2020-12-03, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Butters. Du vet att det inte stämmer. Det är inga miljoner röster som krävs för swingstates.
Inte bara swingstates. Biden har konsekvent ökat stöd även i republikanska nästen typ Texas och Alaska. Inte så han vinner, men fortfarande konsekvent. Fusket ni hävdar måste skett i samtliga stater.
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Det måste finnas en bättre lösning än section 230.

Mem du kan samtidigt inte låta företag som twitter, Google och Facebook fortsätta med sin lekstuga eller hur?

Fast tar man bort section 230 så kommer de att börja tvingas censurera ännu mer eftersom de då skulle bli juridiskt ansvariga för allt deras användare skriver.

Jag tror ingen här inne kan tänka sig att ta personligt juridiskt ansvar för allt Trump skriver på Twitter t ex, varpå ett borttagande av section 230 omedelbart skulle medföra att Twitter blev tvungna att permbanna Trump.
Medlem
anotherpieceofmeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av droopey
Det är ju dessutom spännande att dom har vetat var dom behöver sno lagom många röster så att dom precis vinner valet!!

"Lagom många röster" Aa jo tjena, ny här?
Medlem
Världen största politiska magasin , The Spectator (där en gång Boris Johnson var chefredaktör ) skrev om valfusket. Bla under punkt 6: 6. Missing votes. In Delaware County, Pennsylvania, 50,000 votes held on 47 USB cards are missing. Punkt 9: 9. Statistical anomalies. In Georgia, Biden overtook Trump with 89 percent of the votes counted. For the next 53 batches of votes counted, Biden led Trump by the same exact 50.05 to 49.95 percent margin in every single batch. It is particularly perplexing that all statistical anomalies and tabulation abnormalities were in Biden’s favor. Whether the cause was simple human error or nefarious activity, or a combination, clearly something peculiar happened.

Läs själva: https://spectator.us/reasons-why-the-2020-presidential-election-is-deeply-puzzling/
2020-12-03, 19:14
Medlem
Citat:
Butters. Du vet att det inte stämmer. Det är inga miljoner röster som krävs för swingstates.

Så du menar att det är mer sannolikt att Biden nästan har vunnit men pga av en gräsrotsrörelse av demokrater som har lyckats stjäla röstkort och räkningar i lagom mängder i dom swingstater som behövdes? Hur många röster har dom stulit då? 400000? 800000? Eller visste dom precis hur många fler röster Trump skulle få och i vilka stater så att dom kunde stjäla rätt röster? Det låter brutalt mycket mer långsökt än att Biden bara fick så många fler röster och legitimt vann valet.

Vad tycker du själv är mest sannolikt?
2020-12-03, 19:17
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Precis.
Det räcker ju att någon miljon demokrater snor detta från en republikan och röstar i dennes ställe... och att den personen inte blir sur och anmäler stölden såklart. Busenkelt. Där har vi förklaringen.

Det är så de tror det gick till när Illhan Omar valdes till kongressen.
2020-12-03, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anotherpieceofmeat
"Lagom många röster" Aa jo tjena, ny här?

Ja, med tanke på att valutgången skulle vara en annan om det saknades typ två hundratusen av totalt 150 miljoner röster så är dom ju jävligt duktiga på att gissa, eller menar du att Biden fått typ 10 miljoner extra röster och det inte syns? I sånna fall finns det ju inget som kan någonsin övertala dig att valet är legitimt och det är ingen idé att föra en diskussion med dig överhuvudtaget.
2020-12-03, 19:19
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Sant.
Men Trump vann ju även "popluar vote" med en "landslide" enligt säkra källor.
Måste vara lite jobbigt att få till lagom många stölder för att sno alla swingstates.

Men nu raljerar jag bara.
Jag antar att du inte heller tror på "stjäla-röstkort-teorin" !?

Jag vet inte vad jag tror på. Jag hoppas att Trump vinner men det är inte för att jag är en fan av honom eller gillar republikanerna.

Röstfusket har inte utreds ordentligt är min slutsats. Jag hoppas att de gör en ordentlig utredning för oavsett om Trump har rätt eller inte så kommer den här frågan slita landet i tu. Kolla bara på hur galen den här tråden är och vi är inte ens amerikaner. Man behöver tillsätta en utredning som gör så att i alla fall majoriteten av USA befolkning känner sig nöjda med den annars vet de fan hur de närmaste åren kommer bli i USA. Troligtvis våldsamma.
2020-12-03, 19:22
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av droopey
Så du menar att det är mer sannolikt att Biden nästan har vunnit men pga av en gräsrotsrörelse av demokrater som har lyckats stjäla röstkort och räkningar i lagom mängder i dom swingstater som behövdes? Hur många röster har dom stulit då? 400000? 800000? Eller visste dom precis hur många fler röster Trump skulle få och i vilka stater så att dom kunde stjäla rätt röster? Det låter brutalt mycket mer långsökt än att Biden bara fick så många fler röster och legitimt vann valet.

Vad tycker du själv är mest sannolikt?

Du svarade nog på fel citat. Jag skrev inget om det du skriver. Jag poängterade att miljoner röster inte krävs för att ändra valet.
2020-12-03, 19:24
Medlem
Lite under radarn då det handlar om valet till representanthuset. Republikanen ledde med 28000 röster när den demokratiska domare hittade 30000 röster en månad senare.

"Democrats face accusations of fraud in House race after 28,000-vote lead on election night erased by judge and mail-in ballots
A New York congressional race came down to a judge personally reviewing individual spoiled ballots, resulting in the Democratic incumbent erasing his nearly 30,000-vote deficit to take a 13-vote lead and declaring victory. “In NY-22, the Democrat incumbent was trailing by almost 30K on election night,” said Hot Air editor Jazz Shaw on Twitter."

https://www.washingtonexaminer.com/news/democrats-face-accusations-of-fraud-in-house-race-after-28k-vote-election-night-lead-erased-by-judge -and-mail-in-ballots
2020-12-03, 19:25
Medlem
Nostradumbasss avatar
LIVE: Trump Legal Team Presents Case to Georgia Senate Committee 12/3/20

https://www.youtube.com/watch?v=e35f4pUIYOg

Här går dom igenom övervakningsfilmer som säger att personal räknade röster "unsupervised" under natten när alla andra blev beordrade att gå hem.
Senast redigerad av Nostradumbass 2020-12-03 kl. 19:27.
2020-12-03, 19:25
Medlem
Citat:
Jag vet inte vad jag tror på. Jag hoppas att Trump vinner men det är inte för att jag är en fan av honom eller gillar republikanerna.

Röstfusket har inte utreds ordentligt är min slutsats. Jag hoppas att de gör en ordentlig utredning för oavsett om Trump har rätt eller inte så kommer den här frågan slita landet i tu. Kolla bara på hur galen den här tråden är och vi är inte ens amerikaner. Man behöver tillsätta en utredning som gör så att i alla fall majoriteten av USA befolkning känner sig nöjda med den annars vet de fan hur de närmaste åren kommer bli i USA. Troligtvis våldsamma.

Problemet är ju att för varje gång som det görs omräkningar eller andra försök att visa valets legitimitet och dom visar att valresultat fortfarande är detsamma så börjar ju Trumps folk bara om med en ny version av: rösterna är inte legitima därför att: dom har lagts dit i efterhand, eller dominions maskiner räknar fel, eller dom är lagda av folk som uppger sig för att vara nån annan och så vidare i all oändlighet. Dom kan ju bara fortsätta att hävda att dom ytterligare en gång har blivit blåsta. Det har vi ju sett konstant ända sedan valdagsnatten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in