2020-11-28, 17:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Nej, jag har svårt att tänka mig att några av dessa grejer stoppar en pedofil. Nu var det inte det jag fråga de om men det känns som det kvittar.
Jo det spelar stor roll för förståelse.
De flesta är överens om att utåtagerande pedofiler är vanligare bland homosexuella. Men det beror endast på att bögar redan tagit sig över en tröskel av skam och självrannsakan.

Mycket mindre tyder på att homosexuella män gillar pojkar än vad heterosexuella gillar flickor. Är inte kunnig vad gäller bögar men det är rimligt att tänka sig att i hälften av fallen vill bögen vara underlägsen. Andra delen av HBTQ de som penetrerar.

Patetiskt att detta land kan vara så in i förbannelse insnöat. Vi har stora lärosäten och utbildat folk. Vad vet dessa?
Citera
2020-11-28, 17:31
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Så vissa sexuella avvikelser är okej men inte andra? Bögeri är tillåtet och accepterat men pedofiler är kriminella. Jag förstås givetvis skillnaden, men det finns också likheter. Varken bögen eller pedofilen kan ju rå för sina böjelser, jag är säker på att ingen har valt att bli pedofil. Hur ska den stackars pedofilen bete sig: ska han förneka sin drift hela livet, det är ju oerhört kränkande att inte kunna vara den man är. Som bögar har fått göra förr i tiden, till de nu äntligen kunnat komma ut ur garderoben. Hur löser samhället detta dilemma? När ska pedofilerna få komma ut ur garderoben och bli accepterade för den de är?
Idiot! Att älska någon oavsett kön är inget brott! Hur fan tänker du och är funtad? Vem fan jämför du med aset som gillar att knulla 6-åringar?? Jävla as!!
Citera
2020-11-28, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David-Aas
Jag drar mig till minnes att Fredrick Federley för ett antal år sedan gjorde bort sig och blev uppmärksammad av alternativmedia för att ha fällt sexuella kommentarer om en 15-16-årig pojke som ställt upp i någon tv-tävligt i stil med "Idol" eller "Talang" eller dylikt.

Fredrick Federleys kommentar var något bögigt och äckligt i stil med "Mmmm... vilken godbit!". Kommentaren kan ha rört Erik Saade, men jag ska låta det vara osagt då jag inte riktigt minns.

Detta ifrågasattes som sagt av alternativmedia som ställde frågan om samma kommentar hade accepterats från en vuxen heterosexuell man om en 15-16-årig flicka, vilket naturligtvis aldrig skulle ha skett.

Jag kan inte hitta länk till den här historien längre (antagligen har Google tagit bort länken på Federleys begäran), men episoden torde vara intressant i sammanhanget som en indikation på pedofila lustar hos det bögchauvinistiska svinet Federley.

Vet någon mer om denna episod?

Gällde hans kommentar om godbit Erik Saade så visar detta inget på huruvida FF har pedofila lustar eller ej. Däremot hebefila lustar eftersom Erik Saade vid nämnda tillfälle var könsmogen. Viktigt så att vi inte blandar ihop begreppen och diagnoserna här!
Citera
2020-11-28, 17:42
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Säpo är sannolikt lika misskött, under isen, handlingsförlamat, inkompetent och slött som de flesta andra myndigheter visat sig vara. Tiden är för länge sen förbi när förvaltningssverige var på tårna och rattades av dugligt folk med koll.

Betänk att detta är landet där Iraks försvarsminister samt en afghansk regeringsmedlem fått socialbidrag i åratal, där dömda grova våldsbrottslingar skickas hem ett år för att det fattas fängelseplatser, där ingen har en aning om det finns 10.000 eller 100.000 illegala immigranter i landet etc etc i all evighet. Svenska myndigheter och offentlig förvaltning är idag helt på dekis.

Säpo har sannolikt urusel koll på det mesta, att nån på Säpo skulle orka intressera sig för Federleys olika bögragg är helt enkelt osannolikt.

Det här har du helt rätt i.

Men det finns fortfarande ett tillfälle då myndighets-sverige har järnkoll, är oerhört allert, snabbt och nästan aggressivt på hugget: prova att som egenföretagare glömma att betala in skatten.
Citera
2020-11-28, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Frågan är väl om även Federley har stoppat in korven i barnhålet.

Konstigt att gammelmedia inte frågar han om det, det är väll ungefär samma böjelse.
Senast redigerad av ap0 2020-11-28 kl. 17:46.
Citera
2020-11-28, 17:54
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Hur mycket visste Federley? Hörsägen säger att han visste att mannen haft ett kriminellt förflutet och suttit inne, men ingenting tyder väl direkt på att han vetat om att mannen är pedofil? Eller?
Citera
2020-11-28, 17:56
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Det är ju vanligt att bögar tänder på småpojkar. Så nog känner Fredde hårda sympatier i brallan för karlns sak.
En hård sympati som går in i pedofilens arsel... Nej men det här är ju bara genomvidrigt. Han borde ju sparkas ur centerpartiet omedelbart. Hur i hela helvete avslutade han inte förhållandet så fort han fick veta att det här kräket är dömd för 20 barnvåldtäkter... Fjollan hade såklart inte kunnat spöa peddot men att be honom att flyga och fara hade ju varit en normal persons reaktion.
Citera
2020-11-28, 18:03
Medlem
Inte första och sannerligen inte sista gången högt uppsatta HBTQ(P?!) förespråkare blir tagna med pedofil verksamhet.

Nordfront har gjort en liten summering på deras hemsida. https://www.nordfront.se/homolobbyns-ledare-tappar-masken.smr
Citera
2020-11-28, 18:03
Medlem
E.Erikssons avatar
Det här måste vara en mardröm för stureplanscentern. Deras religion har ju varit att en människa ska kunna göra precis vad som helst så länge man inte skadar någon annan. Men nu vet vi att en sexåring och en nioåring penetrerats analt av Fredrik Federley älskare. Samma Fredrik som varit stureplanscenterns profet och som i decennier stått partiledaren Annie Lööf mycket nära.

Hela Centerns ideologiska bygge har kraschat totalt i och med det här.
Citera
2020-11-28, 18:04
Medlem
Asensgammaldagss avatar
Toppen, nu får han sjukersättning från EU-parlamentet då eller? Böga sig på heltid för en massa skattepengar antagligen utan motkrav på obestämd tid tills stackarn mår bättre. Inte fan kan en vanlig knegare gå till sjukhuset och säga till läkarn "Hej, kan du sjukskriva mig för jag har dejtat en brottsling och mår dåligt".
Citera
2020-11-28, 18:07
Avslutad
Det här skulle kunna tolkas som att Frederick var ihop med honom samtidigt som han visste om vad han gjort. Från Expressen:

"Fredrick Federley har under en längre tid mått dåligt, vilket har eskalerat den senaste tiden ..., skrev Cs partisekreterare Michael Arthursson i en kommentar på torsdagen."

Samtidigt skriver Frederick på Facebook:
"Vi har nu gått skilda vägar."
Citera
2020-11-28, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
/.../
https://pedofilen.se/hjalp-stod/

Helt off topic men någon som vet vad han är dömd för, han som har den där hemsidan/bloggen?
Han ska visst enbart varit attraherad av småpojkar.
Senast redigerad av GUBBKUKEN 2020-11-28 kl. 18:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in