Citat:
Ursprungligen postat av
karlkula12
Är du igång igen? Vill minnas att du under våren spekulerade vilt i att Sverige skulle stå utanför en resebubbla mellan massa olika länder denna höst där Sverige specifikt skulle stå ensamt utanför. Dina drömmar om en värld där svenskar inte får resa gick inte i uppfyllelse då. Varför nu? Det har ju varit skytteltrafik till turistdestinationer denna höst och sommar.
Det är bara kolla vad jag skrivit. hade rätt hela våren och jag sagt att det kommer en andra våg och sagt att Sverige kommer bli portade igen. Så avvakta närmaste två veckor så kan du se vad som händer.
PS Finland tar inte emot oss och fler länder har dessa restriktioner. Så jag är ledsen att säga att jag har haft rätt. Kolla hur länge Svenskarna var avstängda att komma.
Och gissa vad som kommer hända nu när Sverige kommer öka sina dödsantal per dag samt smittspridningen. Vill du chansa vad som kommer hända?
PS Det är inte mina drömmar men när Sverige agerarar så skrattar världen. Vi har patetiska beslutsfattare vilket gör att vi får lida för det.