Citat:
Ursprungligen postat av
humanlife
Men snälla rara, du, du kan ju inte förvänta dig att demokraterna skall lägga en massa resurser på att undersöka Trumps påståenden? De har inget ansvar för Trumps anklagelser.
Det bedrövliga är ju att Trump slänger ur sig sånt här trams utan minsta lilla bevis. Naturligtvis sitter demokrater och massor av andra människor lugnt och beskådar det här spektaklet. Det är det enda de kan göra.
Varför litar du blint på Trump? Varför är det så lätt att lita blint på Trump, men misstro alla andra?
Barrs ord kommer efter hans egen initierade undersökning. Naturligtvis skall du lita på honom mer än Trump. Barr har lagt sin anställning i pant, det vet han.
Alla undersökningar ligger på Trumps ansvar.
Men du borde ju verkligen fråga dig varför dessa undersökningar behövs. Varför vet inte Trump var bevisen finns?

Den enda som kastar ut sig trams är du.
Flera vittnar om att valfuskprocessen gått illa till. Det är inte trump jag litar på, det är dessa vittnen jag hört. Din comeback håller inte måtten.
"Helt utan bevis" fortsätter du säga, och jag vet inte om jag orkar fortsätta förklara för dig men vad man har är massvis med människor som bevittnat valfusk, det är enligt mig belägg flr att man bör undersöka så att man kan bekräfta dessa anklagelser med konkreta bevis eller som då kan visas i domstol, alternativt visa att det inte alls var något valfusk.
Och demokraterna var mycket glada att spendera massvis med resurser för att undersöka den påstådda ryska inblandningen i valet 2016, något med
betydligt mindre trovärdighet. Så det argumentet håller inte heller.