Citat:
Ursprungligen postat av
Tankevurpan
Grymt bra skrivet. Precis, Trump har påtalat detta sedan 2012 och att komma och tro att han inte har förberett sig när han sitter på världens mest kompetenta underrättelseorganisation är fullständigt hjärndött. Ska man kanske gissa att Pence inte alls befinner sig på Sanibel Island utan sitter på hemlig ort väl skyddad om något gud bevare skulle ske DJT?
Utökade platser på Guantanamo, utökade sätt att verkställa capital punishment, mer tal om treason... att Trump inte sitter kvar som POTUS 21/1 2021 håller jag för osannolikt. Powell, Wood, Flynn, Pompeo osv osv är på tok för självsäkra för att Trump skulle hänga på trekvart. Trots en usel julhelg pga distanseringar till familjen kan julen 2020 komma att bli väldigt angenäm.
Jag har väldigt svårt att se hur Demokraterna ska styra kommande 4 åren...
Samtliga argument MOT ett eventuellt valfusk baserar man på anekdoter och hur saker känns. Man vill samtidigt hävda att dessa "såkallade vittnen" ljuger och det är därför stämningarna kastas ut samma dag. Dessa hearings sker just pga detta och därför man så noggrann med mot slutet av varje hearing att man är övertydlig med att om det finns en MISSTANKE om att "Secretary of the state" och Guvenören agerar godtyckligt och det kan finnas en misstanke om korruption så har senatorerna i varje stat all rätt att kringå dessa.
Viktigt i Arizona är att det är inte 100% säkert att man lyckas rösta igenom något sådant bland elektorerna då ett par republikaner har gått ut med att man stöder Biden i detta val och inte Trump. Dessa republikaner kallas för "Anti-trumpers" och jag tror att förhoppningen ligger hos demokrater bland senatorerna förhoppningsvis blivit "anti-bidens" med tanke på alla vittnesmål.
Många kristna demokrater i USA och och kristna tron i USA är gränsöverskridande.
Globalister, marxister och kommunister har alla en sak gemensamt: Ateism
Ateister menar på att moralen grundar sig i människan och kristna (mfl) hävdar att den moralen finns att läsa sig till i bibeln och djävulens mål är att korrumpera dig som människa.
Så vad tror ni? Finns det en chans att man lyckas flippa några demokratiska senatorer för att täcka upp quislingarna bland anti-trumparna?
Är demokraterna själva "anti-christ" i USA och kommer samtliga demokratiska electorer att följa globalismens agenda?
Hänger ni med min frågeställning?
Globalism = Ateism = Anti-kristus = Djävulen.
Så hur många kristna demokratiska elektorer är beredda att ge sitt egentliga stöd till den globalistiska ateistiska agendan? Är man beredd att svika även sin gud?
Jag kan skjuta till att jag är en agnostiker själv och är mer intresserad av det antropologiska värdet dessa "guds skrifter" kan tänkas ha. Väldigt spännande saker.
Du har börjat hajja vad detta handlar om ja. Ett slag mellan ljus och mörker, "Bibliskt" som Sidney Powell säger, liksom Lin Wood säger, Liksom Q säger, Liksom många andra säger. Trump åberopar ofta gud. Demokraterna gör det aldrig. De utlämnar t.om den frasen i konstitutionen när de citerar den för något, vilket gör att många har hakat upp sig och ställt sig frågande kring detta, men vilket Q visat.
Detta är nutidens största slag, "The end times" som många säger, vi är fortfarande kvar i "informationskriget" kring detta, vilket är första eller andra fasen, innan det övergår till fysiskt våld.
Men det kommer snart, om inte Trump hittar en väg som minimerar våldet. Detta är det större perspektivet som de flesta missar som grottar ner sig i detaljer. Studera noga hur aktörerna beter sig, vad de säger för att se tidsschemat. Ifrån båda sidor.
Det är mycket symbolik med här, vilket måste tas på allvar. Men det missas av de flesta, det är ämnat åt de redan "invigda". Detta är en statskupp planerad sen lång tid att forma västvärlden att bli mer foglig och lättkontrollerad för att kunna användas i den största offerritualen i världens historia. Ett offer till satan. Ämnat att framkalla judarnas messias, Lucifer(Gamla testamentets gud)
Detta är vad som allmänheten måste hållas ovetandes om för att förhindra panik. Men som de samtidigt bör veta för att kunna fatta rätt beslut. Informationen finns dock för den som gräver tillräckligt djupt, eller är insatt nog.