2020-12-03, 22:55
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Men är dessa valsedlar ihopblandade med alla andra? Skulle dessa personer röstat ogiltigt blir hela valet ogiltigt?

Ja. Svårt att se det på annat sätt.
2020-12-03, 23:00
Medlem
Nixters avatar
SCOTUS UPPDATERING

~ Det pratas nu om att vi är på väg till SCOTUS via Parnell / Kelly-PA caset och att fem domare är "ombord", inget som är officiellt men det börjar brännas..

********************* Precis nu...

~ Parnell / Kelly gick tillbaka till PASC för att be om en sk "stay", enligt regel 23 i SCOTUS.

~ PASC nekade.

~ Detta behövde ske innan deras emergency request kan tas upp av Domare Alito.

~ Vi borde få ett svar från domstolen under de närmaste 24tim.

~ Domstolen tar upp det = SCOTUS hoppar in i valstriden. Om INTE = SCOTUS väntar till ett Fed case når dem.
Senast redigerad av Nixter 2020-12-03 kl. 23:08.
2020-12-03, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Det där låter lite väl galet för att vara sant. Varför skulle hon personligen åka till Frankfurt till någon serverfarm där? Varför inte använda sig av undersåtar/grobianer? Det finns ännu mer rykten är att hon skulle föras till Guantánamo men blev rädd och gjorde en deal. Tror inte ett dugg på detta eftersom även om hon är landsförrädare har hon rätt till en rättegång.

Mycket rykten och desinformation just nu

Jag är faktiskt med dig på denna...

3 alternativ:

1) Desinformation

2) Man tog henne inte i Frankfurt utan har på "olagligt" vis plockat upp henne och med mindre smickrande metoder fått henne att sjunga ut på basen i Guantanamo Bay gällande fusket och information om dessa servrar.

3) Eller så gick det till precis så som det basuneras ut.

Finns säkert fler varianter på detta.

PS.Vill be om ursäkt till alla i denna tråd. Jag har ögnat igenom mycket bakåt i tråden och noterat till trots att jag lagt ner en hel del tid åt att korrekturläsa mina inlägg innan postning....Ser fortfarande förjävligt ut och jag kan vara ärlig med att jag diagnotiserades med svår dyslexi som ung och gick inte ut högstadiet.

Men jag är inte ledsen för det personligen, inget jag skäms över men kan ändå tycka att det ändå visar en god ton från både meningsmotståndare och andra användare att man valt att inte tjafsa om hur mycket jag sexar sönder det svenska språket i text.
Senast redigerad av Tankevurpan 2020-12-03 kl. 23:06.
2020-12-03, 23:03
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Franke88
Tack. Några speciella vittnesmål du rekommenderar att jag kikar på? Innan det drar igång igen (då kör jag live).

Två äldre kvinnor samt en yngre tjej som röstade för andra gången bara för att finna att hon röstat en månad tidigare.
2020-12-03, 23:04
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ankhelvete
Gina Haspel är Director of the Central Intelligence Agency.

Har stött på storyn angående henne och serverraiden i Frankfurt lite överallt, väldigt oklart vad som är sant. Att data har gått till Frankfurt har bekräftats i en av dessa hearings från en militär som arbetar med cybersecurity.

December 2
at. 7 Nov. CIA Director Gina Haspel was captured and detained for Election Fraud after being injured by US Spec OP’s forces. Those forces raided a Frankfurt Germany CIA server farm site and captured Dominion servers which had swung votes from Trump to [b]iden in the 2020 Election.

Simultaneous raids took place in Toronto (Dominion Voting System headquarters) and Barcelona Spain (another CIA Scytl server farm used in the election vote switching fraud).

There were indications (unconfirmed) that Voter Fraud information found on the servers has been going before the Supreme Court this week.

https://twitter.com/TheWiseOwl_AZ/status/1334103168985165832
Konspirationsteorierna om Frankfurt, server-raider och att datat skickas utomlands har varit totalt löjliga från början till slut. Det har aldrig presenterats ett enda jota med bevis för någon av dessa konspirationsteorier.

Det är inte "oklart" på något sätt vad som är sant, det är ren smörja rakt igenom.
2020-12-03, 23:08
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Så det var inte Trump själv som valde och tillsatte Barr som justitieminister? Efter att han först blivit besviken på sitt förstaval Sessions, som inte heller han var en tillräckligt lydig och följsam lakej till sin "boss"?

(Ledtråd: amerikanska justitieministrar förutsätts först och främst vara lojala mot författningen och mot principen att landets styrelse utövas under Lagen - "land skall med Lag byggas" hette det här i Sverige allt sedan medeltiden - inte blint lojala mot just presidenten som person)

Du har delvis rätt, Barr som George H.W. Bush gillade var en kandidat som Trump tyckte vara passande, en trogen Republikan med erfarenhet, hell jag själv hade valt han om jag var Trump.

Ledtråd: https://www.constituteproject.org/constitution/United_States_of_America_1992.pdf?lang=en
2020-12-03, 23:11
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Har du en länk till sändningen? Tråden växer i expressfart och jag hittar ingen.

Att det skulle vända i GA känns som en lågoddsare, men å sidan tippade jag tidigt på att GA inte ens skulle certifiera, utan att det skulle framkomma komprometterande stuff deluxe där som skulle avgöra saken för Trump. Nu känner jag i stället på mig att Nevada tippar först, och därefter Arizona eller Wisconsin. Georgia kan sitta längre in än man tror, och såväl PA som MI är sådana här troféstater där nog inget händer innan andra delstater visat vägen.

Vet inte om du fick en länk. Ligger några sidor bak i tråden. Här kommer i alla fall
https://www.youtube.com/watch?v=hRCXUNOwOjw&ab_channel=11Alive
2020-12-03, 23:13
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Konspirationsteorierna om Frankfurt, server-raider och att datat skickas utomlands har varit totalt löjliga från början till slut. Det har aldrig presenterats ett enda jota med bevis för någon av dessa konspirationsteorier.

Det är inte "oklart" på något sätt vad som är sant, det är ren smörja rakt igenom.

Att data har skickats utomlands vet man givetvis inte utan bara att trafik har förekommit, NSA borde ha koll på detta ganska bra.
Övrigt med server raid så verkar det än så länge som önsketänkande.
2020-12-03, 23:17
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 28dagar-senare
Att data har skickats utomlands vet man givetvis inte utan bara att trafik har förekommit, NSA borde ha koll på detta ganska bra.
Övrigt med server raid så verkar det än så länge som önsketänkande.
Jag kan bekräfta att data skickades till Sverige, då jag själv satt och följde räkningen online. Data med röstresultat har alltså skickats från från rösträkningen, via NY Times och CNN, till min dator här i Sverige.

Det är ungefär på det sättet som "trafik förekommer". Det finns ingenting alls som tyder på att någon stat eller distrikt har haft "master-databasen" utomlands på ett ställe där utländska makter kunde påverka den. Informationen skickas förstås ut, men originalet finns kvar i USA och är inte enkelt att modifiera.
2020-12-03, 23:20
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=fSHf9FgH24U

Lådor med röster smugglas alltså in under ett bord innan rösträkningen börjar. De tas sedan fram när "alla" blivit tvingade att lämna lokalen för en vattenläcka. Kvar är 4 st rösträknare som drar fram låder med röster under sagda bord och kör dessa i maskinerna.

Trump vann valet, Biden försökte fuska sig till makten. Case closed.
2020-12-03, 23:22
Medlem
Nixters avatar
HELT OTROLIG VIDEO!! BUSTED!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81

Lådor med röster smugglas alltså in under ett bord innan rösträkningen börjar. De tas sedan fram när "alla" blivit tvingade att lämna lokalen för en vattenläcka. Kvar är 4 st rösträknare som drar fram låder med röster under sagda bord och kör dessa i maskinerna.

2020-12-03, 23:24
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81

Rudy W Giuliani:
ELECTION IN GEORGIA IS NOW PROVEN TO BE A FRAUD.
https://twitter.com/RudyGiuliani/status/1334620731045507073

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in