Citat:
Ursprungligen postat av
SweetPotatoo
Något rättsligt efterspel tror jag inte på.
Frågan är om de kommer att klara att leva utan varandra, bo isär, Tror de har väldigt starka band och lever i symbios. Problemet blir väl om de kommer att kunna bo kvar i området då alla känner till denna historia. Om inte förr. så kommer de nu bli uttittade vart de än går. Tror det kommer sluta med sociala insatser och stöd för att få ordning på tillvaron och förmodligen nytt namn och ny adress
Tycker det här borde skötts snyggare Nu har de fått sina liv utfläkta till allmän beskådan
ja nu har mamman o sonen blivit kändisprofiler. Folk skockas utanför deras fönster, pekar och kommenterar den ljusstaken som står framme året om- trots att det inte är i denna lägenhet de mamman och sonen bor.
Mamman blir trendsättare, nu vill alla ha flätade kringlor på örona och sonen blir efterfrågad och
stalkad av galna fruntimmer som vill ta hand om honom.
Han lär få många brev av tokstollar, och mamman har hat-brev att vänta.
eller -tuffar de båda upp sig och tar en långpromenad i området och visar upp sig- för att de kanske tycker att det är bäst så.
Synd om dottern -hon har tolkat situationen på sitt sätt- och drog alltför snabb slutsats.
Klart är att det inte är sund tillvaro för sonen- i allmänhetens ögon.Lite udda att sonen lever med sin gamla mamma och håller låg profil.Han varken krograggat eller super sig redlös.
Han spelat dataspel och dricker ohälsosam energidryck, som är dåligt för tandemaljen.
Sonen kanske inte tänker som den stora massan. Jag tror inte han är kuvad son, jag tror han är rätt enveten och tycker han har det bekvämt och bra hos sin gamla mor.
Hon har å sin sida ett tryggt sällskap-med sonen hemmaboende slipper hon uppvaktas av gamla
gubbar som jagar efter nån som vill passas upp, vill ha mat o sällskap.