2020-11-27, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CKCS
Räkna med avgörande i Supreme Court i januari.
Nej, det går inte enligt konstitutionen.
2020-11-27, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Hur tänker du att alla dessa personer i alla dessa länder, alla personer i media, alla valarbetare, de som äger pollarna med flera samordnat sina aktioner?

Och att inte en enda journalist har velat göra årets skop eller någon annan wallraffat och tjänat multum med pengar och fått stor berömmelse?
Hahaha här har vi inte tänkt långt. Det kan vara samordnat från topp det behöver inte betyda att alla personer i media samordnat och har kontakt med alla valarbetare osv osv.

Ja rik och stor berömelse eller inte publicerad artikel samt arbetslös. Eller du menar att det som Twitter deletar och msm inte skriver om då man agerat domstol och värdesätter bevis till och med innan man sett bevisen är något msm egentligen vill publicera bara det att ingen journalist vill göra jobbet?
2020-11-27, 10:23
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Hur tänker du att alla dessa personer i alla dessa länder, alla personer i media, alla valarbetare, de som äger pollarna med flera samordnat sina aktioner?
Ja, precis, det krävs ju en oerhörd apparat med många inblandade för att kunna genomföra omfattande valfusk.
Citat:
Och att inte en enda journalist har velat göra årets skop eller någon annan wallraffat och tjänat multum med pengar och fått stor berömmelse?
Vet vi det? Jag skulle snarare tro att många journalister har försökt gräva fram valfusk. Det vore ju som sagt en fjäder i hatten, ett lyft i karriären.
2020-11-27, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Ja, precis, det krävs ju en oerhörd apparat med många inblandade för att kunna genomföra omfattande valfusk.

Vet vi det? Jag skulle snarare tro att många journalister har försökt gräva fram valfusk. Det vore ju som sagt en fjäder i hatten, ett lyft i karriären.

hahah ja så är det nog. all msm har under 4 års tid kastat all skit de kunnat på Trump och vinklat allting till nånting negativt när man skrivit om han. Men nu helt plötsligt har MSM ändrat sig och lyckas man hitta något som hjälper Trumps cause ska man helt plötsligt bli promotad. När såg ni denna vänding i msm och att dom började arbeta opartiskt för jag har helt missat det.
2020-11-27, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife

Absolut, det måste finnas tusentals människor som letar efter skopet som ska göra dem berömda och ge dem en position och ge en inkomst.

Jag har då inte sett någon media ha kontakt med någon som talar "inifrån" valfusket där tillvägagångssättet redovisas. Men visst kan det komma något sådant. Men hittills har de gjort det bra med att knipa ihop käften.
2020-11-27, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Hahaha här har vi inte tänkt långt. Det kan vara samordnat från topp det behöver inte betyda att alla personer i media samordnat och har kontakt med alla valarbetare osv osv.

Ja en sån här sak växer säkerligen organiskt. Och alla har vett att hålla tyst.
2020-11-27, 10:37
Medlem
Citat:
Ja en sån här sak växer säkerligen organiskt. Och alla har vett att hålla tyst.
Fast det är ju där ni övergår till rena påhitt.. Man har över 200 affidavits som vittnar om valfusk så jag vet inte riktigt vart slutsatsen kommer ifrån att alla håller tyst när man ännu inte haft möjligheten att lyssna på alla dessa affidavits. Men då vet vi att lämna sin redogörelse av sanningen och signa på för 5 år på kåken om man ljuger om valfusket man bevittnat är vad du anser att vara tyst om valfusk, konstig slutsats men men..
2020-11-27, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Sidney Powell framträdde nyligen på Newsmax där hon kommenterade de senaste turerna i Pennsylvania och meddelade att de insamlade bevisen har "bibliska proportioner"!

https://www.youtube.com/watch?v=Y68pEknYyCM

Här var hon ännu President of Trumps Legal Team. Har lyssnat på vad hon säger, och det är rätt mycket luft. Eller har jag missat något?
2020-11-27, 10:39
Medlem
Citat:
hahah ja så är det nog. all msm har under 4 års tid kastat all skit de kunnat på Trump och vinklat allting till nånting negativt när man skrivit om han. Men nu helt plötsligt har MSM ändrat sig och lyckas man hitta något som hjälper Trumps cause ska man helt plötsligt bli promotad. När såg ni denna vänding i msm och att dom började arbeta opartiskt för jag har helt missat det.
Självklart skulle det vara varje journalists dröm att uppdaga nästa Watergate eller motsvarande. De flesta journalister ogillar såklart Trump, men ingen journalist skulle tacka ned till ett sådant scoop. Det skulle göra deras karriär, oavsett om det skulle gagna Trump eller sänka honom ännu mer.
2020-11-27, 10:43
Medlem
Citat:
Fast det är ju där ni övergår till rena påhitt.. Man har över 200 affidavits som vittnar om valfusk så jag vet inte riktigt vart slutsatsen kommer ifrån att alla håller tyst när man ännu inte haft möjligheten att lyssna på alla dessa affidavits. Men då vet vi att lämna sin redogörelse av sanningen och signa på för 5 år på kåken om man ljuger om valfusket man bevittnat är vad du anser att vara tyst om valfusk, konstig slutsats men men..

Men det finns ju ingen som säger något som ställer allt på ända. Det är ju det som är problemet. Det finns inga bevis.

Och hade alla dessa människor som sägs vara inblandade hade någon läckt. Eller hur? För det sägs ju att det är miljontals röster som det fuskats med. Så hur har det gått till? Kina, Chavez, Soros, judarna, påven, twitter, all media etd. Och var tog generalen från Venezuela vägen?

Det är ju en enorm sak när det rör sig om så många delstater och miljontals röster som det ska ha fuskats med.
2020-11-27, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amaratto
Självklart skulle det vara varje journalists dröm att uppdaga nästa Watergate eller motsvarande. De flesta journalister ogillar såklart Trump, men ingen journalist skulle tacka ned till ett sådant scoop. Det skulle göra deras karriär, oavsett om det skulle gagna Trump eller sänka honom ännu mer.

Ja, kanske på 70-talet. Sådana journalister är utrensade från MSM för länge sen. Finns tjogvis med Demokrat-skandaler som får Watergate att framstå som om någon snott en penna på kontoret men de tystas ner och skojas bort på löpande band.
2020-11-27, 10:55
Medlem
Citat:
Men det finns ju ingen som säger något som ställer allt på ända. Det är ju det som är problemet. Det finns inga bevis.

Och hade alla dessa människor som sägs vara inblandade hade någon läckt. Eller hur? För det sägs ju att det är miljontals röster som det fuskats med. Så hur har det gått till? Kina, Chavez, Soros, judarna, påven, twitter, all media etd. Och var tog generalen från Venezuela vägen?

Det är ju en enorm sak när det rör sig om så många delstater och miljontals röster som det ska ha fuskats med.

Återigen du kommer med påhitt. Någon kanske har läckt. Över 200 affidavits du eller jag inte tagit del av. Du får visa hur du vet att detta inte innehåller någon som läckt uppgifter innan jag kan ta ditt snack på allvar. Är det kanske du och msm som är ansvariga över att värdesätta bevisen ni inte sett?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in