2020-11-26, 18:55
Avslutad
Inte enbart Bryssel calling nu... Får se om media lyckas förminska detta.
Citera
2020-11-26, 18:56
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Nej, i så fall hade jag skrivit att de varit gifta 2012-2019. Nu skrev jag att FF varit gift de åren.

Nu kommer en tydligare version:

Pedofilen Jonas: levde med en kvinna som han fick döttrar med. Döttrarna som han våldtog. Satt i fängelse år 2014-2020.

Fredrik Federley: Var gift med en helt annan man år 2012-2019.

Ingen vet hur de möttes. En app eller sajt för bögar? Kanske de fick kontakt när Jonas satt inne. Kanske de lärde känna varandra när han kom ut ur fängelset.

Enligt vad som tidigare framkommit i tråden var det den dåvarande kvinnliga sambons döttrar som pedofilen våldtog. Inte pedofilens egna döttrar. Har det ens framkommit om pedofilen har egna barn?
Citera
2020-11-26, 18:56
Medlem
Citat:
Nej, i så fall hade jag skrivit att de varit gifta 2012-2019. Nu skrev jag att FF varit gift de åren.

Pedofilen Jonas: levde med en kvinna som han fick döttrar med. Döttrarna som han våldtog. Satt i fängelse år 2014-2020.

Ingen vet hur de möttes. En app eller sajt för bögar? Kanske de fick kontakt när Jonas satt inne. Kanske de lärde känna varandra när han kom ut ur fängelset.
Återigen, du har fel. Pedofilen våldtog inte sina biologiska döttrar. Eftersom han fick 6 års fängelse och domen meddelades 2014 blev han frisläppt 2018. Sluta sprid osanningar.
Citera
2020-11-26, 18:57
Medlem
densistasovjets avatar
Om Federley låtit den dömda pedofilen fått ensam ta hand som hans dotter, så borde dottern omedelbart omhändertas av socialtjänsten. Vilken kommun är det?
Citera
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Han är bekräftat narcissist. Så när han byter namn kan han tydligen inte ligga lågt och heta Andreas Andersson eller Johan Johansson.

Takes one to know one. Federley är väl urtypen för en tvättäkta narcissist?
Citera
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
Pedofilen var varken bög eller våldtog sina egna döttrar. Vidare blev han frisläppt 2018 eftersom domen meddelades 2014.
Lär dig läsa. Han fick 9 år och satt inne i 6 år.
Citera
2020-11-26, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Usch, tyder på att de lärde känna varandra redan när han satt i fängelse. Risk för att gemensamma intressen förde dem samman?

Fredrick kan med stor sannolikhet vara pedofil då han verkar tycka att pedofiler är bra människor men han är nog ingen praktiserande pedofil. Han har för mycket att förlora. Jag ska försöka luska fram hur de träffades men Jonas ska alltså direkt ha kommit ut ur finkan och blivit ihop med Fredrick, det är jävligt läskigt. Det är dags att FF förlorar vårdnaden om sin stackars dotter och erkänner att han visste om att Jonas var en dömd våldtäktsman och pedofil.

Det skrämmande är alla de 100-tals människorna som "lider med honom" på Facebook. Alltså, jag förstår inte, hur kan vårat land bestå av så lågintelligenta människor? Inget kritiskt tänkande, jag äcklas och spyr.
Citera
Medlem
Citat:

Som sagt Qruiser är ingen högoddsare.
Citera
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Återigen, du har fel. Pedofilen våldtog inte sina biologiska döttrar. Eftersom han fick 6 års fängelse och domen meddelades 2014 blev han frisläppt 2018. Sluta sprid osanningar.
Sluta sprid osanningar om hur länge han satt inne.
Citera
2020-11-26, 18:59
Medlem
Kalliss avatar
Fredrick Federley var medlem i Centerpartiets idégrupp 2012, som skulle ta fram ett nytt idéprogram.

Alstret skulle antas av partistämman 2013, om jag minns rätt.

Som tur var för Centerpartiet fanns det "nyktra" centerpartister som stoppade hela skiten ned i soptunnan, tur för Centerpartiet eftersom idégruppens förslag hade eliminerat Centerpartiet från den politiska scenen, otur för oss andra.

Vad sägs om förslag, saxat ur idéprogrammet till partistämman:

• Fri invandring

• Äktenskap, tillåta månggifte och slopad arvsrätt

Politiken bör varken avgöra hur många människor man får leva tillsammans med, gifta sig med eller vem som ska ärva ens tillgångar.
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/manggifte-stryks-ur-ideprogrammet
Citera
Medlem
pestloppans avatar
Citat:

Enligt vad som tidigare framkommit i tråden så har du också fel: Han fick nio års fängelse år 2014, och släpptes ut villkorligt efter sex år, enligt praxis. Alltså år 2020.
Citera
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Jag tror ni två egentligen menar samma sak, ni verkar fördomsfria och fina.

Skulle gissat på att unga kvinnor bara hälsar ifall de kan tänka sig att ligga med mannen, de vänder nog inte bort huvudet ifall en snygg och rik ung man hälsar på dem.

Ett av dina fina fördomsfria inlägg du skrivit !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in