2020-11-27, 21:50
Bannlyst
Stackars Fredrik , han hade ju givetvis ingen aning om detta. Kan de va så att han själv tänder på barn ?
Citera
2020-11-27, 21:52
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulafula
Stackars Fredrik , han hade ju givetvis ingen aning om detta. Kan de va så att han själv tänder på barn ?
nej nej och han bor på en bondgård i dalarna i skogen och alla djur där har allas lika värde

https://www.youtube.com/watch?v=dAh4hZ3fnuY
Citera
2020-11-27, 21:54
Medlem
l00zekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder
Åtminstone på Skype. En "Dav*d P*dersen" blev också dömd.

Bara att Googla 'J*nas Li*d och Dav*d P*dersen'.
Tack men jag tänker inte gräva ner mig i denna dynga. Det finns folk som har betalt för att göra det. Ingen skugga ska falla över vanligt folk som är homosexuella men dom ska inte vara bortom granskning heller.

Hoppas man går till botten med detta och granskar folk i deras bekantskapskrets. De har säkert många likasinnade omkring sig.
Citera
2020-11-27, 21:57
Medlem
Julskinkatos avatar
Det gäller inte en random okänd person utan en EU parlamentariker som alltså är Sveriges representant i Europa. Som skall tillvarata våra intressen.. Federley har dessutom mkt hög "svansföring" när det gäller hur god och fin han är med sina humanistiska åsikter.

Han har dåligt omdöme och ett slabbigt riskfyllt sexbeteende. En riskperson.
Han är en hycklare utan riktig moral.
Tex låter sig sponsras av vilka som helst. En perfekt sorosdocka. En pedofilvän.

Att han mår "dåligt nu" är bara för att han är rädd om sin karriär, det är ett prtricks från centersnuskets spindoktorer. De som de köpt för alla sina pengar. ( centerpartiet är ett mkt rikt parti)
Senast redigerad av Julskinkato 2020-11-27 kl. 22:00.
Citera
2020-11-27, 21:58
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Han har sagt det på sin fejja.
Det vore väldigt konstigt om Fredrik har valt att leva tillsammans med en peddofil bög. Antar att det var ett ganska intimt förhållande med analsex och så.
Det är någ så att hans "pojkvän" har haft det här som sin hemlighet. Naivt att inte kolla upp han på lex base och mr koll eller vad tycker ni???

Trist att 100% av alla fördommar mot bögar nu bekräftas.

Enligt stoppa pressarna så fick han veta pedofilens bakgrund andra gången de träffades och han hade domen; han erbjöd vänner att läsa domen. Jag tror inte att han är en typisk bög men helt klart har bög-kortet gjort att detta inte exponerats tidigare.
Citera
2020-11-27, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Nu har jag funderat i över ett dygn över tänkbara alternativ rörande Fredrick Federleys inblandning i pedofilhärvan. VAD visste han och NÄR visste han det, hur ska hans sammanbrott i media tolkas? Jag har häftat upp scheman på väggen och dragit trådar i olika färg precis som i kriminalfilmer. Till slut återstod endast ETT trovärdigt svar. Alla andra har fallit bort av olika orsaker. Svaret är lika enkelt som självklart.

Här har ni gåtornas lösning:
Federley visste mycket väl att partnern var en rovdjurslik pedofil och han har vetat det länge. Att Federley accepterat denna ruskiga predator till partner beror rätt och slätt på att Fredrick Federley själv är pedofil.
Det bästa inlägget jag läst i tråden; givetvis ligger det till så.
Citera
2020-11-27, 21:59
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Bytt namn till Jonas Love Almqvist? Gissar att han är beundrare av den store författaren..
Korkat hur som. Den som byter namn efter en längre volta på kåken, gör det ju för att försvinna i mängden. Och det gör man ju inte särskilt bra med ett sånt namn.
Citera
2020-11-27, 21:59
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nadal
Vad är kopplingen till Björbo/Gagnef?

FF och hans pedofil-pojkvän bor/bodde där.
Citera
2020-11-27, 22:02
Bannlyst
Han verkar vara intuitionshandikappad och gör sig därför utmärkt som politiker, speciellt i EU. Finns många peddon där som han inte märker av kan jag tänka mig, det fullständigt kryllar ju av dom i EU. Man skulle nästan kunna tro att han var en själv ..
Citera
2020-11-27, 22:04
Medlem
analkings avatar
Federley kostar mest taxipengar av alla i riksdagen källa https://uvell.se/2019/05/09/federley-skandalernas-man/
Citera
Medlem
Bergamotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Du har rätt i det allra mesta, men jag är inte säker din sista slutsats. FF behöver inte vara pedofil, men däremot så är pedofili i hans sammanhang ingen större grej. Så han accepterar dem, men behöver inte själv tillhöra dem.

Kan mycket väl vara så. Federley ser sig själv som diskriminerad av ett samhälle som aldrig fullt ut kommer att acceptera hans läggning. För hundra år sedan hade även han varit kriminell. Resonerar man för mycket i de banorna och sällan går utanför sin egen bubbla riskerar man att glida in på moralrelativism och tycka att vi inte har någon rätt att fördöma vare sig pedofili eller pedofiler.
Citera
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
Det som är intressant här är varför media tiger ihjäl hela storyn. Sen ser jag helst att Centerpartiet tar maximalt med skada pga det inträffade.
Hur kan Lööf som går ut och pratar om att straffa pedofiler hårdare ena dagen helt plötsligt bara hålla käften när hennes vice bor ihop med en av de värre?
Avgå. Både Federley och Lööf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in