Citat:
Hur drar du den slutsatsen!?
Jag håller med om att det är konstigt, men jag tycker du uttrycker det på ett sätt som får det lite konspiratoriskt. Jag tror det handlar om fler saker ändå, men jo - givetvis har MSM en agenda. Att prata om storleken på Trumps skrivbord istället för vad han säger är ju typ lågstadie-mobbar-nivå...
Jag håller med om att det är konstigt, men jag tycker du uttrycker det på ett sätt som får det lite konspiratoriskt. Jag tror det handlar om fler saker ändå, men jo - givetvis har MSM en agenda. Att prata om storleken på Trumps skrivbord istället för vad han säger är ju typ lågstadie-mobbar-nivå...
Är du verkligen fortfarande tveksam? Känns Bidens valrörelse, Bidens deklarerade kommande politik, alla skumraskaffärer runt Biden mer trovärdigt än Trumps eventuella diton? Trump har i över fyra år nagelfarits med statsapparatens utredare utan man att hittat någonting. Comer hade väl närmst fria händer att med FBI sniffa upp allt tänkbart, till och med planterade lögner om Trump, för att få tiden att gå och kunna misstänkliggöra honom. Man hittade nada.
Trump må ha sina brister. Han kanske haft utomäktenskapliga affärer, vilket för övrigt inte är ovanligt för män med mycket makt. Han har kanske märkt hur kvinnor beter sig och svarar i sin kontakt med honom. Det kan jag tycka är hans ensak så länge han inte sätter sig i komprometterande situationer tex britter/ryssar på 60-talet. Han må ha en grandios självbild. Kanske är det den som tagit honom dit han är idag. Kanske är han en narcissist. Vem är felfri? Som jag förstått det är mycket av hans attityd en fasad, ett spel för MSM som han kört med sedan 80-talet. Som jag vidare förstått det så har han gjort enormt mycket gott för amerikanska folket senaste fyra åren. Alla, inklusive lations och svarta har fått det bättre. Som den företagsledare han är vill han ha ärliga människor och ha folk i arbete. Det är väl något som majoriteten av folket önskar. Han har etablissemanget, MSM, Big Teck, Big Pharma, globalisterna, internationella korrupta politiker och free loaders emot sig och han har dem emot sig för att han månar om amerikanska folket, konservativa värden och tar avstånd från kulturmarxismen.
Läs av tecknen, värdera vittnens och företrädares trovärdighet, lyssna på vad som sägs från de olika lägren och bilda dig en uppfattning om vilken sida som är den goda. När allt är färdigmålat och klart är det ingen konst att säga att "det är gult".
Citat:
Flynn sa det i intervjun, vill jag minnas.