2020-12-02, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Du vet inte att det finns ett officiellt valresultat som vem som helst kan ta del av?
Det kan du ta med någon annan, här har du mitt inlägg igen läs det långsamt och se om du förstår frågan så du kan ge ett svar på min fråga istället för att babbla om något annat:
"Vem utropade de till segrare 4 dagar efter valet. De som har mandat att göra så eller någon annan te.x media?

Om det var någon utan mandat att göra så, vem bryr sig isf? Om jag hittar någon som ropat att Trump vann valet 3 dagar efter valet har Trump vunnit då för dom var före eller ska man lyssna på de som har mandat att utse vinnare istället kanske?"
2020-12-02, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Nej, de jobbade stenhårt att sänka moralen hos republikaner att överhuvudtaget rösta. De försökte detsamma i år, de misslyckades likaväl. Biden vann i stater där det var jämnt och Biden vann efter röster skeppades in från höger och vänster. Det är vad många vittnar om nu men som många ignorerar.
Du menar precis det som Trump gjorde i flera månader? Avråder sina väljare helt och hållet från att poströsta?
{När dessa poströster sedan räknas, och det står klart att de till största delen är demokratiska poströster, agerar alla förvånade och beskyller diskrepansen på valfusk när det bör stå klart att Trump skördar det han under lång tid har sått}
2020-12-02, 14:41
Medlem
AreYouBacks avatar
Vittnesmålen i senaten rullar in.

https://youtu.be/-iPVL0UV9Kw
2020-12-02, 14:44
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Det kan du ta med någon annan, här har du mitt inlägg igen läs det långsamt och se om du förstår frågan så du kan ge ett svar på min fråga istället för att babbla om något annat:
"Vem utropade de till segrare 4 dagar efter valet. De som har mandat att göra så eller någon annan te.x media?

Om det var någon utan mandat att göra så, vem bryr sig isf? Om jag hittar någon som ropat att Trump vann valet 3 dagar efter valet har Trump vunnit då för dom var före eller ska man lyssna på de som har mandat att utse vinnare istället kanske?"
Alla kan se det officiella valresultatet.
Biden vann.
Du gillar bara att "trolla" och märka ord.

Men visst du har rätt - ingen har mandat att utropa honom till segrare.
Det sker vid delegaternas omröstning.

Likförbaskat vann han valet och alla vet det (tills motsatsen ev. är bevisad).
2020-12-02, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldOneKnows
https://twitter.com/i/status/1333969688892747777

Där har du ett väldigt enkelt bevis på vilken typ av media som är kredibel idag. Lyssna vad de säger. Inga andra medier är där, till ett förhör med information om en statskupp på självaste USA. Årets kanske största nyhet hittills. Vad säger det dig?
Okej, sätt dig i min sits nu. Du har skickat upp en källa som påstår den absolut galna nyheten att Obama är arresterad. I det inlägget så säger du ingenting om att det kanske är fake news utan du skriver rakt ut att det har hänt. Att det är bekräftat av US-militärer.

Artikeln du länkar till lyser fake, första länken man klickar på kommer till en sida som rakt ut säger att det här är påhitt. Bilden på Obama är tydligt photoshoppad. Efter att fått mothugg säger du att den "kanske" är fake-news. Hur ska jag kunna lita på vad du säger när du inte ens gör den absolut mest grundläggande bakgrundskollen på det material du tar för sanning innan du väljer att sprida det vidare? Videon du länkar till säger rakt ut att "MSM är inte här - förutom lite lokala kanaler" så MSM är där.
2020-12-02, 14:45
Medlem
Citat:

Du är lite sen på pucken...

Det där utspelade sig igår kväll svensk tid och dessutom länkar du till ett klippt youtube klipp.
2020-12-02, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Yep, men jag har svårt att se att de ansvariga för maskinerna skulle tillåta Kina att logga in remote på apparaterna och ändra saker i realtid. Var de ens uppkopplade till internet?

Republikanska partiet äger ju i princip samtliga maskiner. Har de inte kollat upp mjukvaran innan den tas i bruk?
Det har i tråden framkommit att det finns folk som (edsvuret) vittnat att maskinerna faktiskt varit uppkopplade.

Äger PARTIET maskinerna? Vad skulle ett PARTI med röstningsmaskiner att göra? Menar du inte delstaterna?
2020-12-02, 14:48
Medlem
Citat:

Bra då tar några riktiga advokater tag i det här förmodligen då. In i domstolarna, presskonferenser utanför domstolarna med massa information till folket. Så ska det gå till!
2020-12-02, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Alla kan se det officiella valresultatet.
Biden vann.
Du gillar bara att "trolla" och märka ord.

Men visst du har rätt - ingen har mandat att utropa honom till segrare.
Det sker vid delegaternas omröstning.

Likförbaskat vann han valet och alla vet det (tills motsatsen ev. är bevisad).

Trodde man vann valet på andra sätt faktiskt men då vet vi att är man okunnig tror man att valet är avgjort, något mer du vill tillägga?
2020-12-02, 14:50
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Eller ska jag behöva länka upp en massa konstaterade lögner MSM farit med?

Jag förstår inte varför många är så rädda för MSM? Helt ofarliga. Däremot var det väl DJT som såg till att cementera uttrycket "Fake News". Vilka är de 3 värsta MSM - lögnerna på din lista, gärna med koppling till DJT. Kram på er.

Mike Pence
2020-12-02, 14:54
Medlem
Nu har det dykt upp en ny stämning från Sidney Powell angående Wisconsin.

Lista på samtliga stämningar.

Pearson v. Kemp (1:20-cv-04809)
District Court, N.D. Georgia

https://www.courtlistener.com/docket/18694655/pearson-v-kemp/

King v. Whitmer (2:20-cv-13134)
District Court, E.D. Michigan

https://www.courtlistener.com/docket/18693929/king-v-whitmer/

Feehan v. Wisconsin Elections Commission (2:20-cv-01771)
District Court, E.D. Wisconsin

https://www.courtlistener.com/docket/18702085/feehan-v-wisconsin-elections-commission/
2020-12-02, 14:58
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Du är lite sen på pucken...

Det där utspelade sig igår kväll svensk tid och dessutom länkar du till ett klippt youtube klipp.

Det är säkert fler än mig som inte hänger med lika mycket som du. Grattis. Har du länkat? Och klippt yputube klipp? So what. Visar bara att vänstern inte hyser några medel att vinna.

Spänande om det visar sig att kineserna köpt 75% av Dominion, 8. Oktober genomfördes tydligen köpet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in