2020-11-28, 14:29
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Har någon gjort en orosanmälan???
Citera
2020-11-28, 14:30
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Dottern bor vad jag förstått hos sin andra pappa.
Man kan bara ha en pappa - vem är det, FF eller "den andre"?
Citera
2020-11-28, 14:32
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Man kan bara ha en pappa - vem är det, FF eller "den andre"?

Nu är du gammaldags för att inte säga REAKTIONÄR!!!

Allvarligt; två pappor antar jag varit standard ända sedan samkönade fått adoptera??? Även om jag gissar att FF är receivern/kuddbitaren härvidlag.
Citera
2020-11-28, 14:33
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Nu är du gammaldags för att inte säga REAKTIONÄR!!!

Allvarligt; två pappor antar jag varit standard ända sedan samkönade fått adoptera??? Även om jag gissar att FF är receivern/kuddbitaren härvidlag.
Jag menar på riktigt: biologiskt, inte juridiskt. Sjukare än sjukt om FF bara är pappa på papperet och bjuder in peddos i deras gemensamma hem...
Citera
2020-11-28, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Ursula kmr aldrig tillbaka förstår du väl..

Joo ursula kommer tillbaka. "nej det var fredde som var ihop med peddot, jag är oskyldig"

Att dela upp världen i olika sektioner sådär är typiskt sociopater.

Föö liknar FF ärkepedofilen Kjell rindar.
Citera
2020-11-28, 14:42
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Jag menar på riktigt: biologiskt, inte juridiskt. Sjukare än sjukt om FF bara är pappa på papperet och bjuder in peddos i deras gemensamma hem...

"sjukare än sjukt" är inget jag skulle utesluta ang Ursula, men visst har du rätt juridiskt (tänker inte göra en Peter Dalle... ).

AB verkar ha strypt detta - och nada på stats-TV.

OK - FF en av Maktens lirare, "han är med oss, här tar vi det försiktigt". Ruinsväldts son gör knarkaffärer i farsans - f d statslandsförrädarens - lgh -> inte ett ljud...

Vad fan krävs egentligen??????????????????????????? "Annie Lööf åt negerbarn på 40-årskalas" (Om sant alltså....).

...allvarligt....undrar egentligen var gränsen går.... En Sd-politiker outas om han brutit mot stängselförordningen. Stackars jävla Absurdistan..
Citera
2020-11-28, 14:45
Medlem
Månsans avatar
Vid närmare eftertanke ligger i farans riktning att Fredrick Federley är Sveriges mest perversa person. Någonsin. Dels den här Ursula-grejen, Federley är kort och gott transvestit. Transvestit hette det förr, nu ska det målas upp som något skojigt alter ego-larv, festlig och glittrig drag-show gillar ju alla.

Vidare har Federley varit hjärnan bakom en drös utflippade politiska förslag framförda av galenpartiet centern och dess olika förbund. Månggifte, legalisering av barnsex plus massa annat helknäppt.

Och nu till slut kronan på verket, acceptans, troligtvis också deltagande i pedofila verksamheter. Små barn som utnyttjas sexuellt och våldtas bekommer inte Federley. Vad kommer härnäst? Jag blir inte ett dugg förvånad om även hans egen lilla dotter blivit skändad och våldtagen. Håll i minnet att det existerar inga gränser för gränslösa människor som Fredrick Federley.
Citera
2020-11-28, 14:48
Medlem
Kan den här pedofilen spela att han är gay?.
Han förgrep sig på småtjejer, 10 åringar är
väl inte könlösa. Och ett förhållande med deras mor.
Citera
2020-11-28, 14:49
Medlem
TheAlamos avatar
Väldigt olustigt detta. Jag tycker att man ska få böga eller hålla på hur mycket man vill så länge man inte trakasserar andra med det, men problemet blir när gränserna för bögerier, trans-fasoner, pedofili, våldtäkter och andra liberala uppfinningar grumlas och man inte vet vad som är vad längre.

Vet inte vad jag missar men hur kunde han ha missat att hans pojkvän suttit inne i sex år för barnvåldtäkt? Han verkade helt ok med det fram tills det avslöjades och då var det "utmattning". Tror inte en sekund på detta eftersom min bild av liberaler är att de är onda människor av detta slag.
Citera
2020-11-28, 14:51
Medlem
***s avatar
Jag vet inget om detta specifika fallet, men vet med säkerhet att det är ett säkerhetsklassat uppdrag att vara riksdagsledamot och givetvis kontrolleras man själv och dem man har olika typer av relationer med. Det är otänkbart att Federley skulle kunna ha en relation med en straffad person utan att veta om såväl att han är straffad som varför. I synnerhet som Federley också med stor säkerhet har SÄPO:s ögon på sig eftersom han för att vara i den positionen han har lever ett tämligen dekadent leverne samt har hamnat i liknande situationer innan. Ett typexempel på en sådan person som t ex ryssen skulle uppvakta i utpressningssyfte mot information.

Alternativet är att Federley verkligen ansträngt sig för att hålla denna relationen hemlig och då kommit undan säkerhetskontrollen. Och är så fallet är det ju ett än tydligare indicium på att han visste om saken.

Min personliga reflektion är att om han, vilket är sannolikt, kände till pojkvännens historik så är det enda rimliga att skälet till att dennes böjelser accepterats av Federley är att han på något sätt delar dem. Inom queer-communityt är ju just kombinationen äldre män och unga pojkar inte speciellt ovanlig.
Citera
2020-11-28, 14:51
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Han har dottern ihop med en flata, biologiskt och juridiskt. Sedan kanske de räknar den f.d. maken och flatans f.d. som föräldrar, eller hur de nu bär sig åt.

Edit: källa är tråden.
Senast redigerad av Sven-Gustaf 2020-11-28 kl. 14:53.
Citera
2020-11-28, 14:55
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Han har dottern ihop med en flata, biologiskt och juridiskt. Sedan kanske de räknar den f.d. maken och flatans f.d. som föräldrar, eller hur de nu bär sig åt.
Aha, tack. Trist med hereditet för vansinne på både fädernet och mödernet - konsekvensen ser vi senare. Utöver att ha delat hushåll med två män som lajvar mamma och pappa hoppas jag vid Gud att jäntungen inte varit med om värre ting...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in