Citat:
Ursprungligen postat av
HejaFinland
Han är liberalt normkritisk och gränsöverskridande; men kanske har han också lite självskadebeteende? Är inte narcissister så att de utmanar ödet och pressar gränserna för vad de kan komma undan med? Det blir lite av en lek, ett spel.
Bland vissa narcissister är det så och sociopater och psykopater kan mycket väl bara frikoppla allt. De två sistnämnda är visserligen medvetna om och uppskattar sociala spel men deras egna behov kan få dem att ta risker som vi har svårt att begripa. Varför skulle Ursula riskera sin karriär genom att ta in en pedofil som toy boy på gården?
Kuken ska ju ha sitt men en politiker på hans nivå måste kolla upp varenda en som erbjuder sex.
Å andra sidan träffades de ju på Grindr... men ändå.
Å det tredje borde väl han kunna få knulla guldgrävare/horor som har lite stil och klass och som håller sig till vuxna?
Å det fjärde har inte Ursula det bästa track recordet vad gäller smarta beslut för att behålla varumärket rent och det tyder som sagt på att han är sociopat. Regler och normer för andra gäller inte honom. Personligen tror jag inte alls Ursula är pedofil men jag tror han visste om och accepterade bad boyens läggning.
Kanske både han och J*nas söker spänningskickar för att se hur länge de kunde smyga med hemligheten. Det var väl inte så att peddot fick följa med på resor, premiärer eller mingla? Nej, han skulle suga kuk och ligga lågt på gården. Det är en väldig skillnad mot Ursulas modus operandi. Det tyder i min bok också på att han visste om fängelsevistelsen och vad han satt dömd för.