2020-11-27, 20:04
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Federley styrs av sitt kön. Minns ni hur han fick en kick av alter egot Ursula? Federley är inte frisk.

Hur menar du nu? Det finns gott om heterofila sociopater. Men hon verkar ju bekväm att skylla på även om alla över fem års ålder tyckte det verkade vansinnigt att en påhittad person skulle ha juridiskt ansvar... för vad han gör.
Citera
2020-11-27, 20:09
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Klart bögpedofilen FF visste om hans före detta pojkvän, Jonas, brott och straff... Läs nedan och ni inser det osannolika i att FF INTE skulle ha haft kännedom kring perversiteterna Jonas gjort sig skyldig till.

https://www.sakerhetspolisen.se/personskydd.html

https://www.sakerhetspolisen.se/personskydd/sa-utformas-personskyddet.html
Citera
2020-11-27, 20:17
Medlem
rapiers avatar
Det är uppenbart att Federley kännt till sambons pedofilförflutna. Han har dock låtit sexdriften styra över omdöme och riskmedvetenhet. Att snaska kotte och bli påsatt av pedofilsambon har prioriterats framför omdöme och moral.

I normala fall skulle Federley aldrig vara aktuell för ett politisk uppdrag igen. Dock behandlar SVT och dagstidningarna honom med silkesvantar. Rävhonan Annie Lööf lär hålla en låg profil framöver tills uppmärksamheten lagt sig. En del av svensk medias måttstock allas olika värde....

I Federleys nyliberala värdegrunds värld ser han säkert pedofilsambon som en som sonat sitt brott och är värd en andra chans. Pedofili är dock bland det vidrigaste brott som finns och kan aldrig förlåtas av normalt funtade människor. Hade det inte uppmärksammats i media skulle Federley utan problem fortsatt vara sambo med mannen.

Att Joakim Lamotte skriver om det hela är bra då han når ut till många personer dock är säkert få av hans föjare frälsta Centerväljare.
Citera
2020-11-27, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Vem är tjejen han har barn med?

https://www.aftonbladet.se/relationer/a/vm3bBL/fredrick-federley-far-barn--med-bastisen
Citera
2020-11-27, 20:18
Medlem
Jamen fattar ni inte - denna kommunistbög är ju för fan Sveriges ansikte utåt - han har mandat att göra på det viset - av alla sinnesjuka bögar i Sverige. Och Centerpartiet.

Jag såg artikel i Extrabladet...Det intrycket har Danmark av Sverige. Är man medlem i ett parlament så förstår man den tunga bördan av att representera miljoner människor....men inte i bögvärlden inte.

https://ekstrabladet.dk/112/article4143773.ece

Och jag vill tacka medlemmen Analking för den länken
Senast redigerad av Whistlehead 2020-11-27 kl. 20:26.
Citera
2020-11-27, 20:19
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rapier
Det är uppenbart att Federley kännt till sambons pedofilförflutna. Han har dock låtit sexdriften styra över omdöme och riskmedvetenhet. Att snaska kotte och bli påsatt av pedofilsambon har prioriterats framför omdöme och moral.

I normala fall skulle Federley aldrig vara aktuell för ett politisk uppdrag igen. Dock behandlar SVT och dagstidningarna honom med silkesvantar. Rävhonan Annie Lööf lär hålla en låg profil framöver tills uppmärksamheten lagt sig. En del av svensk medias måttstock allas olika värde....

I Federleys nyliberala värdegrunds värld ser han säkert pedofilsambon som en som sonat sitt brott och är värd en andra chans. Pedofili är dock bland det vidrigaste brott som finns och kan aldrig förlåtas av normalt funtade människor. Hade det inte uppmärksammats i media skulle Federley utan problem fortsatt vara sambo med mannen.

Att Joakim Lamotte skriver om det hela är bra då han når ut till många personer dock är säkert få av hans föjare frälsta Centerväljare.

har du en källa avseende det Lamotte skrivit i ämnet?
Citera
2020-11-27, 20:22
Medlem
Misters avatar
De kämpar hårt just nu för att klura ut hur de ska skademinimera det här så att FF kan vara kvar i den lilla kretsen.

Kämpa på Fredrik, Annie m.fl! Vi kommer att kämpa emot. Mot förljugenheten och alla de offer som ni lämnar bakom er i ert påhittade intresse och engagemang för samhället.

Skäms på er! Skäms!
Citera
2020-11-27, 20:24
Medlem
Vi lär nog inte få veta om det var brotten i sig
han mått dåligt eller om det var avslöjandet.

Men han är nog slut , han kommer säkert att bli behandlad som han aldrig funnits.
Citera
2020-11-27, 20:29
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Vi lär nog inte få veta om det var brotten i sig
han mått dåligt eller om det var avslöjandet.

Men han är nog slut , han kommer säkert att bli behandlad som han aldrig funnits.

enligt denna intervju har ju killen kännt sig toppen !!

källa

https://stoppapressarna.se/svenskt/centertoppen-fredrick-federley-om-lyckliga-livet-med-ex-maken

Citat:
Jag kan också låta hälsa att jag mår bättre än någonsin. Så bedrövelse hittar ni inte hos mig i alla fall.
Citera
2020-11-27, 20:31
Medlem
carminaburanas avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/e1a8kg/det-var-inte-jag--det-var-ursula

Skenheligheten är fan absurd.

"Du har tidigare ordnat fest, sponsrad av vodkamärket Smirnoff. Finns det något du säger nej till?

– Man tackar nej till saker hela tiden. Till exempel tackar jag inte ja när det gäller flygbranschen.

Fast här sponsras du av Norwegian som är ett flygbolag.

– Nja, det här var ju ganska knutet till min dragpersonlighet Ursula. Det är inte jag som riksdagsledamot som gör det här utan jag åker mer som dragpersonlighet."
Citera
2020-11-27, 20:32
Medlem
Har Fredrik ensam vårdnad om flickan?
Citera
2020-11-27, 20:35
Medlem
Hur ska jag förklara för min gamla mamma - att Sveriges regering - består av män som har sex med andra män - och de är tydligen också stolta över moraset..

Hur hur??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in