Citat:
Ursprungligen postat av
droopey
Nej att tycka att dom regler som finns och har ansetts vara tillräckliga vid tidigare val helt plötsligt ska anses vara otillräckliga för att den kandidat man hejar på inte har vunnit är mer rättshaveristiskt enligt mig, speciellt när dennes kampanj har helt lagliga vägar att ifrågasätta valresultatet och hittills inte lyckats göra det på ett för de domstolar som man framfört det till tillfredsställande sätt. Att bara fortsätta hävda att det finns bevisning som inte tagits fram än och som diverse andra aktörer som NSA och CIA sitter på utan några som helst bevis för att detta är sant anser jag vara rättshaveristiskt.
Vad yrar du om?
Lagar är inte skrivna i sten och tolkningen av lagen sker i domstolen och när domstolen är korrumperad?
Menar du att domstolen var korrumperad i val bakåt i tiden?
Hur ska ni ha det? Korruption elller inte?
Ifall ni har missat hela poängen med allt som pågår så handlar ALLT om Korruption. Du verkar tycka att någon korruption finns inte och då förstår jag inte vad du vill med mig?
Valfusket är redan bevisat i åtminstone en annan stat man fått tillgång till röstmaskinerna. Fortfarande inte skäl nog att öppna upp för samtliga "swing states". Är du blind?