningen. Dessa individer har försökt kringgå demokratin. Räknat fuskröster hela natten. Smutsiga individer som skall ha lagens strängaste straff, då det slår mot hela landet, organiserat fusk, röstsedlar i resväskor. Detta kommer nu ta hus i helvete.

Detta är med största sannolikhet bara en av många incidenter, hur många kameror kommer nu skärskådas i ala counties, över hela USA ? Det kommer mer var så säker.

Itazon, se nu till att acceptera sanningen, ditt gäng i USA är inget annat än smutsiga valfuskare som försöker överta makten genom att fuska. Inte helt olikt kommunistiska kupper i anrda länder.
Det gäller nu att stå på rätt sida när detta gå framåt.

Kan garantera dig att USA och Amerikanerna aldrig kommer acceptera detta.

Är övertygad om att det fetade stämmer.

Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Så sjukt! Nu gör Biden bort sig igen, samma sak när han erkännde att de har de största valfusk organisationen. Titta på klippet hur Kamala skakar med huvudet i panik när pedofil gubben råkar säga sanningen.

Biden on what he would do if he disagrees with Kamala:

”l’ll develop some disease and say I have to resign”

https://twitter.com/kylenabecker/status/1334741776448491523?s=21

Kul att han ska avslöja varje skandal innan den utspelar sig

Det måste finnas en Best of dementia-Joe någonstans som klippt samman alla sanningar han sagt.
Senast redigerad av RudyardKipling 2020-12-04 kl. 13:47.
2020-12-04, 13:21
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Man spelar upp det??

Tänk om det inte är det? Det bara ser ut som det?
2020-12-04, 13:22
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Audit. Sen räknar man om under hög övervakning. Men kuverten med namnteckningen är bortkastade.

Ja. Hur gör man då?
Omval?
Ta bort GA från valsystemet?
2020-12-04, 13:23
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Lustigt hur nån som är riktigt illa omtyckt och dessutom efter det gör bort sig ordentligt plockar hem fler röster än någon annan sittande president har gjort tidigare. Låter som att din analys har en liten diff gentemot vad amerikanska folket säger.

Det är inte direkt konstigt, många av de som röstade år 2020 kunde inte eller valde het enkelt att inte rösta 2016, många urinvånare valde att rösta i år för första gången vilket gör att Biden fick en kraftig uppsving.

Samma sak med många som var för unga för att rösta 2016, en hel del av dessa röstade på Trump eller på Biden i år, grejen är dock den att Trump tappade många vita röster detta valår vilket är varför det gick dåligt för honom.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Om det är sabotage eller inte visar inte filmen. Det måste bevisas eller avfärdas av de inblandade.

De kan ju neka?
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Det är GA, Atlanta där guvernören vägrar göra en undersökning. Det är väldigt jämt och många EC röster det handlar om.

https://thedonald.win/p/11QlB9tMVW/clear-as-day/c/

Här är en graf som visar röstena kring den tidpunkten. Kolla den massiva blåa stapeln och lägg det ihop med de övriga punkterna jag skrev.

Oavsett så kommer domare ha svårt att lita på lögnare.

Jag skulle även tro att dessa som gjorde detta kommer bli hårt ifrågasatta från myndigheter. Någon kommer prata för att få en deal.

Jag tror på att det har blivit valsabotage. Nu har vi BEVIS!
Nu gäller det bara att övertyga domare i USA att det har blivit valsabotage.

Sedan gäller det bara veta om GA kommer räknas eller om det blir omval.
2020-12-04, 13:24
Medlem
spindrifts avatar
Citat:
Ser du det att det är förfalskade röstsedlar på varje ballott som matas in i tabulatorn? Ser du det eller drar du samma slutsats som kinnan som presenterade videon?
Om du tex hade lyssnar på professor Eastman som utfrågades senare så är det inte alls nödvändigt för att häva resultatet.
Det finns processer som måste följas, tex att rösträkning ska ske under uppsyn av allmänhetens representanter.
Att man ser dem ta fram gömda röstsedlar från under borden och räknar dem är bara grädde på moset.

De skickat ut observatörer under förevändning att man stoppar räkningen, och sedan fortsatt räkna. Observatörer har vittnat långt innan man kände till videofilmen om hur de blivit ivägskickade, och man kan se på videon hur de skickas iväg. Det är nu bevisat, och det räcker så.

Är självfallet mycket suspekt beteende att begå ett sådant brott om man inte har oärliga avsikter, och ska bli intressant då man faktiskt granskar rösterna och får tag på dessa individer för förhör.

Men det spelar ingen roll för kärnfrågan om man kan giltigförklara rösterna. De har räknats i strid mot konstitutionella krav, och det råder inga tvivel enligt tex Eastman att det är grund för Georgias leglislators att förkasta resultatet. Osäkert om de kommer våga, men tror inte det är några tveksamheter hur SCOTUS kommer se på den frågan i slutändan.

Grundligare undersökningar har nu initierats, ansvariga och inblandade kommer säkerligen uppsökas och förhöras, och processen att korrigera resultatet och rättmätigt utse Trump till vinnare har fått full fart. Biden är helt körd oavsett...kommer för alltid ses som fusk-Joe förutom hos enstaka rabiata fans.
2020-12-04, 13:25
Medlem
spindrifts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Namnet implicerar att han jobbar med att leda organiseringen med röstsytemet i Georgia och han nömner att han jobbar under Secretary of State Raffensberger,
Var hittar jag officiell information om rollen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in