Citat:
Ursprungligen postat av
HipToBeSquare
Det där låter lite väl galet för att vara sant. Varför skulle hon personligen åka till Frankfurt till någon serverfarm där? Varför inte använda sig av undersåtar/grobianer? Det finns ännu mer rykten är att hon skulle föras till Guantánamo men blev rädd och gjorde en deal. Tror inte ett dugg på detta eftersom även om hon är landsförrädare har hon rätt till en rättegång.
Mycket rykten och desinformation just nu
Jag är faktiskt med dig på denna...
3 alternativ:
1) Desinformation
2) Man tog henne inte i Frankfurt utan har på "olagligt" vis plockat upp henne och med mindre smickrande metoder fått henne att sjunga ut på basen i Guantanamo Bay gällande fusket och information om dessa servrar.
3) Eller så gick det till precis så som det basuneras ut.
Finns säkert fler varianter på detta.
PS.Vill be om ursäkt till alla i denna tråd. Jag har ögnat igenom mycket bakåt i tråden och noterat till trots att jag lagt ner en hel del tid åt att korrekturläsa mina inlägg innan postning....Ser fortfarande förjävligt ut och jag kan vara ärlig med att jag diagnotiserades med svår dyslexi som ung och gick inte ut högstadiet.
Men jag är inte ledsen för det personligen, inget jag skäms över men kan ändå tycka att det ändå visar en god ton från både meningsmotståndare och andra användare att man valt att inte tjafsa om hur mycket jag sexar sönder det svenska språket i text.