Citat:
Ursprungligen postat av
28dagar-senare
Hur man tolkar valfusk beror på vilken sida man hejar på eller hur, men man får inte glömma att självaste iden med elektorer är att de ska rösta på folkets kandidat vid misstanke om valfusk.
Finns inget tolkning i detta fakta är genom USA modernas historia har det inte förekommit ett systematisk valfusk ens.
Elektorerna ska rösta på den som vinner, och ska man rösta på folkets president så har ju även där Joe Biden vunnit och med än större marginal.
Vi vet reda att det är en möjlighet att trumpen nu kommer fuska med elektorerna, och uttalndet nyss beräftar att det är det man siktar på med sitt valfusk nu.
Och i själva valet så har man kommit fram till att inga bevis för systematisk valfusk.
Och sen ska Joe Biden starta upp en valfuskutredning direkt, och nått säger mig att svaret i den kommer ni trumpnissar ogilla starkt.
För den berättar troligtvis exakt samma sak som de tidigare, som där är inget systematiskt valfusk och majoriteten av enskilda begås av republikaner:
Det är den verklighet vi har, så ni ska låtsas istället vet vi redan nu.
Måste vara utschasade och diskutera saker som aldrig existerar och nästan alltid ha fel.
Min förutsägelse att man aldrig skulle presentera bevis var ingen högoddsare, utan troligtvis ett odds under 1.00 och jsut för det är så uppenbart.
Att jag alltid sjuka få så rätt var gång på såna här saker, man kan tro jag är ett unikum, men det är så genomskinligt så det är löjligt.
Även administrationen berättar det är det säkraste valet någonsin i USA, men har man en sjuklig narcissist vid rodret.
Ja, då blir det till att ljuga istället.
Finns det nu nya datum valfusk ska presenteras valfusk och sen flyttas igen?
För det är vad man hållit på med upp tills nu, med nästan allt, då vi fortfarande väntar på den fantastiska sjukvårdsreformen som skulle vara billigare, bättre och för alla, rysslansåtal osv...