2020-12-04, 00:50
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Har inte varit med riktigt ikväll men vem har sagt att dom gömda rösterna var just 23486st?
Och alla var på Biden? Någon har ju haft väldigt bra koll på dessa hemliga och okända ballots.
Varför har inte förfarandet anmälts tidigare till därför avsedd myndighet? Spännande

Mike Pence

Team-Trump fick inte tillgång till övervakningsbilderna förens natten som var där borta. Myndigheterna borde agerat direkt på de avikelser som Rudy nämt tidigare, men valde av oförklarliga skäll att inte undersöka.
2020-12-04, 00:51
Medlem
Nixters avatar
UPPDATERING NEVADA HEARING:

-2,468 votes by voters that legally changed their address to another state/country
-Appx 42k voters who voted twice in NV
-Appx 1,500 voters listed as deceased by the SSA
-Almost 20k NV voters with a non NV mailing address
-Appx 6k USPS flags on vacant addresses

Ett nytt mönster "blandgodis" av fusk (samma som Georgia) öppnar sig.

Antalet långt mer än tillräckligt för att flippa till Trump.
2020-12-04, 00:52
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
1. I min spekulative teori så har då behållarna inte varit gömda. Det har under kvällen stått massvis med behållare överallt i rummet och man har betat av dem undan för undan. Några stycken behållare har av någon anledning glidit in under ett oanvänt bord, exakt hur vet jag inte. Det är inga resväskor utan precis samma behållare som alla andra röster funnits i.

2. Bestämmelserna säger inte att valövervakarna måste vara på plats, bara att de har rätt till att vara det. Om det inte är någon som vill övervaka så är det bara att köra på. Exakt på vilket sätt folk skickades ut och om de hade tillåtits komma tillbaka är fortfarande lite oklart, men det är såklart möjligt att någon brutit mot lagen där.

3. För min del kan vi gärna exkludera dessa röster från totalen. Då det var valdagsröster så fick säkert Trump de flesta av dem =)

Problemet är att dom inte går att skilja ifrån de andra rösterna om maskinerna "uppdaterats" och rensat datan.
2020-12-04, 00:53
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
1. I min spekulative teori så har då behållarna inte varit gömda. Det har under kvällen stått massvis med behållare överallt i rummet och man har betat av dem undan för undan. Några stycken behållare har av någon anledning glidit in under ett oanvänt bord, exakt hur vet jag inte. Det är inga resväskor utan precis samma behållare som alla andra röster funnits i.

2. Bestämmelserna säger inte att valövervakarna måste vara på plats, bara att de har rätt till att vara det. Om det inte är någon som vill övervaka så är det bara att köra på. Exakt på vilket sätt folk skickades ut och om de hade tillåtits komma tillbaka är fortfarande lite oklart, men det är såklart möjligt att någon brutit mot lagen där.

3. För min del kan vi gärna exkludera dessa röster från totalen. Då det var valdagsröster så fick säkert Trump de flesta av dem =)

98% av rösterna i den batchen gick till Biden, tillräckligt för att ge Trump segern i delstaten.

Resten av gojan du skriver är inte ens värt att kommentera.
2020-12-04, 00:59
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Problemet är att dom inte går att skilja ifrån de andra rösterna om maskinerna "uppdaterats" och rensat datan.

Det stämmer inte. Innan maskinerna började förberedas för januari-valet så backade man förstås upp all data. Den finns fortfarande tillgänglig.

Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
98% av rösterna i den batchen gick till Biden, tillräckligt för att ge Trump segern i delstaten.
Detta är bara påhitt. Det finns ingen som vet hur fördelningen av dessa röster var. De 98% du pratar om är från något helt orelaterat.
2020-12-04, 01:00
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
1. Nej, det stämmer inte. Bordet ställdes dit kl 08:22, men röstbehållarna hamnade inte där då. De som presenterade videon hade ännu inte hittat när på filmen som behållarna ställdes dit.

3. Nej, det är helt felaktigt. Man har ännu inte identifierat hur röstfördelningen för dessa röster var. För att göra det behöver man gå igenom datat från de 3 röstmaskinerna och kolla på rösterna som räknades under denna tid. De pratade om detta ganska utförligt under utfrågningen.

Vad är det du inte förstår, inga andra maskiner användes den tiden på dygnet då
Joe "Big Guy" Biden lyckades med konststycket som till och med Saddam skulle göra avundsjuk. 23457 röster och 98% tillföll Biden. Ser du samma mönster i någon fler svängstat?
Medlem
Citat:

Jag har inte trott på organiserat valfusk, men punkt ett låter väldigt väldigt långsökt. Fyra väskor råkar inte bara glida under ett bord, som dessutom har en duk/ett tygstycke som gör att väskorna blir dolda. Och hur glider större väskor under ett bord utan att det märks?

Sen att de råkar hitta dessa momentet efter när alla har blivit ivägkörd känns suspekt. Väldigt många tillfälligheter.
Medlem
Citat:
Jag lyssnade och det stämmer inte med vad som sas. Det som sas är att all aktivitet måste vara öppen för allmänheten så att partirepresentanter och media kan övervaka. Jag såg ingen som låste en dörr på filmen
Stämmer, det finns ingen lag som säger att poll watchers (partiernas representanter) måste finnas med oavbrutet hela tiden i varje rösträkningslokal så länge man räknar röster där.
2020-12-04, 01:01
Medlem
Trump skäller ut Barr för att han påstod att det inte existerade något valfusk.

Det är vad Aftonbladet väljer att rapportera om valet. Nästan som om de vore tillsagda att ha locket på, fast det är ju bara konspirationsteorier.
2020-12-04, 01:03
Medlem
GoldFinger100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Stämmer, det finns ingen lag som säger att poll watchers (partiernas representanter) måste finnas med oavbrutet hela tiden i varje rösträkningslokal så länge man räknar röster där.

Sluta ljug nu, vi fick höra på hearingen att ingen rösträkning får pågå utan tillsyn, speciellt inte i en lokal tom på folk förutom de 3 rösträknarna som jobbar medans de skickade hem alla. Sluta vrida på saker hur orkar du?
2020-12-04, 01:05
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Det stämmer inte. Innan maskinerna började förberedas för januari-valet så backade man förstås upp all data. Den finns fortfarande tillgänglig.

Detta är bara påhitt. Det finns ingen som vet hur fördelningen av dessa röster var. De 98% du pratar om är från något helt orelaterat.

Tidsmässigt så finns det inga ursäkter.
2020-12-04, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Lägg ned. Det är över nu. Bägaren av skit var full. Biden får se upp så dom inte sliter ut honom till domstolsbyggnaden.

Barr måste nu agera mycket snabbt och resolut för att inte bli court-marshallad själv.
Tror på någon action från honom i GA redan imorgon.
Haha. Du är kvar alltså. Trodde du lagt av vid detta laget. Ja, Barr vågar väl inte tala sanning en gång till när första gången gjorde att det direkt spekulerades i att Trump skulle sparka honom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in