Citat:
Ursprungligen postat av
stifmeister89
Jag har inte trott på organiserat valfusk, men punkt ett låter väldigt väldigt långsökt. Fyra väskor råkar inte bara glida under ett bord, som dessutom har en duk/ett tygstycke som gör att väskorna blir dolda. Och hur glider större väskor under ett bord utan att det märks?
Sen att de råkar hitta dessa momentet efter när alla har blivit ivägkörd känns suspekt. Väldigt många tillfälligheter.
Samtliga bord har dukar som hänger ner en bit. Under dagen och kvällen har det stått massvis med behållare överallt i hela rummet. Det är inga större konstigheter med att vissa behållare har stått under borden. De kanske har stått i gången tidigare och folk som tröttnade på att kliva över dem puttade undan dem lite.
Jag tycker inte det är något speciellt konstigt med att man, efter att allt lugnat ner sig och 90% av folket lämnat, ser saker man inte såg innan.
Men jag vill vara tydlig med att detta är min spekulativa teori som jag helt enkelt tycker verkar som det rimligaste förklaringen på vad vi ser. Det finns många andra alternativa teorier, vissa som innebär fusk och andra som inte gör det.