2020-11-28, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Var han forsinket? Tror han hadde vært på Futurum klokka sju hvis det krevdes.
Selv så legger jeg meg sjelden til å sove før klokka ett når jeg skal opp 6.30.
Han ble sen etter å ha vært i teateret kvelden før

Citat:
I skriftlige rapporter til politiet har Tom Hagen forklart at han mener de som bortførte Anne-Elisabeth Hagen måtte endre planene sine i siste liten. Grunnen er at han dro én time senere på jobb enn vanlig.
Det passer jo bra med at de som aksjonerte ikke visste dette.
Citera
2020-11-28, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Det är klart att det rent generellt är besvärligt att få konklusiva DNA-spår från någon som har bott på den antagna brottsplatsen, oavsett hur skyldig denne någon är. Men faktum kvarstår: Skulle polisen ha DNA-spår som kopplar TH till mordet, skulle han vara häktad nu. Eftersom han inte är det, har polisen inte så konklusiva DNA-spår, och Farkosten ska ge fan i att skapa trådsanningar om att de har det.

Politiet har selv sagt at de mener at de har DNA spor som knytter TH til selve drapshandlingen så det blir feil å skyte budbringeren for det.
Citera
2020-11-28, 23:34
Medlem
Nye patenter for å trace monero

CipherTrace Files Two Monero Cryptocurrency Tracing Patents
"Statistical and probabilistic methods for scoring transaction and clustering likely owners."
Citera
2020-11-28, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Han ble sen etter å ha vært i teateret kvelden før

Det passer jo bra med at de som aksjonerte ikke visste dette.

Skjønner ikke hva du mener, må TH ha 11 timers søvn for å fungere, eller går det greit med 8?
Citera
2020-11-28, 23:37
Medlem
Citat:
Han meldte seg selv for politiet, hvorfor skulle han gjøre det hvis han er innblandet i saken?
Her lager du suppe av ingenting,
Enig, men det er jo litt mistenkelig å gå ruta tildekket, stoppe opp, rette på hansken, se opp mot sv4 for deretter å spasere langs vannet. Tidspunktet passer dog ikke. Kunne vært stage- og villedningsmann mann som på futurum.
Citera
2020-11-28, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Enig, men det er jo litt mistenkelig å gå ruta tildekket, stoppe opp, rette på hansken, se opp mot sv4 for deretter å spasere langs vannet. Tidspunktet passer dog ikke. Kunne vært stage- og villedningsmann mann som på futurum.

Bare glem han.
Citera
2020-11-28, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Det är klart att det rent generellt är besvärligt att få konklusiva DNA-spår från någon som har bott på den antagna brottsplatsen, oavsett hur skyldig denne någon är. Men faktum kvarstår: Skulle polisen ha DNA-spår som kopplar TH till mordet, skulle han vara häktad nu. Eftersom han inte är det, har polisen inte så konklusiva DNA-spår, och Farkosten ska ge fan i att skapa trådsanningar om att de har det.
Enig i dette, men bannskapen tar vi i kjerka.
Citera
2020-11-28, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jeg vet ikke hvorfor den loopvideoen du har lenket til ikke ville funke hos meg, men jeg fant artikkelen frem selv, og da funket den

- Jeg synes det ser ut som det står to svartkledde personer som signaliserer med lommelykter (små korte lysblink) i nedre bildekunst (nesten på midten, litt nærmere høyre).

- Jeg ser et kraftig kort lysblink midt i øvre bildekant (ved det store treet).

- Ellers ser jeg ett kort hvitt lysblink, og noen gulere lysblink som beveger seg ved S4/lavblokkene/skogholtet.
Jeg er usikker på retningen, men jeg synes kanskje det kan være i motsatt retning som andemateplassen.
Takk for at du delte dine observasjoner! Nå ser jeg det som du skrev.

På en annen video (som ikke var så mye zoomet inn og som viste mer av området) som vi diskuterte for lenge siden, så både du og jeg tydelig noe som så ut som en mørk-kledt menneskeskikkelse som kom inn i bildet (på en gangsti el.l.) fra høyre og senere en lignende skikkelse som så ut til å være på vei ut av bildet øverst i venstre bildekant.
Citera
2020-11-28, 23:44
Medlem
Citat:
Var han forsinket? Tror han hadde vært på Futurum klokka sju hvis det krevdes.
Selv så legger jeg meg sjelden til å sove før klokka ett når jeg skal opp 6.30.
Enig i at dette med sen jobb pga teater er pølsevev og ths ord. De var oppe 7 selv om th vil ha det til at han sov lenge. Mulig han også vandret utenfor futurum i gryåtta.
Citera
2020-11-28, 23:47
Avslutad
Citat:
Skjønner ikke hva du mener, må TH ha 11 timers søvn for å fungere, eller går det greit med 8?
Hva så? TH er sin egen sjef og kommer på jobb når han må - og omvendt. Antageligvis uavhengi hvor mye søvn han har hatt.
Citera
2020-11-28, 23:48
Medlem
Citat:
Bare glem han.
Han er nesten glemt. Blindspor.
Citera
2020-11-28, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Hva så? TH er sin egen sjef og kommer på jobb når han må - og omvendt. Antageligvis uavhengi hvor mye søvn han har hatt.
Mange ungdommer med stort søvnbehov i denne tråden og som relaterer alt til seg selv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in