Citat:
Ursprungligen postat av
Phantom042
Ingen som skjutits ihjäl i Malmö sen Mars?
Citat:
Ursprungligen postat av
Refraktor
Inte i mina noteringar men möjligen har jag missat någon som inte är bekräftad. Ett knivmord nu i november.
Man hör skottlossningar hela tiden, som aldrig får en förklaring eller rapporteras.
Det är flera (100+) försvunna araber, efterlysta juggar och annat löst pack på missing peoples, polisens hemsida. Några av de är
"från Malmö" (egentligen Irak, Somalia, Serbien etc), vissa är garanterat avrättade med pistol och begravda, andra har rest hem pga "anhållen i sin frånvaro" på den ena fejk-identiteten, samtidigt som de lever kvar här, begår brott och går på bidrag med andra identiteter.
Finns extremt många
"svenskar från Malmö" som begår grov kriminalitet internationellt, som hela sitt liv levt under radarn och hängt i kriminella miljöer, som plötsligt "försvinner" och aldrig rapporteras saknad, men dyker upp som efterlyst 5 år senare pga kopplad bevisföring hamnat i FUP.
En större del av FBI-most wanted är mördade, men man hör eller ser aldrig morden ske pga drivebys på öppen gata är bara för 18-åriga snutmagneter i adidas, efterblivna rinkebysomalier och andra idiotniggers i Malmö som inte vet hur man gör tyngre affärer med stil.
4e generationens balkan-klan-yrkeskriminella skrattar åt clownpajasarna i svenska förorter som leker som barn i sandlådan "abo bre du visar inte respekt för min brur jao sogg minn kokk knolla din mama".
De officiella siffrorna för mord är som att säga Sverige består av 5 % muslimer, eller att alla brott begås av 95% svenskar, vilket är regeringen och SVTs fakta-statistik.
Explosioner, handgranater och detonationer klassas som "skadogörelse", vilket är samma juridiska brottsterm för lite graffitiklotter. Tror ni på Stefan Löfvens sosse-statistiker är ni lika dumma som en kusingift Afghansk fårherde utan framtänder.