2020-12-02, 02:40
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Effekterna av detta kan leda till ett sjukdomstillstånd - ja. Behöver du ens fråga om det?

Menar du att vi ska tycka synd om honom nu också?

Kan han inte överta sitt alter ego Ursula medans den riktige FF är sjukskriven den lilla stackaren?

FF visste ju dessutom redan om att hans inneboende suttit på kåken för rätt saftiga saker, varför mådde han inte dåligt när han fick reda på detta och kastade ut pedofilen?
Citera
2020-12-02, 02:45
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Ja du, FF är kanske lite extra känslig nu när Sverige fått veta att han är en pedofilvän.

Vet någon om det har gjorts en orosanmälan?

Är FF:s dator, mobil etc beslagtagna och genomsökta? Vännen kan ju ha sökt på vissa sidor hemma hos FF.
Nej, dom är inte beslagtagna. Men det skulle inte förvåna mig om den öppna spisen gått varm hemma hos FF de senaste dagarna.
Citera
2020-12-02, 02:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Menar du att vi ska tycka synd om honom nu också?

Kan han inte överta sitt alter ego Ursula medans den riktige FF är sjukskriven den lilla stackaren?

FF visste ju dessutom redan om att hans inneboende suttit på kåken för rätt saftiga saker, varför mådde han inte dåligt när han fick reda på detta och kastade ut pedofilen?
Du vet väl inte hur han mådde när han fick reda på det?

Ursula kan inte ta över de politiska uppdragen eftersom det är FF som är vald att representera sina väljare. Dessutom är väl Ursula en dragpersonalitet och inte en identitet.
Citera
2020-12-02, 03:21
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Effekterna av detta kan leda till ett sjukdomstillstånd - ja. Behöver du ens fråga om det?
Sjukdomstillstånd spelar ingen roll, det som upprör är att ingen av oss vanliga knegare som betalar skatt till FFs lön skulle få ersättning av FK för detta. Nu är dock detta inte det mest upprörande. FF har blivit sambo med en person som han vet våldtagit två flickor 6 och 9 år gamla 22 gånger när han samtidigt har vårdnaden om en 9-årig flicka. Jag hade haft större förståelse om han släppt in en hungrig varg att bo med sin dotter.
Citera
2020-12-02, 03:52
Medlem
Kongruensbojds avatar
Hur mycket visste FF:s föräldrar? Det framkommer att pedofilen synts med pappan tidigt i tråden.

Har FF:s Blogspot nagelfarits? Han var en av de första politikerna som satsade stenhårt på detta nya fenomen runt 2003-2004 nånting.

I podden Lögnarnas tempel från den här veckan menar Christoffer Dulny att FF i många år varit oönskad av partiet. Man ska ha satt honom på icke valbar plats på valsedeln till Europaparlamentet (plats 3) men flitiga personröstare kuppade in honom likväl. Om det stämmer: vad hade C emot honom redan då?
Citera
2020-12-02, 04:11
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Du vet väl inte hur han mådde när han fick reda på det?

Uppenbarligen inte tillräckligt dåligt för att sjukskriva sig eller ens göra slut med pedofilen. Så dålig blev han bara när media fick veta detta.
Citera
2020-12-02, 05:42
Bannlyst
Jag hörde att någon jämförde med Peter Lundgrens överfall på en kvinna med FFs relation med pedofilen, det är två helt olika saker, den ena är ett övergrepp den andra är en frivillig relation.
Till de som vill blanda in Annie Lööfs bekantskap med flera pedofiler vill jag klargöra att AL är en respekterad politiker och en förebild för kvinnor och ska inte rackas ned på.
I media ser vi sd som rasister och hade en sd-politiker haft samma pedofilrelation hade vi dragit igång en "sänk sd-kampanj", unisont i hela mediasverige. JÅ hade definitivt kastats in i cirkusen om han så bara talat med pedofilerna över telefon.
Det är vi som dikterar verkligheten, nog sagt!
Citera
2020-12-02, 06:17
Medlem
Inte riktigt med , FF har alltså bott med pedo sedan denna kom ut från fängelse .. när ska det tagit slut, bara precis nu lr ?

Har inte FF haft en annan sambo / man lr är det samma person ?

Fan har inte Säpo lr partiet någon koll vilka våra politiker är ihop med ??

Har FF hel vårdnad över dottern ?
Citera
2020-12-02, 06:47
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Mitt första inlägg i denna tråd.
Har Federly alltså VETAT om att partnern var pedofil och fortfarande fortsatt vara tillsammans med honom eller gjorde han slut när han fick reda på det ?
Har ej läst tråden erkänner jag.
Han har vetat långt innan.

Tänk dig FF suga av pedofilens penis och veta var den har varit.

FF måste vara helt bortblåst i huvudet som vill göra något sådant.
Citera
2020-12-02, 06:53
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen

Troligen blev äcklet Federley bara ännu kåtare av vetskapen var kuken han tog i munnen varit. Federley är sjuk i huvudet. Ett riktigt drägg.
Citera
2020-12-02, 06:57
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen

Tack för svar !
Fy fan !
Då var det värre än jag trodde (och det jag trodde var ju inte bra ) !
Trodde han gjorde slut när han fick reda på detta.
Han måste ju vara pedofil själv eller ha ett stort psykiskt fel eftersom han VETAT och fortsatt vara ihop.....mållös blir man....
Citera
2020-12-02, 06:59
Medlem
sleevs avatar
Citat:
Ursula kan inte ta över de politiska uppdragen eftersom det är FF som är vald att representera sina väljare. Dessutom är väl Ursula en dragpersonalitet och inte en identitet.
Han har skyllt olagligheter på Ursula förut.

Citat:
Federley bjöds på lyxresa – menar att det var hans kvinnliga alter ego som åkte
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/e1a8kg/det-var-inte-jag--det-var-ursula
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in