Citat:
Ursprungligen postat av
RudyardKipling
Jag är rätt övertygad om att team Trump har saken under kontroll och vet vilka juridiska vägar som är framkomliga. Skulle de inblandade riskera hundratals miljoner, sitt anseende, eventuellt fängelse för något som har ett fåtal % chans att lyckas? Det tror inte jag. MSM, Big Tech etc är fullständigt opålitliga.
Det är jag helt övertygad om att man tror om man vägrar ta del av riktiga nyheter. Trump har uppfostrat ett helt gäng med mentalt svaga personer att se allt som inte är total beundran för papi donald som fake news. Efter några år med det tänket är man helt bortkollrad från verkligheten. Den här hjärntvätten är ett mycket intressant fenomen. Kommer att bli många analyser över hur skickligt Trump har skött det här från toppen och fått folk att inte kunna tänka en egen tanke någonsin. Att folk nu tror att det har varit valfusk är sjukt, men ännu mer sjukt är det när man ser att de inte ens för sig själva kan beskriva HUR detta skulle gått till.
Citerar alocs uppräkning här och lägger till Chaves, Venezula, Kina, Serbien och serverhämtande i Tyskland med militärers död som resultat. Tror ändå jag har glömt något. Du kan väl inte med vett och mening tro på detta?
1. Dominion - hela företagsledningen, stora delar av utvecklarskaran
2. Smartmatic - hela företagsledningen, stora delar av utvecklarskaran
3. Stora delar av rättsystemet, republikaner och demokrater
4. Samtliga opionsundersökningsinstitut som under flera år har visat ett sjunkande betyg för Trump och ett ökat förtroende för Biden. Det här är hundratals som ringer runt i USA - för varje person som ringer för ju in sin statistik och ser därmed var landet ligger.
5. Pollworkers i alla distrikt, alla stater, alla nivåer. Republikaner och demokrater som anitngen sett mellan fingrarna när data de skickar in i Dominion uppenbart förändras framför deras ögon eller när lastbilar med röstsedlar smygs in bakvägen. Bidens resultat är inte bara i swingstaterna, han har visat på samma engagemang i samtliga stater, vilket är konsekvent med en valvinst och även det måste ni motbevisa.
6. Republikanska guvernörer och politiker som vägrar se bevisen ni pratar om och går vidare med certifierng i stat efter stat.
7. CISA - i princip hela förvaltningen för annars hade det varit ett tiotal visselblåsare ute på torgen nu.
8. Mediahusen inklusive Fox - egna opionsundersökningar så även de hundra-isch personerna som ringt åt dem.
9. Ted Cruz, och alla andra som valfuskat mot Trump tidigare enligt honom.
Någon jag missar? Big tech såklart, Twitter, facebook, youtube etc. som av oklara anledningar är emot en av deras stora drivare av trafik. De hatar säkert pengar.