2020-11-28, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vike22
Nej, han har tyvärr bytt

Utan att meddela sina kunder? 🤔
2020-11-28, 11:57
Medlem
vike22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Utan att meddela sina kunder? 🤔

Haha ja, han meddelade vissa verkar det som men glömde andra. Inte den vassaste kniven i lådan kanske.
2020-11-28, 11:58
Medlem
Citat:
Haha ja, han meddelade vissa verkar det som men glömde andra. Inte den vassaste kniven i lådan kanske.

Låter ju inte så smart att hans kunder inte kan kontakta han för att förlänga 🤪🤪
2020-11-28, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Fick hem min box idag, lådan var ganska så misshandlad men boxen funkar ju så det är skitsamma 😁

Haha, den har nog varit med om ett o annat, den lådan 😆 Nä, så länge boxen funkar får paketet se ut hur det vill. Har inte själv hunnit beställa mina men blir nu i helgen. Känns bra de kommer fram iaf.
2020-11-28, 18:35
Medlem
Citat:
Någon som har N1 som har nån hemsida man kan följa där återförsäljare lägger upp alla nyheter? T.ex nya uppladdningar och driftinformation.

De har val en live kanal for just detta vad jag minns nar jag körde med de.

Ang. boxar, kan inte bestämma mig for formuler z7 (samma specs som z8 men mkt billigare fast inte lika frasch app) eller tvip 605 (svar att fa tag i har).

Vad föreslår Plus experterna?
2020-11-28, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorDuISkapetEller

Ang. boxar, kan inte bestämma mig for formuler z7 (samma specs som z8 men mkt billigare fast inte lika frasch app) eller tvip 605 (svar att fa tag i har).

Kör på Formuler Z8. Den kör Mytvonline2.👍🏻

Z7 kör Mytvonline1.

Värt den lilla extrakostnaden.
2020-11-28, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorDuISkapetEller

Hur mycket billigare? Då du säger att z7an är mycket billigare så är den förmodligen mer prisvärd. Appen är fortfarande väldigt bra.
2020-11-28, 20:08
Medlem
Citat:
Kör på Formuler Z8. Den kör Mytvonline2.👍🏻

Z7 kör Mytvonline1.

Värt den lilla extrakostnaden.

Jag har både Formuler Z8 Pro och Tvip 605.
Bägge mkt bra burkar, men ska jag välja så blir det Formuler Z8 Pro.En anledning är att det är bara att ladda hem den vpn-app man vill använda och köra igång.Klar fördel med Android i detta fall enl mej.
Men som sagt - Man har ju olika tycke och smak.
2020-11-28, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Hur mycket billigare? Då du säger att z7an är mycket billigare så är den förmodligen mer prisvärd. Appen är fortfarande väldigt bra.

Handlar det om några hundralappar i prisskillnad så är det en liten kostnad att få en bättre box med tanke på att man har boxen rätt länge. Inte många kronor per månad.

Bara att kolla youtube på skillnaderna mellan Mytvonline1 och Mytvonline2.

Lätt värt prisskillnaden enligt mig.
2020-11-28, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snoddas10
Bägge mkt bra burkar, men ska jag välja så blir det Formuler Z8 Pro.En anledning är att det är bara att ladda hem den vpn-app man vill använda och köra igång.Klar fördel med Android i detta fall enl mej.

Håller med dig helt och hållet. 👍🏻 👍🏻
2020-11-28, 20:49
Medlem
Citat:
Handlar det om några hundralappar i prisskillnad så är det en liten kostnad att få en bättre box med tanke på att man har boxen rätt länge. Inte många kronor per månad.

Bara att kolla youtube på skillnaderna mellan Mytvonline1 och Mytvonline2.

Lätt värt prisskillnaden enligt mig.

Jag frågade hur mycket billigare just av den anledningen. Då vad som är mycket är subjektivt.
2020-11-28, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snoddas10

Att kunna kora VPN app ar definitivt en avgörande faktor for mig.

Ang. priset for Z7 sa ar den ~$40-50+moms billigare. Mytvonline 2 ser helt klart bättre ut an 1 men radio masten och gigabit ethernet klarar jag mig utan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in