2020-12-02, 21:07
Medlem
Det ryktas om att räven har återuppstått och är ute ur sitt gryt!
2020-12-03, 04:56
Avstängd
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Det ryktas om att räven har återuppstått och är ute ur sitt gryt!

Ja men räven är mer god nu har jag hört från mina källor. De har blivit mycket snällare för Donkervoort signade nytt avtal med Malaysia nyligen har jag hört, så de får in mycket cheese därifrån. Därför de lättar på trycket i Sverige osv.
2020-12-03, 09:25
Medlem
Bbobis avatar
Tror inte det är så farligt. Dom här gubbarna som inleder en seriös relation med att beskriva hur dom ska tömma kuken i en bakifrån är nog rätt vana. Så länge inte samma person svarar på hans nästa meddelande till en annan profil och gör sig av med honom igen.

Men visst verkar vissa operatörer vara rätt bakom flötet. Typ target skriver att han tänker så mycket på en att det gör ont i och geniet till operatör säger åt honom att söka profersionell psykiatrisk hjälp då det inte låter hälsosamt. Hade väl lika gärna kunnat sitta på andra sidan med den sociala förmågan.
2020-12-03, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Tror inte det är så farligt. Dom här gubbarna som inleder en seriös relation med att beskriva hur dom ska tömma kuken i en bakifrån är nog rätt vana. Så länge inte samma person svarar på hans nästa meddelande till en annan profil och gör sig av med honom igen.

Men visst verkar vissa operatörer vara rätt bakom flötet. Typ target skriver att han tänker så mycket på en att det gör ont i och geniet till operatör säger åt honom att söka profersionell psykiatrisk hjälp då det inte låter hälsosamt. Hade väl lika gärna kunnat sitta på andra sidan med den sociala förmågan.

Ser dagligen op som skriver något i stil med "Tyvärr så är jag trött nu och ska sova, så jag kan inte prata mer nu." Den är ju smart, be gubben sluta skriva.
2020-12-03, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Ser dagligen op som skriver något i stil med "Tyvärr så är jag trött nu och ska sova, så jag kan inte prata mer nu." Den är ju smart, be gubben sluta skriva.
Eller när target ska sova ”Okej godnatt på dig”

Man ska ju få target att hänga kvar och köpa nya krediter, ställa frågor. Man behöver ingen magisterexamen för att förstå det, men man undrar på vissa operatörer
2020-12-03, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL

Jag såg en operatör igår som svarade i en relativt ny konversation med: Jag har precis fått svar från en annan kille som kanske kommer hit och fikar nu, men vad har du för dig ikväll då?
2020-12-03, 14:15
Medlem
Vilket bolag ska man gå till som har plats för folk som vill jobba? Där jag är nu är det kaos finns ingenting.
2020-12-03, 14:27
Medlem
kaos på texxen!
2020-12-03, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prabaker
Vilket bolag ska man gå till som har plats för folk som vill jobba? Där jag är nu är det kaos finns ingenting.

Var jobbar du just nu?
2020-12-03, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angelix
Var jobbar du just nu?
Tex
2020-12-03, 14:35
Medlem
kaos på cc
2020-12-03, 15:10
Medlem