2020-11-27, 00:41
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 28dagar-senare
Tid 1.19 in på denna, Trump hade först tackat militären och sedan vart det en ny sändning på en tiondels sekund med Huvudskrift, "President Trump Speaks with Reporters" med en massa störningar och Trump bara brassade på om vad han tycker rätt ut i etern. : https://www.youtube.com/watch?v=SG6oCd0VUxE&feature=youtu.be

Trump är suverän här.

"This story will be big, No it will the biggest story of our time."

Även med Fox blåa "glitches" tycker jag videon var sevärd. Finns inte en chans att han backar!
https://youtu.be/SG6oCd0VUxE
2020-11-27, 00:48
Medlem
HomoDeuss avatar
” History will record the shameful irony that a president who lied to avoid military service staged a bogus event on the hallowed grounds of Gettysburg in a brazen attempt to undermine the Republic for which scores of real patriots had fought & died to preserve since its founding.”

- - - - - -

” By encouraging President Trump’s delaying tactics or remaining silent, Republican leaders put American democracy and national security at risk.

Please read the full statement by more than 100 former GOP national security officials...”

PA Gov Tom Ridge (R)

Följer man republikanska senatorer i PA så ser man många som inte gillar det som pågår. Många tror inte på tramset om valfusk. Det börjar mullra allt mer bland egna led.
2020-11-27, 00:49
Bannlyst
Är det någon annan Trump-hejare som tror att han fortfarande kommer sitta 4 år till? Jag känner det starkt i mig just nu att det kommer hända saker, stora avslöjanden som väntar, speciellt om maskinerna!

Känner detta i min ande och i mitt hjärta. Det är fortfarande långt kvar till 20 Januari, och vi är inte i December än, samt som det kommer nyare och nyare uppgifter varje dag.

Så jag vill fråga er andra som håller på Trump. Tror ni det kommer vända eller börjar ni känna mörker?
2020-11-27, 00:54
Medlem
Querners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
” History will record the shameful irony that a president who lied to avoid military service staged a bogus event on the hallowed grounds of Gettysburg in a brazen attempt to undermine the Republic for which scores of real patriots had fought & died to preserve since its founding.”

- - - - - -

” By encouraging President Trump’s delaying tactics or remaining silent, Republican leaders put American democracy and national security at risk.

Please read the full statement by more than 100 former GOP national security officials...”

PA Gov Tom Ridge (R)

Följer man republikanska senatorer i PA så ser man många som inte gillar det som pågår. Många tror inte på tramset om valfusk. Det börjar mullra allt mer bland egna led.

Märkligt att dom alltid stödjer sitt skitsnack med tidigare tjänstemän. Tror det är tredje gången jag läser något liknande. Kanske är samma uttalande som cirkulerar.
2020-11-27, 00:57
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4D1
Är det någon annan Trump-hejare som tror att han fortfarande kommer sitta 4 år till? Jag känner det starkt i mig just nu att det kommer hända saker, stora avslöjanden som väntar, speciellt om maskinerna!

Känner detta i min ande och i mitt hjärta. Det är fortfarande långt kvar till 20 Januari, och vi är inte i December än, samt som det kommer nyare och nyare uppgifter varje dag.

Så jag vill fråga er andra som håller på Trump. Tror ni det kommer vända eller börjar ni känna mörker?

Jag vill ha mina 750;- och är nöjd, skämtar bara. Jag vet inte om det kommer att vända, det är så mycket brus i framförallt Powels anklagelser, hon har för mycket känslor och det kan ställa till det ordentligt. Rudy gör så gott han kan ungefär som Powel men är lite mer på siffor och det är två läger och det ena hejar på det andra och allt förnuft har blåst bort, så min personliga känsla är att Trump vinner folket och även valet.
2020-11-27, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Det faktum att hon stavat "district" fel på 3 olika sätt (Distrct, Districct, Distrcioct) i sina 2 stämningar kan man inte skylla på skanners, är ju väldigt illa när man måste sitta och bortförklara varför ens stjärnadvokat som är så förträfflig stavar som en kratta i formella domstolsdokument. Nästan så att det är på gränsen till att vara skyldig till "contempt of court" för respektlöshet.
Du har aldrig jobbat med OCR scanning märker jag. Som någon som har praktisk erfareneht av OCR scanning kan jag bekräfta att ändlösa timmar går åt att skriva till rätt bokstav/siffra/tecken i dokument pga. maskinen inte klarat av att skriva dit rätt tecken. Ofta sätts ett tecken ut på efet bevåg som inte registreras som "tvetydigt" och då kan det vara hart nära omöjligt att upptäcka om man inte sitter och läser igenom varje sida och arbetar man under extrem tidspress är dessa extremt lätta att missa.
2020-11-27, 01:22
Medlem
HomoDeuss avatar
BREAKING!!!

ICYMI: Rudy Giuliani CONFIRMS “Dominion” Whistleblowers Coming Forward

https://mobile.twitter.com/RealMattCouch/status/1332095608438616065
2020-11-27, 01:26
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
BREAKING!!!

ICYMI: Rudy Giuliani CONFIRMS “Dominion” Whistleblowers Coming Forward

https://mobile.twitter.com/RealMattCouch/status/1332095608438616065

Mycket intressant om det stämmer!
Som jag fattar så har en del personal på Dominion arbetat hemifrån och någon har man spårat upp och denne har börjat prata, givetvis med immunitet och anonymitet.
Senast redigerad av 28dagar-senare 2020-11-27 kl. 01:37.
2020-11-27, 02:04
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Det många här inte verkar förstå är att Bye-den måste få 270 Electoral Votes för att överhuvudtaget kunna väljas.

Anser...det finns en plan och det är att se till att Bye-den får mindre än 270 röster, då spelar det ingen roll om Trump har 270 vid samma tidpunkt då han per default behåller Presidentskapet.

Stämmer verkligen det?

Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Tänk på vilka myndigheter Trump har kritiserat. CIA har fått kritik, FBI har fått pisk. Försvarsdepartementet har fått en ny "acting director". Den enda myndighet som helt undgått kritik i den här sörjan är faktiskt NSA. Det tolkar jag som att dom faktiskt gjort sitt jobb. Och har NSA gjort sitt jobb så har det signalspanats på varenda jävla byte som har åkt iväg till Tyskland och Serbien.

Man hittade ju trots allt vilken server man skulle beslagta, vilket tyder på att signalspaning förekommit. Och man har även kommunicerat att man har "alla bevis" och "allt material man behöver". Det tyder på att NSA inte har sovit på jobbet, och det är där dödsstöten kommer att komma tror jag.

Det är bara en fråga om timing för att få maximal effekt.

Det sades tidigt, 2016/2017 vill jag minnas att höga militärer kontaktat DT för att han skulle bli POTUS och vara ansiktet utåt. NSA, USMC, majoriteten av militären, polisen är lojala till konstitutionen och DT. CIA och övre skiktet på FBI kontrolleras av Deep State.

Powell som FBI-chef och Flynn som CIA-chef hade ju varit fantastiskt. Tänk vad dessa skulle kunna få uträttat kommande fyra åren.

Angående timing kan jag rekommendera David Zhangs analys av läget. Mycket sevärd!

Trump's Hidden Magic Strategy In The Making?; CCP Makes Final Decision? | Beyond The Noise
https://www.youtube.com/watch?v=8G4aDfPz_IY

Citat:
Ursprungligen postat av MyfairLady
Simsalabim, vad heter Bidens tilltänkta vice president? :-D

Om Biden fastnar i korruptionsskandal med främmande makt så har jag svårt att se att Harris skulle kunna släppas fram, än mindre bli POTUS. Föreställ dig folkstormen.
2020-11-27, 02:13
Medlem
Trump svarar på frågor för första gången sedan valet. Han ger INTE upp! Nästa stopp för hans del blir Georgia i nästa lördag!

https://www.youtube.com/watch?v=pg1J9k4tyAI
2020-11-27, 02:33
Medlem
Eastmancolors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Jo ironiskt är det, jag blir mer orolig för Sveriges stora massa som sitter i samma sits som amerikanerna, lika felinformerade och helt ute och cyklar. Fråga gemene man om någon konflikt i världen och den har en helt omvänd bild av situationen än den faktiska, hjärntvättade och indoktrinerade. Man kan gemföra det som en skräckfilm där man skriker men ingen hör dig. Denna nonchalans beror såklart på 200 år av bekvämlighet där folket inte upplevt några större kriser, ett folk under nationell kris söker sig till sanningen och erfarenhet är ovärderligt.

(1) Man kan undra vad inläggets upphovsman sitter på för exklusiva insikter som "Sveriges stora massa" inte gör.
(2) Gäller den åberopade "indoktrineringen" verkligen samtliga i världen pågående konflikter?
(3) Vad betyder "gemföra"?

Alla dessa valfuskhävdanden utgår ifrån en serie efterhandskonstruerade konspirationsidéer. Eftersom republikanerna har en historik av att spionera på demokraterna (Watergate) kan man anta att de fortfarande gör det. I så fall, hade någon konspiration funnits, så hade den kommit till republikanernas kännedom varvid de framlagda argumenten också varit såväl angelägna som sunda och därtill kunnat hålla för rättslig prövning.

Det torde förefalla, således, som att ett förhållandevis normalt presidentval hållits där den förlorande kandidaten inte agerar normalt på något sätt, uppbackad av ett opportunistiskt entourage av föga skickliga lagvrängare.
Senast redigerad av Eastmancolor 2020-11-27 kl. 02:59.
2020-11-27, 02:46
Medlem
GoldFinger100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
(1) Inlägget citerat här ovan är off-topic till att börja med.
(2) Man kan undra vad inläggets upphovsman sitter på för exklusiva insikter som "Sveriges stora massa" inte gör.
(3) Gäller den åberopade "indoktrineringen" verkligen samtliga i världen pågående konflikter?
(4) Vad betyder "gemföra"?

Hela valfuskhävdande utgår ifrån en serie hastigt påkomna konspirationsidéer eftersom det före valet var omöjligt att veta exakt i vilka delstater det skulle bli en strid på kniven. Eftersom republikanerna har en historik av att spionera på demokraterna (Watergate) kan man anta att de fortfarande gör det. I så fall, hade någon konspiration funnits så hade valfuskargumentation också varit hållbar.

Det torde förefalla, således, som att ett förhållandevis normalt presidentval hållits där den förlorande kandidaten inte agerar normalt på något sätt.

För att svara på nr (2) : Upphovsman kommer ursprungligen från ett land som har fått erfara Usas:s korrupta politiska styre och dess handlingar under 25 år tid. Något du eller gemene människa i Sverige inte har upplevt eller blivit utsatt för, de insikterna är ovärderliga. Din ignorans är enorm, men det är du inte det minsta medveten om.

Resten vill jag inte diskutera, speciellt inte med dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in