Citat:
Ursprungligen postat av
HipToBeSquare
Vad var det där, en babtistkyrka? Bryr sig inte advokaten om att komma med bevis?
Har du bott i USA? USA har en annorlunda mentalitet än Europa. Jag har varit i en kyrka där man klappade händerna och kramade varandra, även främmande människor tvärs över kyrkobänkarna. Många, unga som gamla, använde uttrycket "
God bless you" jämnt och ständigt. "
Gud välsigne dig" liksom. Helt främmande i Sverige. Många ber bordsbön inför varje middag. En av mina bekanta en av de coola killarna, rebellen, gav mig en Bibel när jag flyttade från USA. Han hade skrivit vilka verser jag skulle läsa varje dag och varje vecka. Jag har den kvar. Man kanske tycker att det känns falskt med dessa hejarop och det överdrivna positiva men det är så USA är. När skolans olika lag spelar matcher kommer det hundratals skolkamrater för att heja fram sitt lag. Varje vecka.
Citat:
Ursprungligen postat av
KABUN
Ryktet att Sidney skulle ha fått sparken verkar lite överdrivet.
Som flera av skrev då. Låt vänstermongona skrika som apor över vad de tror är segrar. Oavsett hur mycket bevis de kräver av oss på FB så finns verkligheten i USA. Verkligheten lever sitt eget liv. Det är vad som händer på slutet som är intressant. Jag känner mig än så länge trygg med att team Trump kommer stå som vinnare 21/1.
Citat:
Ursprungligen postat av
groovesnus
Vill minnas att Trump redan 2012 ondgjorde sig över ev valfusk i presidentvalet.
Varför har han gjort så lite under sina fyra år vid makten för att förhindra det????
🤷♂️
Hur vet du vad han gjort under dessa fyra år och vad planen är? Tvärtom, han kan ha planerat detta i fyra år och det vi bevittnar nu är fällan som precis slagit igen för att kunna fånga så många korrupta på bar gärning som möjligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Tittar på Donald, grymt tal.
Han bygger ett ärende för att förklara krigsrätt/martial law i ifrågasatta städer, om det skulle behövas. Han har rätten som President med ett penndrag.
I händelse av Antifa-BLM-upplopp (Soros betalda) kommer Presidenten att åberopa Insurrection Act of 1807.
En sak är säkert: President Trump har inga planer på att lämna kontoret nästa månad.
Hör nu detta: Alla federala domare kan svära Donald Trump på Presidentposten* igen
*LBJ insvuren av Domare Sarah T. Hughes 22:a November, 1963 på Air Force One.
Vad innebär det? Att vilken federal domare som helst kan utnämna vem som helst eller bara en presidentkandidat? Kan en federal domare utnämna Biden också?