2020-11-26, 21:24
Medlem
SleepaZs avatar
Anordna kurser i "biodling" för barn när det florerar en dömd pedofil på gården? Om han nu visste att han var dömd för det dvs, kan det ju tyckas vara omdömeslöst.
https://www.instagram.com/p/CEMg9C_pvb_/?utm_source=ig_web_copy_link

Ett annat scenario är att han ville hjälpa en ytlig bekant med boende under en kortare period, men inte visste om hans tidigare brott. Sedan uppdagas det och han blir rädd och måste gå ut i media för att rädda partiet. Men vid ett sådant scenario borde han agerat annorlunda, skyllt på att han anställt honom att sköta gården, men inte visste om det.

Men framgår det att de verkligen var ett par som levde tillsammans?
Citera
2020-11-26, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallis
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/GarEnJ/fredrick-federley-lamnar-politiken

Smart, nu är han inte längre en offentlig person och MSM kommer inte heller rota i hans historia oavsett hur smutsig den än är.

Man kan nog ta för givet att det finns skelett i den garderoben som skulle få den mest luttrade att häpna, rykten om vad som hänt på smutsiga bakgator i politikens högborgs-städer kommer därmed aldrig talas om.
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojak
Vad är sambos, vad är att umgås mycket?

Sambo = Sammanboende = Man bor ihop.

Umgås mycket = Minst varje vecka.
Citera
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
100%

Det tar jag till banken, eftersom du är den ende inne i denna tråd som verkar ha något slags susning om vad som de facto har hänt här.
Citera
Avslutad
Tänk vad lät att hamna fel i dagens samhälle.

Fredrik var accepterad och hyfsat omtyckt, bland annat för att han stod upp emot FRA-lagen.

Senast i veckan sa de på radion att han var så trevlig. Och så råkar han ut för detta!
Citera
2020-11-26, 21:28
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81

Fredrik var accepterad och hyfsat omtyckt, bland annat för att han stod upp emot FRA-lagen.

Senast i veckan sa de på radion att han var så trevlig. Och så råkar han ut för detta!

Han röstade väl för den lagen?
Citera
2020-11-26, 21:28
Medlem
spoilers avatar
Citat:
Dom träffades i somras. Ingen kontakt innan.

Hur träffades de?
Citera
2020-11-26, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81

Han stod upp mot FRA-lagen tills han inte längre stod upp mot den... gråtande förfärades han över hur lagen skulle kunna avslöja och kraftigt begränsa hans mest sjuka vänner och deras ljusskygga pedofil-verksamhet?
Citera
2020-11-26, 21:30
Medlem
qups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
De sitter just på dessa positioner för att eliten har en hållhake på dem. Det är nog inte höga odds på att Fredde själv pumpar småpojkar i arslet.

Hur fan menar du? Lätt att sitta och slänga insinuanta anklagelser runt om sig som en jävla kärring. Är du skadeglad ditt helvete?
Citera
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Om jag säger så här, det är fler barn till heterosexuella som växer upp utan kontakt med sin pappa än utan kontakt med som sin mamma. Det gäller över hela världen. Så att leva utan mamma eller pappa är inget exceptionellt för just den här flickan. Hon har i motsats till de andra 2 föräldrar att leva med och inte en.

Hon verkar ju ha en stabil och trygg andra pappa. FF har tyvärr inte lika mycket tid för henne. Vilket han ju själv sagt om jag förstår det rätt.

Problemet är snarare om hon blivit utsatt för något av pedofilen.

Min uppfattning är att ett barn behöver en mamma o pappa. Om alla vore homosexuella skulle mänskligheten dö ut efter något generation. Att vi i Sverige försöker runda dettta skapar problem... detta case visar på detta. Om jag får gissa efter att ha läst det mesta om detta i dag ... Jag tror denna Jonas /den dömde har varit på flickan. Det antyds i tråden av personer som känner FF perifert att detta är det som knäckt honom. Detta är bara mina spekulationer.
Citera
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Inte sambo utan inneboende.
Och FF kan ju inte smetas på andras brott
som dessutom är ett avtjänat straff.
Jag ogillar hans brott lika mycket som någon
men det gäller att vara saklig.

En sund och hederlig människa släpper inte pedofiler i huset. Särskilt inte om man har barn hemma.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Han röstade väl för den lagen?

Ja men mot sin vilja. Så den gången grät han i talarstolen, vilket var mycket uppskattat bland svenska folket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in