2020-11-27, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Ja rätt intressant att dessa från krokan har anknytning till Am*r och R*mi.

Medan dom från Holma hade anknytning till Nikol*. Som i sin tur hade anknytning till Juden. Om det nu finns nåt samband i detta.

Kvällsposten säger ju att en av dom suttit gripna för ett mord som skedde 2 dec på Professor. Det ända jag vet skett där då va Nabbe misstänkt, är väl fortfarande?

Men Sydis säger dom gripna är mellan 15-22 så antingen missar jag något eller så har någon av tidningarna fel.
Citera
2020-11-27, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Kvällsposten säger ju att en av dom suttit gripna för ett mord som skedde 2 dec på Professor. Det ända jag vet skett där då va Nabbe misstänkt, är väl fortfarande?

Men Sydis säger dom gripna är mellan 15-22 så antingen missar jag något eller så har någon av tidningarna fel.

Nabil är väl 24 alt 26?
Citera
2020-11-27, 19:13
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve

Nabbe satt häktad för mordet på Achraf, det var 2019-12-03 som det skedde. Nabbe är född 1996.
Citera
2020-11-27, 19:56
Medlem
Phantom042s avatar
Ingen som skjutits ihjäl i Malmö sen Mars?
Citera
2020-11-27, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom042

Inte i mina noteringar men möjligen har jag missat någon som inte är bekräftad. Ett knivmord nu i november.
Citera
2020-11-27, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom042

Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Inte i mina noteringar men möjligen har jag missat någon som inte är bekräftad. Ett knivmord nu i november.
Man hör skottlossningar hela tiden, som aldrig får en förklaring eller rapporteras.

Det är flera (100+) försvunna araber, efterlysta juggar och annat löst pack på missing peoples, polisens hemsida. Några av de är "från Malmö" (egentligen Irak, Somalia, Serbien etc), vissa är garanterat avrättade med pistol och begravda, andra har rest hem pga "anhållen i sin frånvaro" på den ena fejk-identiteten, samtidigt som de lever kvar här, begår brott och går på bidrag med andra identiteter.

Finns extremt många "svenskar från Malmö" som begår grov kriminalitet internationellt, som hela sitt liv levt under radarn och hängt i kriminella miljöer, som plötsligt "försvinner" och aldrig rapporteras saknad, men dyker upp som efterlyst 5 år senare pga kopplad bevisföring hamnat i FUP.

En större del av FBI-most wanted är mördade, men man hör eller ser aldrig morden ske pga drivebys på öppen gata är bara för 18-åriga snutmagneter i adidas, efterblivna rinkebysomalier och andra idiotniggers i Malmö som inte vet hur man gör tyngre affärer med stil.

4e generationens balkan-klan-yrkeskriminella skrattar åt clownpajasarna i svenska förorter som leker som barn i sandlådan "abo bre du visar inte respekt för min brur jao sogg minn kokk knolla din mama".

De officiella siffrorna för mord är som att säga Sverige består av 5 % muslimer, eller att alla brott begås av 95% svenskar, vilket är regeringen och SVTs fakta-statistik.

Explosioner, handgranater och detonationer klassas som "skadogörelse", vilket är samma juridiska brottsterm för lite graffitiklotter. Tror ni på Stefan Löfvens sosse-statistiker är ni lika dumma som en kusingift Afghansk fårherde utan framtänder.
Senast redigerad av hejflashbackhej 2020-11-27 kl. 21:00.
Citera
2020-11-27, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sovsyster
Vi trodde knappast han skulle ens överleva en halvtimme när han kom in på akutrummet. Han kommer med all säkerhet få någon slags men för livet. Förlamning etc..
Du jobbar på akuten..jo han kommer få men för livet med 17 skott i sig hade det vart konstigt annars. nej tror inte du skriver här då.
Citera
2020-11-27, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatface
Mycket klantigt.. Om man nu sätter ett gäng kulor i överkroppen, varför inte sätta åtminstone en kula i pannan på fanskapet och få det ordentligt gjort??

Kan vara genomtänkt. Om han ligger där och du går fram kanske han drar upp en pistol och skjuter tillbaka och så får du stänk på dig när du går så nära.

17 skott i sig han hade verklig tur som fortsatt lever. Eller otur kanske med tanke på lidandet och den sjukhuskostnader vi skattebetalar får pynta för hans vård.
Citera
2020-11-27, 21:19
Vem är Nabbe,,,,,, vem är Nic , ?
så mycket snackas om de
finns bild på de,?
Citera
2020-11-27, 21:54
?

Fakta , levande bevis eller ...
Citera
2020-11-27, 21:58
Medlem
Fatfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Kan vara genomtänkt. Om han ligger där och du går fram kanske han drar upp en pistol och skjuter tillbaka och så får du stänk på dig när du går så nära.

17 skott i sig han hade verklig tur som fortsatt lever. Eller otur kanske med tanke på lidandet och den sjukhuskostnader vi skattebetalar får pynta för hans vård.
Ja han blir jävligt dyr om han överlever.
Citera
2020-11-27, 22:07
Medlem
Fatfaces avatar
Detta med 17 skott i överkroppen.. Vad är oddsen att överleva det? Är det fastslaget vilken typ av vapen som användes? Kan ju inte finnas mycket kvar av de inre organen efter en sådan salva!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in