2020-11-27, 01:09
  #25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av User30
Vi får ta in någon färgtolkare för jag har svårt att se om det är gröna eller svarta i mörket, men min bedömning är att det är gröna som du misstolkar.

Jag är övertygad om att det är tre svarta. Men vi får titta i morgon då vi är piggare. Kanske några andra kommer in med synpunkter på det också Hur som helst ser det ut som skit det de håller på med och även om de hade grönt så är det skandal. Varför lägga upp det som du skrev. Nu är det dags att sova här.
Citera
2020-11-27, 03:17
  #26
Medlem
Nu måste vi komma till botten med detta för det är helt jävla obegripligt.

Norge 1983, TaeKwondo.

https://www.youtube.com/watch?v=ZWf2-b6CcEA

Hur kommer det sig bland dessa simpla gulbältare att varenda jävel kan röra sig rytmiskt och med kroppskontroll, medan samtliga i frölunda 2013 har någon form av rörelsestörning?

Så snabbt kan väl inte evolutionen verka? Det är 1 eller 2 generationers skillnad max.

Eller är det norsk genetik som är överlägsen? Detta är INTE tävlande atleter.

Jag blir djupt fascinerad rent kognitivt
Citera
2020-11-27, 04:13
  #27
Medlem
Testat boxning? Låter som vad du söker efter fast inga sparkar då
Citera
2020-11-27, 04:50
  #28
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User30
Nu måste vi komma till botten med detta för det är helt jävla obegripligt.

Norge 1983, TaeKwondo.

https://www.youtube.com/watch?v=ZWf2-b6CcEA

Hur kommer det sig bland dessa simpla gulbältare att varenda jävel kan röra sig rytmiskt och med kroppskontroll, medan samtliga i frölunda 2013 har någon form av rörelsestörning?

Så snabbt kan väl inte evolutionen verka? Det är 1 eller 2 generationers skillnad max.

Eller är det norsk genetik som är överlägsen? Detta är INTE tävlande atleter.

Jag blir djupt fascinerad rent kognitivt
Kan ju bero på att ingen kampsportsintresserad med någon som helst atletisk förmåga håller på med sånt där längre. MMA, muay thai, BJJ och liknande har tagit över helt och hållet.

Och med namn som Gustafsson och Wallin kan man knappast påstå att nivån på svensk kampsport är låg.
Citera
2020-11-27, 09:44
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laszlo Kovacs
Kan ju bero på att ingen kampsportsintresserad med någon som helst atletisk förmåga håller på med sånt där längre. MMA, muay thai, BJJ och liknande har tagit över helt och hållet.
.

Tycker ändå det är jävligt märkligt att dessa människor söker sig till den mest atletiska kampsporten du kan göra utöver wushu...

Jag hade förstått om jag sett dem leka med en Wing Chun-docka där de endast behöver sparka i knänivå och vifta armarna.
Citera
2020-11-27, 10:16
  #30
Medlem
Svintomans avatar
Jörgen Kruth va rätt duktig på sin tid med
Citera
2020-11-27, 12:43
  #31
Medlem
LucNNs avatar
Folk som brinner för tävlingen i cool fightsport söker sig till boxning, muay thai eller MMA. Om de också gillar lite grejen med cool martial arts, då är det särskilt muay thai och MMA dom väljer. Så talanger som innan hade lyft karate etc. hamnar annanstans. Nörder som inte vill ha på munnen hamnar då i karate och annat.
Citera
2020-11-27, 13:40
  #32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av User30
Min hjärna vägrar registrera dem som svarta men du har nog rätt.

Förstår att hjärnan vägrar inse fakta men det är svart på tre st längst fram.. Kolla speciellt in den långe som nästan håller på att ramla då han lyfter benet för en sidekick i lårhöjd på en normallång person. Jag har inte sett något liknande
Citera
2020-11-27, 14:00
  #33
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rauno1
Taekwando filmen där måste ju vara ngn Aspergers-grupp eller något liknande?!?

HAHA! Garanterat

För att svara på TS tes, så ja. Nivån är pinsamt låg.
Citera
2020-11-27, 14:25
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Förstår att hjärnan vägrar inse fakta men det är svart på tre st längst fram.. Kolla speciellt in den långe som nästan håller på att ramla då han lyfter benet för en sidekick i lårhöjd på en normallång person. Jag har inte sett något liknande

Eslövklippet då där de bara snurrar runt? Sean Connerys fru hade mer kontaktträning än dessa snubbar.
Citera
2020-11-27, 14:32
  #35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av User30
Eslövklippet då där de bara snurrar runt? Sean Connerys fru hade mer kontaktträning än dessa snubbar.

Ja det var hemskt.. Om du inte har nån vettig klubb i närheten så häng upp en säck och en speedball och löpträna och gymma. Det där är ju bara slöseri med tid om det ser ut så där. Men jag hoppas och tror att det är bara i den där sporten. Så illa är det ju aldrig på kickboxning och thaiboxning iaf skulle jag vilja påstå
Citera
2020-11-27, 14:52
  #36
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Ja det var hemskt.. Om du inte har nån vettig klubb i närheten så häng upp en säck och en speedball och löpträna och gymma. Det där är ju bara slöseri med tid om det ser ut så där. Men jag hoppas och tror att det är bara i den där sporten. Så illa är det ju aldrig på kickboxning och thaiboxning iaf skulle jag vilja påstå

Exakt.

Har kollat in i princip alla kampsport klubbar i min nya stad. Ett stort jävla skämt! Var som ett dagis, riktigt skrämmande och sorgligt att kampsporten har influerats av dåliga YOGA övningar.

Hade tänkt delta på men på de flesta var det bara att vända i dörren. Grappling sporterna var desamma! Förutom med ett undantag där dom var rätt duktiga och intresserade utövare.

Muay Thai klubben var ok, skönt stuk på stället ändå trots utövarna var rätt kassa.

Boxningsklubben var rätt hyffsad, så blir förmodligen att börja gå på dom träningarna emellanåt. Brukar annars hålla igång bra på egen hand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in