2020-12-04, 01:06
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Jag har inte trott på organiserat valfusk, men punkt ett låter väldigt väldigt långsökt. Fyra väskor råkar inte bara glida under ett bord, som dessutom har en duk/ett tygstycke som gör att väskorna blir dolda. Och hur glider större väskor under ett bord utan att det märks?

Sen att de råkar hitta dessa momentet efter när alla har blivit ivägkörd känns suspekt. Väldigt många tillfälligheter.
Samtliga bord har dukar som hänger ner en bit. Under dagen och kvällen har det stått massvis med behållare överallt i hela rummet. Det är inga större konstigheter med att vissa behållare har stått under borden. De kanske har stått i gången tidigare och folk som tröttnade på att kliva över dem puttade undan dem lite.

Jag tycker inte det är något speciellt konstigt med att man, efter att allt lugnat ner sig och 90% av folket lämnat, ser saker man inte såg innan.

Men jag vill vara tydlig med att detta är min spekulativa teori som jag helt enkelt tycker verkar som det rimligaste förklaringen på vad vi ser. Det finns många andra alternativa teorier, vissa som innebär fusk och andra som inte gör det.
2020-12-04, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Sluta ljug nu, vi fick höra på hearingen att ingen rösträkning får pågå utan tillsyn, speciellt inte i en lokal tom på folk förutom de 3 rösträknarna.
Nej, lagarna säger att det ska vara tillgängligt, men inte att rösträkningen inte får fortsätta om poll watchers inte är närvarande under en kortare tid.

Som Emma påpekade, ingenstans i klippet syns det att de har stängt dörren om sig eller ställt ut en vakt för att hindra insyn.
2020-12-04, 01:07
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Det stämmer inte. Innan maskinerna började förberedas för januari-valet så backade man förstås upp all data. Den finns fortfarande tillgänglig.

Det vet inte vi. Om allt har gått rätt till så finns datan där, men är det fusk du tror inte då att de "råkat" rensa diskarna?
2020-12-04, 01:10
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Lägg ned. Det är över nu. Bägaren av skit var full. Biden får se upp så dom inte sliter ut honom till domstolsbyggnaden.

Barr måste nu agera mycket snabbt och resolut för att inte bli court-marshallad själv.
Tror på någon action från honom i GA redan imorgon.

Barr är totalt körd, enda förståelsen varför han får sitta kvar är att Barr har ingen betydelse längre inom vad som kommer att hända.
Trump kan ta kontrollen med hjälp av , få se nu Navy, NG om jag inte minns fel men det kommer inte att behövas.
Medlem
GoldFinger100s avatar
Såg ni uttalandet från den kvinnliga demokratiska senatorn i GA hearingen nyss? Vilket desperat försök att försöka rädda Bidens arsle
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Jag har sett det. Med tanke på hur få det är so rapporterar om det säger en hel del om trovärdigheten det har i media. Hittade då bara att Oan delat det, och de är ju inget annat är Trumps privata propagandaenhet. Det där bevisar ju ingenting. Inget om huruvida det är röster som inte räknats med, vem de skulle fallit på eller om det ens är röster.

Alltså är då så dum i huvudet? Vad skulle det vara om det inte är röster?
Det är ju DEMOKRATER som är där!
Är ni helt jävla slut i skallen?
2020-12-04, 01:11
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Såg ni uttalandet från den kvinnliga demokratiska senatorn i GA hearingen nyss? Vilket desperat försök att försöka rädda Bidens arsle

Nä vad sa hon?
2020-12-04, 01:13
Medlem
Finns det möjligen fler cctv videos vi inte sett? Känns självklart att allt ska spelas in i alla räkningslokaler. Visste kemp om detta? Ville han inte att någon skulle få tag i filmerna först eller någon annan som hindrade?
2020-12-04, 01:13
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:

Kan du skicka länken jag tappade min.
2020-12-04, 01:14
Medlem
DonaldTrummps avatar
Den här videon är för bra för att vara sann.
Och därför är den troligen heller inte det.
1. Alla utom busarna tvingades ut ur lokalen?
Pistolhot då utan att reagera eller anmäla?
2. Busarna hade nog släckt kamerorna om
dom skulle hålla på med något fuffens.
3. Stämmer röstböckerna/ vallängderns?
4. Rudy får spåna vidare.

Mike Pence
2020-12-04, 01:15
Medlem
GoldFinger100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Nä vad sa hon?

Att alla vittnen inbillar sig det dom såg utspela sig, hon bröt ihop nästan.
2020-12-04, 01:15
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:

Ja. Jag har försökt hitta något kort klipp med hennes uttalande men inte hittat något.
Det är "debunked" du tänker på va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in