2020-11-27, 00:15
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Precis när han talade om fusket också.
Han besvarade flera frågor som rörde valfusket men de blå störningarna höll i sig längre än så.
2020-11-27, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Querner
Lösenorden borde inte ta mer än tio minuter en kvart att fixa.
Förordar waterboarding, det sägs vara effektivt.

Tio minuter över en kvart? Ingen frågade vad klockan var liksom... Skärpning!
2020-11-27, 00:20
Medlem
Citat:
Var livesändningen också fylld med störningar? Spolade tillbaka och kolla på din länk och när han pratar om valfusket så är det plötsligt störningar i videon,´,

Samma för mig.. Fox news så det säger allt
2020-11-27, 00:21
Medlem
Querners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Jättekonstigt, en störning sa dom i Foxnews. En störning med blå strobb..
En väldigt påfrestande färg dessutom. Aldrig sett en sånhär störning innan, någon annan som har gjort det?

Inget nytt framkommer vad jag förstår, spar ögonen och välj bort klippet.
2020-11-27, 00:21
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Precis när han talade om fusket också.

Ja, störningarna de blå flickers började direkt efter att när huvudtexten visade: President Speaks To Reporters, en stor och brutal kupp av Donald och MSM försöker stänga ned men signalen är för stark.
Det kommer att bli intressant om varför det kommer en blåskärm som blinkar och stör.

Helt otroligt att Trump nu pratar till hela folket och ingen kan störa han, kanske någon journalist försöker men han bara matar på.

Lyssna och njut.
2020-11-27, 00:25
Medlem
HomoDeuss avatar
Såg att republikanerna i PA inte kommer försöka ändra valet av elektorer, enligt republikanska ledare i Pennsylvania och efter ryggdunkarmötet med Rudy igår.

Och dom tror inte på fusket.

Att några enstaka Trumpfan till republikaner träffas i ett hotell betyder ingenting.

https://amp.centredaily.com/opinion/article246527648.html?__twitter_impression=true
2020-11-27, 00:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 28dagar-senare
Ja, störningarna de blå flickers började direkt efter att när huvudtexten visade: President Speaks To Reporters, en stor och brutal kupp av Donald och MSM försöker stänga ned men signalen är för stark.
Det kommer att bli intressant om varför det kommer en blåskärm som blinkar och stör.

Helt otroligt att Trump nu pratar till hela folket och ingen kan störa han, kanske någon journalist försöker men han bara matar på.

Lyssna och njut.
Vart? Vilken video menar du?
2020-11-27, 00:29
Medlem
klybans avatar
Glöm aldrig orden att jag(trumpen) lämnar om elektorerna röstar fram Biden.
Jag misstänker vi kommer få se nått som inte betyder att elektorerna röstar på Joe, fast än han vann enkelt.
Verkar som trumpen gett upp själva rösterna nu, så vi får se om valfusk nu sker och inte bryr sig om valresultatet.
Den som lever få se om det valfusket uppstår.

Undra vart Joe Walsh tog vägen, betalade dom honom och inte ställa upp?
2020-11-27, 00:31
Medlem
Querners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Jättekonstigt, en störning sa dom i Foxnews. En störning med blå strobb..
En väldigt påfrestande färg dessutom. Aldrig sett en sånhär störning innan, någon annan som har gjort det?

Allt var märkligt. Bara Fox som sänder, som jag förstod så stod WH för materialet.
Hemlig kod kanske?
2020-11-27, 00:32
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4D1
Vart? Vilken video menar du?

Tid 1.19 in på denna, Trump hade först tackat militären och sedan vart det en ny sändning på en tiondels sekund med Huvudskrift, "President Trump Speaks with Reporters" med en massa störningar och Trump bara brassade på om vad han tycker rätt ut i etern. : https://www.youtube.com/watch?v=SG6oCd0VUxE&feature=youtu.be
2020-11-27, 00:34
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Såg att republikanerna i PA inte kommer försöka ändra valet av elektorer, enligt republikanska ledare i Pennsylvania och efter ryggdunkarmötet med Rudy igår.

Och dom tror inte på fusket.

Att några enstaka Trumpfan till republikaner träffas i ett hotell betyder ingenting.

https://amp.centredaily.com/opinion/article246527648.html?__twitter_impression=true

En opinion piece i en universitetstidning?
2020-11-27, 00:40
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Glöm aldrig orden att jag(trumpen) lämnar om elektorerna röstar fram Biden.
Jag misstänker vi kommer få se nått som inte betyder att elektorerna röstar på Joe, fast än han vann enkelt.
Verkar som trumpen gett upp själva rösterna nu, så vi får se om valfusk nu sker och inte bryr sig om valresultatet.
Den som lever få se om det valfusket uppstår.

Undra vart Joe Walsh tog vägen, betalade dom honom och inte ställa upp?

Hur man tolkar valfusk beror på vilken sida man hejar på eller hur, men man får inte glömma att självaste iden med elektorer är att de ska rösta på folkets kandidat vid misstanke om valfusk.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in