2020-12-03, 22:25
Medlem
Dundersnubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
JOUNALISTER - som läser tråden - är det ingen professionell JOURNALIST i hela Sverige som reagerar hur MEDIA MÖRKAR detta fall? Vill INGEN professionell journalist i Sverige STOPPA pedofila övergrepp, really!?? Vad fan har ni lärt er på högskolan undrar jag!?

Reagerar också över det. Bläddrade just låååångt ner på Aftonbladet. Mer som en notis.

Återigen en seg jämförelse, men hade Åkesson gjort något liknande hade det varit mediastorm utan dess like!

Men nu är det bara en naiv centerbög som träffat fel man, jo tjena... han visste mycket väl vem den mannen var och vad han gjort.

Var är den etablerade median?
Citera
2020-12-03, 22:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Tack !
Det är han som vill ha sex med spädbarn på bb ?
Har han stängt ig ?
Hittar inte han på fb nu & stoppa pressarna hade ju hittat massa likes till o från FF . Nu är han inte vän med nån ole Morten iallafall och orkade inte kolla gamla inlägg .
Sitter O M inne nu ?
Faktiskt oväntat svårt att hitta en tydlig koppling mellan Geving och Federley. Jag dammsög nätet i ärendet igår, han har massvis med bilder men inga med Federley eller andra C-partister. Ev var han med Sparbanksföreningen på besök i Bryssel för några år sedan och träffade Federley. Men inga bildbevis. Klart är att han var i Almedalen 2018. Och är homosexuell.
Citera
2020-12-03, 22:26
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Tack !
Det är han som vill ha sex med spädbarn på bb ?
Har han stängt ig ?
Hittar inte han på fb nu & stoppa pressarna hade ju hittat massa likes till o från FF . Nu är han inte vän med nån ole Morten iallafall och orkade inte kolla gamla inlägg .
Sitter O M inne nu ?
han har skickat bild att han stöder black lives matter via instagram
Citera
2020-12-03, 22:27
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
JOUNALISTER - som läser tråden - är det ingen professionell JOURNALIST i hela Sverige som reagerar hur MEDIA MÖRKAR detta fall? Vill INGEN professionell journalist i Sverige STOPPA pedofila övergrepp, really!?? Vad fan har ni lärt er på högskolan undrar jag!?

Svaret på dina frågor är tyvärr nej.

Vi har världens ynkligaste journalistkår i det här landet.
Citera
2020-12-03, 22:31
Medlem
mikeymikeys avatar
Har Annie Lööf uttalat sig?
Citera
2020-12-03, 22:33
Medlem
ColinRobinsons avatar
Jag läser Expressen och det verkar ju som att man gullar med Peddo-Fredde? Helt absurt..

Vänstern älskar verkligen dekadens. Peddo-Fredde är deras topp-politiker nu.
Citera
2020-12-03, 22:34
Medlem
tigerwolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Svaret på dina frågor är tyvärr nej.

Vi har världens ynkligaste journalistkår i det här landet.

Håller med.
I andra länder riskerar journalister sitt liv för att gräva fram sanningen, i Sverige är de rädda för att inte få gå komma in på kändispartaj ..
Det visar väl ungefär hur hög klass på utbildningen journalisthögskolan håller 🤮
Citera
2020-12-03, 22:35
Medlem
konstits avatar
Citat:

Du kan ha 100 världstjärnor i journalistik på samma redaktion, det är inte de som bestämmer vad som skall skrivas om, det gör redaktörerna och i sista änden chefredaktören... Man behöver således inflytande över ett ganska litet antal personer för att ha kontroll på media.
Citera
2020-12-03, 22:36
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikeymikey
Har Annie Lööf uttalat sig?

Nej.

"Den som tiger samtycker" heter det ju.
Citera
2020-12-03, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Nu vet vi att det tyvärr är så att han varit informerad av sambons tidigare förehavande, och det är väl helt rimligt att ställa sig frågan om en person som tycks banalisera ett så pass grovt brott bör företräda folket i Europa?
Jag tycker inte det, och därom råder det nog konsensus.
Förstår vad du menar, det är ju jättekonstigt om han accepterade att bli ihop med en sån hemsk typ, och bli sambo till råga på allt, om han vetat detta om honom innan. Däremot går det ju inte från en dag till en annan att bli av med en oönskad sambo, om man helt plötsligt får reda på något otäckt om denna, det blir en del att pyssla med. PS/ Vilken skillnad det är på dig och fånen nedan..som inte kan låta bli att vräka ur sig "vattenskalle" som glåpord..ingen bildning alls på den!

Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Pedofili är knappast en höger/vänsterfråga, vattenskalle där. Antingen är man normal och hatar pedofili eller så är man svårt störd och accepterar det, punkt.
Hade FF tillhört ultrahögern så hade typer som du säker inte varit lika högljudda!
Citera
2020-12-03, 22:42
Medlem
mikeymikeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Nej.

"Den som tiger samtycker" heter det ju.

Det verkar ju gälla större delen av mediakåren också då man sett otroligt lite om detta.
Citera
2020-12-03, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Du kan ha 100 världstjärnor i journalistik på samma redaktion, det är inte de som bestämmer vad som skall skrivas om, det gör redaktörerna och i sista änden chefredaktören... Man behöver således inflytande över ett ganska litet antal personer för att ha kontroll på media.
Jag förstår det. Men om jag var journalist och ständigt blev refuserad av min chef om jag hittade pedonätverk då hade jag omgående ändå börjat publicera det på Internet. Vet inte journalister hur man gör det? De kan väl åtminstone då börja med Flashback? Bättre än inget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in