2020-12-03, 23:36
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
FÖRUTOM FUSK VIDEON MED 10.000TALS BIDEN RÖSTER, ADDERA; GEORGIA BALLOTS:

2,056 felons illegally voted
66,248 under 18 voted
2,423 weren’t registered
1,043 used a PO Box
4,926 voted past the reg. date
10,315 died before the election
395 voted in two states
15,700 moved out of state
40,279 changed county & didn’t re-register to vote.

Å vad ska dom göra nu då?
Slänga ut röster, vilka då?
Omval, varför då?

Trump 2024
We got this 👌
2020-12-03, 23:37
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Jag kan bekräfta att data skickades till Sverige, då jag själv satt och följde räkningen online. Data med röstresultat har alltså skickats från från rösträkningen, via NY Times och CNN, till min dator här i Sverige.

Det är ungefär på det sättet som "trafik förekommer". Det finns ingenting alls som tyder på att någon stat eller distrikt har haft "master-databasen" utomlands på ett ställe där utländska makter kunde påverka den. Informationen skickas förstås ut, men originalet finns kvar i USA och är inte enkelt att modifiera.

Javisst är det så, det finns en central server där varje stat rapporterar till och detta data presenteras och kan hämtas eller skickas till newsmedia, det är så det fungerar.
Denna centrala server för det kan bara vara en för annars fungerar det inte med alla rapporter och uppföljningar som media gör i nästan nutid.
Vart den ligger borde du själv kunna lista ut för du har hämtat data från den själv, eller hur eller gick ni igenom CNN?
2020-12-03, 23:37
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfanerlite
Hur kan du veta det?

Jag har precis lyssnat på en äldre dam som vitnar framför senaten i Georgia om hennes jobb med röstningarna.
Hennes maskin bråkade och en Dominion tekniker fixade den remote via Internet trots att Dominion påstår att det inte finns några internetkopplingar alls.
Varför skall jag tro på dig som sitter och tjej-gissar i ditt flickrum kontra en dam som var på plats i Georgia med 20 års erfarenhet av rösthantering?

Allt du ser på CNN är inte sanningen.
Ingenting av det du säger motsäger det jag säger. Jag har pratat om var staten/distriktet sparar resultatet av räkningen, vilket vissa påstår är i Frankfurt. Att det hypotetiskt är möjligt att koppla upp sig till maskinen via internet gör inte automatiskt att datat är sparat i Frankfurt. Sen borde vi ju även få höra andra sidan av denna "remote fixing" och vad som egentligen hände där. Till exempel kan det ju mycket väl vara så att man på maskinen kan aktivera en internetuppkoppling för felsökning, men att det vid räkning och loggning av röster inte går att komma åt den.
2020-12-03, 23:39
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av generelltva
En indikation på att saker och ting blir mer allvarligare är ju att både demokrater och republikaner medverkar på election hearings.
Första var det väl bara republikaner.

Det blir mer och mer allvarligt.

Första var inte hearings utan möten anordnade av republikaner
2020-12-03, 23:40
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ingenting av det du säger motsäger det jag säger. Jag har pratat om var staten/distriktet sparar resultatet av räkningen, vilket vissa påstår är i Frankfurt. Att det hypotetiskt är möjligt att koppla upp sig till maskinen via internet gör inte automatiskt att datat är sparat i Frankfurt. Sen borde vi ju även få höra andra sidan av denna "remote fixing" och vad som egentligen hände där. Till exempel kan det ju mycket väl vara så att man på maskinen kan aktivera en internetuppkoppling för felsökning, men att det vid räkning och loggning av röster inte går att komma åt den.

Emma kolla Georgia. Det är kört nu. Tagna på bar gärning, jobbandes för China-Joe, Tiotusentals röster mitt i natten.

Detaljer från nu är formaliteter. Lås in Joe!

Fy FAN va Smutsigt !!!!!!
Senast redigerad av Nixter 2020-12-03 kl. 23:43.
Medlem
Citat:
En ärlig fråga, tror du verkligen själv på det?
Medlem
Citat:
HELT OTROLIG VIDEO!! BUSTED!!!

Japp, i och med denna video lär det vara klart!! Stämmer ju även bra med vittnesmålen från posttjänstemän och lastbilschauffören som fraktade poströster från New York till Philadelphia. Förmodligen har de haft en "poströst-fabrik" någonstans och sedan spritt ut röster till de stater som behövdes vinnas.

Sen lär det ju ha fuskats på andra sätt också, genom att tex slänga Trump-röster, rösta i någon annans namn och att köpa röster.

Dominion-teorin är jag fortfarande osäker på. Man tycker att det borde ha upptäckts när de handräknade rösterna i några stater och jämförde med resultatet från maskinen?

Mina tusenlappar på Trump kanske inte brinner inne ändå
2020-12-03, 23:41
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Barr har också en speciell syn på den exekutiva makten och ämbetets immunitet. Det kanske har något med saken att göra?

Se vad som händer nu, Barr godtar att DoJ resurser används enligt DJTs tycke och smak i "valfusket".

Det gör han inte men han borde utreda misstanke om valfusk, DJT har inte fuskat utan misstanken om fusk utreds just nu och när en DOJ går ut och säger att det inte förekommer valfusk samtidigt open hearings i många stater betyder att Barr inte är intresserad av om det har fuskats eller inte och det suger för det är hans jobb, om något!
Medlem
GoldFinger100s avatar
Det borde vara i allas intressen att gå till botten med detta och verkligen göra en grundlig granskning. Om de inte görs så är detta det sista valet vi ser i USA, nästa val skulle utspela sig med ett stort blodbad.
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:

Finns det en koppling till nätet går det att hacka, du kommer aldrig att kunna säga något annat.
2020-12-03, 23:42
Medlem
TwinkleSmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franke88
https://twitter.com/TeamTrump/status/1334569329334083586

"dEt fiNNs InGa beVIs!"

Åh NeJ! FaktA FunkAr Inte, FöR cnN har Inte Sagt DeT äR SanT
2020-12-03, 23:43
Medlem
Citat:
FÖRUTOM FUSK VIDEON MED 10.000TALS BIDEN RÖSTER, ADDERA; GEORGIA BALLOTS:

2,056 felons illegally voted
66,248 under 18 voted
2,423 weren’t registered
1,043 used a PO Box
4,926 voted past the reg. date
10,315 died before the election
395 voted in two states
15,700 moved out of state
40,279 changed county & didn’t re-register to vote.

Summerat i Georgia idag här:
https://twitter.com/TeamTrump/status...65994698862592

Otroligt! Jag får väl sälla mig till vissa övriga här: "We got this"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in