Citat:
Jag har läst hela jävla tråden i PU sedan denna klagotråd skapades, och dubbelkollat alla påståenden som görs här i denna tråden. Det är ju som tur är inte jag som modererar tråden, för jag hade nog varit mer släpphänt än modsen i PU. För mig som utomstående så framstår det som rätt absurt att ena sidan som hävdar en sak (bevis på valfusk finns och mer kommer) anser det vara OT när andra sidan frågar efter bevis eller inte tycker att det som levereras är bevis, och stör sig på att frågorna upprepas. Detta alltså i en tråd som handlar om valfusk. Bevisbiten är rimligtvis rätt central och om det då påstås att bevis kommer på måndag, bör man rimligen kunna undra på tisdagen var dessa tog vägen, eller till och med helt förkasta det som presenterats. Ena sidan tjatar här unisont om att andra sidan upprepar sig (frågar efter bevis), men när jag kollar det FB:are som det klagas på så framstår det för mig snarare som att de som klagar är helt värdelösa på att hålla sig till ämnet, medan de dessa klagar på klara detta bättre. Självinsikten verkar inte vara på topp hos ganska många här, och jag skiter för övrigt helt vem av er som nu är på vilken sida i denna debatten. Era definitioner på yttrandefrihet verkar dock vara synnerligen begränsade.
Jag kollar gärna upp konkreta klagomål eller exempel på denna skevhet och dessa upprepningar som saboterar tråden och som tillåts stå kvar enligt vad som påstås.
Jag kollar gärna upp konkreta klagomål eller exempel på denna skevhet och dessa upprepningar som saboterar tråden och som tillåts stå kvar enligt vad som påstås.
Säger såhär.
Det är ingen här som blir upprörd över att man får frågan över att presentera bevis för det gör vi allihoppa med glädje och presenterar det.
Däremot så när varje svar är "det är fejk" "det är inte sant" utan någon som helst vilja att ta i ämnet,bevisen, länkarna som kommer upp.
För kommer det upp bevis? Ja, flera hundratals kanske tusentals med länkar finns i tråden, Vittnesmål med mera! Men hur mycket ser du av den sida som kräver bevis faktiskt nu tar tag i bevisen och debatterar dom? Extremt sällan!
Där har du problemet. För troll sitter och shitpostar att allt bara är falskt utan att behöva ta i ämnet mer än att det är falskt. Jag kan lika gärna sätta på en spambot som postar ett och samma inlägg var 15 de minut så är vi liksom på samma nivå. För nu handlar hela tråden om vem som shitpostar mest och oftast.
Lite som att debattera en förintelseförnekare och man visar bilder på auschwitz, NÄ DET DÄR ÄR FEJK! jaha är bilden fejk? JA DEN ÄR FEJK! Ska vi kolla gaskammaren? NEJ DEN ÄR OCKSÅ FEJK! TRÄDÖRRAR FEJK!!!
Låt oss jämföra förintelseförnekare och de i tråden runt deras retorik?
Det är bara Judarna/Trump som ljuger för att lura folk/gojiums. Förintelsen/Valfusket är bara fejk och påhitt av Judarna/Trump eftersom bilderna ifrån Auschwitz/valfusket är alla manipulerade och fejk! Datan på hur många Judar/röster som dog/fejkade är också fejk och påhitt! Det är bara skapat av Judarna/Trump för att få Israel/Presidentskapet för att kunna skapa ZOG/världsfacism!
Allt är fejk! DU ÄR FEJK! JAG ÄR FEJK! ALLA ÄR FEJK! FLASHBACK ÄR FEJK!
Senast redigerad av Frymybrain 2020-11-28 kl. 14:27.
Senast redigerad av Frymybrain 2020-11-28 kl. 14:27.